Byggsats.... HÄller tummarna att den hostar igÄng sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Minns nog fel angÄende de tre subdialesen.Tror verkligen bestÀmt att de va just denna jag hade, kÀnner igen bandet nu sÄ vÀlhttps://shockbase.org/watches/band_dyn.php?band=Nylon
NÄgon av dom hÀr? Alla g med nylonband
Jag började trÀna Aikido i VÀxjö 1994.Vad Àr ert första G-Shock minne?
Jag uppskattar alltid att se folk lÀgga upp bilder pÄ sina första G-Shocks eller skriva om sina barndomsklockor och klockminnen. Kan inte ni dela med er av era första minnen av G-Shock sÄ hÀr en fredag i december?
Mitt första minne av G-Shock Àr frÄn nÄgon gÄng mitten av 90-talet. Min tre Är Àldre bror hade varit ivÀg och fiskat med en polare, han mÄste varit 10-12 och jag 7-8 nÄnting. NÀr han kom tillbaka hade han en klocka med sig, en digital. Han hade hittat den i ett trÀsk och den var lerig och dan. Han tvÀttade av den och den jÀveln funkade. Helt otroligt! Det var en G-Shock. Klockan och mÀrket fick smÄtt legendarisk status bland kidsen i grannskapet den sommaren. Fy fan vad coolt. Jag minns att min brorsa hade den dÀr klockan ganska lÀnge men jag vet tyvÀrr inte vad det var för modell. Tror heller inte att han har den kvar. Utöver att vara ett G-Shock minne Àr det ocksÄ mitt första starka klockminne.
Dela med er av era minnen och gÀrna bilder sÄklart om ni har
HÀftig historia. Sett dig lÀgga upp bilder pÄ den tidigare och du Àr den som inspirerade till mitt inlÀgg. Kul att fÄ veta lite mer!Jag började trÀna Aikido i VÀxjö 1994.
En av klubbmedlemar jag trÀnade ihop hade en gul G-Shock med bullbars.
Det tog inte mÄnga dagar innan jag gick in i klockbutiken och dreglade och provade olika modeller dÀr... dÀr hittade jag my beloved DW-6600... den överlevde salta hav och pudersand i Australien, dykningar i Grekland och Kroatien, aligatorkött i Florida... den levde pÄ original batteriet i 16 Är !!!
Ingen klocka har kunnat ersÀtta den hittills och ingen klocka ska göra det i framtiden.
Min slÀkt redan vet att jag vill bli begravd med den pÄ handleden. My beloved...
Blinga pÄ den ett guldarmband oxÄ vetjaKööööp skrevs det,ok jag gör vÀl det.
GĂŒld funderar pĂ„ att ha den pĂ„ julbordet ikvĂ€ll
Clock waveVad heter den dÀr appen som kan skicka "multiband" signaler som vissa av er anvÀnder nÀr ni inte fÄtt RCVD? @Aros anvÀnder den t.ex.
Mange takk!Clock wave
Globen har fÄtt i 3 nya idag OT..Min OCD fÄr mig att kÀmpa vidare med siffrorna pÄ baksidan av MRG-Square
Nummerserien vi tittat pĂ„ Ă€r delvis olika för B- och D-serien, men verkar inte ha Ă€ndrats efter ânr 300â, sĂ„ det Ă€r kanske beskrivningen av utförandet?
Min B 211349A0302
Min D 221234A0330
- BÄde B och D?Globen har fÄtt i 3 nya idag OT..
Och den med negativa display- BĂ„de B och D?
Prisbilden Àr saftig 40-50k beroende pÄ modellTur att man bor lÄngt frÄn Globen.
- Men hÀftigt att alla tre versionerna finns i en Svensk butik! Klockmaster Globen Àr nog ensamma om detPrisbilden Àr saftig 40-50k beroende pÄ modell
Ja, det hÄller jag med om! Globen Àr sÀlert dom Ànda som kör MRG i lager! Hatten av.- Men hÀftigt att alla tre versionerna finns i en Svensk butik! Klockmaster Globen Àr nog ensamma om det
Tack ska hÀlsa detNej ingen final tyvÀrrBra form, blev det en medalj?
Galna priser.Prisbilden Àr saftig 40-50k beroende pÄ modell
Min första G shock kom till mig för ungefÀr 1.5 Är sen...Har aldrig intressant mig för digitala klockor överhuvudtaget innan dess. Hade en idé om att man borde iaf testa en G-shock som klockbörd.... Fick tillfÀlle att byta en no-name Kina kronograf mot en GD-350, och fy fan vilken bra klocka! Ingen klocka har fÄtt sÄ mycket handlestid! En grym beater helt enkelt ....Vad Àr ert första G-Shock minne?
Jag uppskattar alltid att se folk lÀgga upp bilder pÄ sina första G-Shocks eller skriva om sina barndomsklockor och klockminnen. Kan inte ni dela med er av era första minnen av G-Shock sÄ hÀr en fredag i december?
Mitt första minne av G-Shock Àr frÄn nÄgon gÄng mitten av 90-talet. Min tre Är Àldre bror hade varit ivÀg och fiskat med en polare, han mÄste varit 10-12 och jag 7-8 nÄnting. NÀr han kom tillbaka hade han en klocka med sig, en digital. Han hade hittat den i ett trÀsk och den var lerig och dan. Han tvÀttade av den och den jÀveln funkade. Helt otroligt! Det var en G-Shock. Klockan och mÀrket fick smÄtt legendarisk status bland kidsen i grannskapet den sommaren. Fy fan vad coolt. Jag minns att min brorsa hade den dÀr klockan ganska lÀnge men jag vet tyvÀrr inte vad det var för modell. Tror heller inte att han har den kvar. Utöver att vara ett G-Shock minne Àr det ocksÄ mitt första starka klockminne.
Dela med er av era minnen och gÀrna bilder sÄklart om ni har
Ska Du va med... snyggaste "bonnmoran" jag sett....