Handlar inte enbart att ha pengar utan hur man prioriterar pengarnaHaha iofs, hade jag haft pengarna hade ja nog ocksÄ haft en MRGmen
froggy mÄste du iaf behÄlla!
![Thinking face :thinking: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
![Frog :frog: đž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f438.png)
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Handlar inte enbart att ha pengar utan hur man prioriterar pengarnaHaha iofs, hade jag haft pengarna hade ja nog ocksÄ haft en MRGmen
froggy mÄste du iaf behÄlla!
Jo det Àr iofs helt rÀttHandlar inte enbart att ha pengar utan hur man prioriterar pengarnaman kan ju ha mÄnga billigare man kan ha fÀrre dyrare. Man kan som jag aldrig Äka utomlands
aldrig Àta pÄ restaurang, Äka sÄ lite bil som möjligt, eftersom jag har gymmet hemma spar jag 60 mil i mÄnaden med bilen, inte ha fler intressen mm listan Àr lÄng oavsett vad folk vÀljer sÄ respekterar jag det. Ja grodan Àr riktigt fin och vÀldigt praktisk ocksÄ, lÀttavlÀst och snygg.
![]()
SÀlja barnen Àr en rÀtt grym ÄtgÀrd.Jo det Àr iofs helt rÀtthade önskat att ja kunde prioritera mindre ibland, eller sÀlja barnen ^^ Men MRG Àr stiliga verkligen.
Snart fÄr jag vÀl köpa lite ljus av dej har inte hittat min borttappade ÀnLedig dag betyder stÀda hemma. Behöver fÄ ordning pÄ samlingen av klockor och lampor. G-shock assisterar.
![]()
MÄnga Är innan jag ramlade ned i klocktrÀsket var jag ficklampsnörd. En liten del av min samling: Surefirelampor med LED-insats samt en modifierad Maglite.
![]()
Blev lite imma idag, frÄn inomhus 20 grader till -5 utomhus och cyklade! Försvann dock ganska direkt nÀr jag kom in igen, sÄ inget oroande. FÄr kanske ligga med sÄdana smÄ fuktuppsugande pÄsar nÀr batterien behöver bytas! Fler som rÄkat pÄ detta?
![]()
Redo för ev nattpass,![]()
Börjar gilla G-2000 mer och mer nu. Roligt att den kallas för the poor man's Frogman.
Blev lite imma idag, frÄn inomhus 20 grader till -5 utomhus och cyklade! Försvann dock ganska direkt nÀr jag kom in igen, sÄ inget oroande. FÄr kanske ligga med sÄdana smÄ fuktuppsugande pÄsar nÀr batterien behöver bytas! Fler som rÄkat pÄ detta?
![]()
Snyggt ska bli kaos om nÄgra timmar vilken del av landet ska du röja i ?Redo för ev nattpass,![]()
Va? Har du sumpat din superfina herrejösses-lampa?!Snart fÄr jag vÀl köpa lite ljus av dej har inte hittat min borttappade Àn![]()
Med den kommentaren sÄ gÄr Àven du rakryggad@roosterman , ja den fick stÀllet för att den Àr den enda med slapp hÄllning. Inte lika rak i ryggen som en G shock![]()
Till synes en frÀsch 23 ÄringDen hÀr fyller 23 nÀsta Är.
![]()
Gillar trÀadaptrarna för paracordenEn gammal och sliten pÀrla, som tjÀnstgjorde flera Är i ett torrt och dammigt snickeri!
![]()
Har hÀnt 2 ggr pÄ king och 6900 men de verkar va otÀtt pÄ dem. Efter tvÀttBlev lite imma idag, frÄn inomhus 20 grader till -5 utomhus och cyklade! Försvann dock ganska direkt nÀr jag kom in igen, sÄ inget oroande. FÄr kanske ligga med sÄdana smÄ fuktuppsugande pÄsar nÀr batterien behöver bytas! Fler som rÄkat pÄ detta?
![]()
Mitt i skaraborg. Har hand om en egendom pĂ„ ca2000ha och alla hyresgĂ€ster behöver ha körbart nĂ€r dom ska till jobbet imorron bitti. Ăn sĂ„ lĂ€nge har det bara kommit ett par centimeter som tur Ă€r.Snyggt ska bli kaos om nĂ„gra timmar vilken del av landet ska du röja i ?
Ok inte kommit nĂ„got i Norra Halland och det skulle börja 14 och dom gĂ„tt ut med varningMitt i skaraborg. Har hand om en egendom pĂ„ ca2000ha och alla hyresgĂ€ster behöver ha körbart nĂ€r dom ska till jobbet imorron bitti. Ăn sĂ„ lĂ€nge har det bara kommit ett par centimeter som tur Ă€r.
6930n stĂ„r redoMitt i skaraborg. Har hand om en egendom pĂ„ ca2000ha och alla hyresgĂ€ster behöver ha körbart nĂ€r dom ska till jobbet imorron bitti. Ăn sĂ„ lĂ€nge har det bara kommit ett par centimeter som tur Ă€r.
Den dÀr mÄste vÀl va en raritetGillar trÀadaptrarna för paracorden![]()
![]()
Kör du plog med Rödingen ocksÄ?Ok inte kommit nÄgot i Norra Halland och det skulle börja 14 och dom gÄtt ut med varning![]()
Tack nej inte med den jag kör men vi har pÄ 2 andra.Kör du plog med Rödingen ocksÄ?
Den Àr riktigt snygg![]()