Jag har inte heller sett nÄn snyggare bonnamoraSka Du va med... snyggaste "bonnmoran" jag sett....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte heller sett nÄn snyggare bonnamoraSka Du va med... snyggaste "bonnmoran" jag sett....
Nu Àr vi less, inte en bild till pÄ den dÀr jÀkla klockan för jag hade precis bestÀmt mig för att vara snÄl och inte köpa och köra pÄ en Twilight Tokyo som substitut istÀllet och spara en slant men fan⊠NÀr jag ser din klocka sÄ ser Twilighten rÀtt trist ut.Limited Edition. Jag Àr lika lÀttlurad pÄ öl som med klockor
Min första G shock kom till mig för ungefÀr 1.5 Är sen...Har aldrig intressant mig för digitala klockor överhuvudtaget innan dess. Hade en idé om att man borde iaf testa en G-shock som klockbörd.... Fick tillfÀlle att byta en no-name Kina kronograf mot en GD-350, och fy fan vilken bra klocka! Ingen klocka har fÄtt sÄ mycket handlestid! En grym beater helt enkelt ....
SÄ jag har nog köpt minst 10 G-Shock sen dess och kommer nog alltid ha nÄgra stycken i samlingen! Egentligen den enda klockan du behöver!
Blackie har fÄtt ny kompis i julklapp:
101INC Hexagon tactical backpack.
Skit va' bra den Àr.⊠vÀrd varje krona!!!
FrÀck!Cool, du skulle kunna matcha med en G med mönstrad tavla. Tex GW-9010.
Ja just ja!FrÀck!
Denna funkar ocksÄ
Jag kan köpa nÄt Ät dej innan jag drar hemTur att man bor lÄngt frÄn Globen.
Denna trĂ„den Ă€r fan sjuk.... Alla försöker lura alla rakt in i fördĂ€rvet!âEgentligen den enda klockan du behöver!â⊠fel, fel, fel:
De enda KLOCKOR man behöver⊠plural, mannen⊠plural !!!
Vad Àr ert första G-Shock minne?
Jag uppskattar alltid att se folk lÀgga upp bilder pÄ sina första G-Shocks eller skriva om sina barndomsklockor och klockminnen. Kan inte ni dela med er av era första minnen av G-Shock sÄ hÀr en fredag i december?
Mitt första minne av G-Shock Àr frÄn nÄgon gÄng mitten av 90-talet. Min tre Är Àldre bror hade varit ivÀg och fiskat med en polare, han mÄste varit 10-12 och jag 7-8 nÄnting. NÀr han kom tillbaka hade han en klocka med sig, en digital. Han hade hittat den i ett trÀsk och den var lerig och dan. Han tvÀttade av den och den jÀveln funkade. Helt otroligt! Det var en G-Shock. Klockan och mÀrket fick smÄtt legendarisk status bland kidsen i grannskapet den sommaren. Fy fan vad coolt. Jag minns att min brorsa hade den dÀr klockan ganska lÀnge men jag vet tyvÀrr inte vad det var för modell. Tror heller inte att han har den kvar. Utöver att vara ett G-Shock minne Àr det ocksÄ mitt första starka klockminne.
Dela med er av era minnen och gÀrna bilder sÄklart om ni har
Uhh! Vad Àr det för ref?
Ăr frĂ€ck o svarar men tror de Ă€r dennaUhh! Vad Ă€r det för ref?
Skönt att fÄ Äka söderut igenHalvÀgs hem
Minst 6st.. Fyller du den G-shockstyle (ryck ur hela inredningen och knö ner dom) gissningsvis ca 50stNÄgon med koll pÄ hur mÄnga klockor som ryms i den lilla?
SkyddsvÀska | Mycket robust konstruktion | Hard Head S | Jula
Robust vÀska som Àr fylld med förskuren skumgummiinredning. Locket har snÀpplÄs, gummitÀtning och Àr lÄsbart (hÀnglÄs sÀljs separat).www.jula.se
Har en kĂ€nsla av att min sambo skulle Ă€lska denna typ av förvaring till mina Gâs, Casio och Suunto
Minst 6st.. Fyller du den G-shockstyle (ryck ur hela inredningen och knö ner dom) gissningsvis ca 50st
Nej nej, Det finns fler att komplettera medĂr det alla metallare som finns rentav?