Oooops
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den flyttar med till nÀsta stÀlle, var det nu blir nÄnstans.Va hÀnder med mancave dÄ, en sÄn kan man ju inte sÀlja bort hur somhelst
Precis, jag fÄr nog skylla mig sjÀlv den hÀr gÄngen. Man lÀr sig sÄ lÀnge man leverNackdelen med att tro man Àr oövervinnelig och ska göra allt sjÀlv Been there, done that, som du vet...
Nu för tiden fÄr vissa saker kosta, men dÄ bli klara, sÄ man kan njuta av det istÀllet för att kÀnna press hela tiden.
Ăr det nĂ„gon pĂ„ forumet som vet hur GPS funktionen funkar pĂ„ MR-G? Den har ju Ă€ven Multiband 6 som jag antar synkar varje natt?
FRĂĂĂĂN. BerĂ€tta mer
DÀr lyckades du fÄ med hela kostcirkeln pÄ en bildTuff mat = tuff klocka borde vÀl va sen gammalt
Tycker jag lyckades rÀtt bra med det va? En liter mjölk hade suttit bÀttre Àn colan iofsDÀr lyckades du fÄ med hela kostcirkeln pÄ en bild
FRĂĂĂĂN. BerĂ€tta mer
Ser ju ny ut!
Tack! Den Àr en hel ny G-2200V frÄn 1999/2000. vad jag förstÄr sÄ tillverkades seiren under en kort period. Hittar inte sÄ mycket info om den.Hur snygg var inte den dÄ? Ref?
Tack! Den Àr en hel ny G-2200V frÄn 1999/2000. vad jag förstÄr sÄ tillverkades seiren under en kort period. Hittar inte sÄ mycket info om den.
Cool och ser ju helt ny ut! Har du bild pÄ baksidan?
En vĂ€ghyvel ska Ă€ven nyttjas pĂ„ vintern ser jagGodmorgon! Ăntligen fredag. Det har snöat och verkar som att vi fĂ„r en vit jul i Ă„r ocksĂ„. Hoppas att det nu hĂ„ller sig under nollstrecket sĂ„ vi slipper slaskvĂ€der.
Kom ca 2cm hÀr i Norra Halland hade pÄ kÀnn det inte skulle bli sÄ mkt.Min plan gick i lÄs, se till att vara förberedd sÄ hÀnder inget.
Har bara gÄtt en svÀng med löv/snöblÄsen nu pÄ morron. Perfekt resultat.
Ăr det inte ofta sĂ„? Och att man fixar det sista pĂ„ huset kvĂ€llen innan fotograferingen?Ja och nĂ„nstans dĂ€r gick luften ur och jag vill inte se huset mer
Sista taklisten sattes igÄr kvÀllMen.... det hÀr var ju jÀvligt onödigt ocksÄ! Med sÄn kyla
Ăr det inte ofta sĂ„? Och att man fixar det sista pĂ„ huset kvĂ€llen innan fotograferingen?
Nu blev man sugen pÄ fiske.....NÀr Gunnar Àr pÄ besök Àr vÀl en G-Shock bÀsta valet?
Trevlig helg pÄ er!