MummaEn bild pÄ kompisarna Àr vÀl lÀgligt nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MummaEn bild pÄ kompisarna Àr vÀl lÀgligt nu
Skyll inte pĂ„ mig att jag tĂ€nker i de banorna, skyll pĂ„ stridsvagnen pĂ„ bildenJa verkligen men den ska du ju tydligen avveckla framöver..... (buuuu). Ăr det ett extra band införskaffat till den eller ingick det en lĂ€nk-band?
Update: Efter lite google sÄ fanns det en sÄdan tydligen dÀr det ingick, trodde de bara var modellen jag har som hade sÄdant band
G-Shock Frogman GWF-A1000C-1A & GWF-A1000XC-1A with Composite Band (C, XC) and Carbon Fiber Bezel (XC) - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GWF-A1000C-1A and GWF-A1000XC-1A are the first Frogman watches with a composite (resin and metal) band. The band has a special extension mechanismwww.g-central.com
JÀklar va maffigSkyll inte pÄ mig att jag tÀnker i de banorna, skyll pÄ stridsvagnen pÄ bilden
Ja nÀr man ser bilder rakt uppifrÄn sÄ tror man inte att den Àr sÄhÀr massiv.JÀklar va maffig
- Den vill man ha, svag för gula detaljerNy Rangeman pÄ G.
Ny Rangeman pÄ G.
Ser ut som en modd.Ny Rangeman pÄ G.
- Ja, men det rĂ€cker till bra, tre âhĂ„lraderâ kvarBandet kortare Ă€n tidigare modeller?
Den enda icke-G-shocken fick stÀllet
Nya displayen. Ser dom lite mer Àn i lÄdan
VIIIILL HAAAAAAAAAAAAAAA!Ny Rangeman pÄ G.
Ălskar nĂ€r folk upprörDen enda icke-G-shocken fick stĂ€llet
NÄgon i trÄden som klippte den svarta?Pratade just med Svante pÄ Klockmaster Globen, det hÀr Àr vad som finns kvar av MR-G nu. Kommer förmodligen inget mer i Är.
Jag tycker det Àr kul att det sÀljs en del hÀr i Sverige
RangemanXAIKNy Rangeman pÄ G.
AffordablePratade just med Svante pÄ Klockmaster Globen, det hÀr Àr vad som finns kvar av MR-G nu. Kommer förmodligen inget mer i Är.
Jag tycker det Àr kul att det sÀljs en del hÀr i Sverige
Bara om dom fÄr byta en sisÄdÀr 5 ÀgareAffordable
Börjar gilla G-2000 mer och mer nu. Roligt att den kallas för the poor man's Frogman.Den hÀr fyller 23 nÀsta Är.
Haha iofs, hade jag haft pengarna hade ja nog ocksÄ haft en MRG men froggy mÄste du iaf behÄlla!Skyll inte pÄ mig att jag tÀnker i de banorna, skyll pÄ stridsvagnen pÄ bilden
Inte ens det.Bara om dom fÄr byta en sisÄdÀr 5 Àgare
Ja, den Àr stadig och gedigen i ett litet paket.Börjar gilla G-2000 mer och mer nu. Roligt att den kallas för the poor man's Frogman.