Jonte.L
Silver
RÀddade ÀndÄ upp det rÀtt bra tycker jagMed den kommentaren sÄ gÄr Àven du rakryggad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀddade ÀndÄ upp det rÀtt bra tycker jagMed den kommentaren sÄ gÄr Àven du rakryggad
Lite smÄgnÀllig över att det inte Àr en gw men samtidigt denna jag anvÀnder mestà rets första pulkarace med 4 Äring och dw6900 tidigare under kvÀllen. Ha ha mjölksyra i benen
Oj hoppla! (())
DubbdÀck pÄ trucken?Good moorgoon i ottan
Ăntligen nĂ€stan helg!
Ăntligen hĂ€nder det nĂ„t hos Casios R&D.
EN SĂ N SKA JAG HA!
Vinka! Det skulle kunna vara @daniel svensson som körGodmorgon! Ăntligen fredag. Det har snöat och verkar som att vi fĂ„r en vit jul i Ă„r ocksĂ„. Hoppas att det nu hĂ„ller sig under nollstrecket sĂ„ vi slipper slaskvĂ€der.
Ăr ni inte precis klara med renoveringen?Idag Ă€r en stor dag, vi ska fotografera huset inför försĂ€ljning.
Ja och nĂ„nstans dĂ€r gick luften ur och jag vill inte se huset merĂr ni inte precis klara med renoveringen?
Va hÀnder med mancave dÄ, en sÄn kan man ju inte sÀlja bort hur somhelstJa och nÄnstans dÀr gick luften ur och jag vill inte se huset mer
Dra pÄ trissor nu fÄr vi ta oss i kragen och köra dessa pÄ fredagar, okej?
Den Àr för bra att sÀlja tror jag Ängrat migTrevlig helg!
Skulle behövts ibland. Men nej, vi kör för bÄde inne och ute med dom.DubbdÀck pÄ trucken?
Nackdelen med att tro man Àr oövervinnelig och ska göra allt sjÀlv Been there, done that, som du vet...Ja och nÄnstans dÀr gick luften ur och jag vill inte se huset mer
Min plan gick i lÄs, se till att vara förberedd sÄ hÀnder inget.Vinka! Det skulle kunna vara @daniel svensson som kör
Samma hÀr renoverat hemma i stora mangÄrdsbyggnaden som tur Àr kan jag inte sÀlja o ta mig ur, dÄ krÀvs en 5 Ärig process att avyttra gÄrd o djur samt ta sig ur eubidragsÄtaganden. Tur det att de Àr krÄngligt. Gick i stort sett nÀstan i vÀggen av allt men har lÀrt mig uppskatta ÀndÄ bara de gÄtt rejÀlt med tid. Har inget valNackdelen med att tro man Àr oövervinnelig och ska göra allt sjÀlv Been there, done that, som du vet...
Nu för tiden fÄr vissa saker kosta, men dÄ bli klara, sÄ man kan njuta av det istÀllet för att kÀnna press hela tiden.
Samma hÀr inte ett snökorn, kanske Àr försenat. Jonnen kanske fÄr ledigt trots alltMin plan gick i lÄs, se till att vara förberedd sÄ hÀnder inget.
Har bara gÄtt en svÀng med löv/snöblÄsen nu pÄ morron. Perfekt resultat.
- Om du Ă€r nĂ„gonstans dĂ€r inte radiosynk fungerar Ă€r det bara att vara utomhus och trycka in knappen för synk, du kan vĂ€lja bara tid eller âalltâ. Sekundvisaren visar vad du vĂ€ljer. Sedan Ă€r det bara att vĂ€nta lite. GPS-synk fungerar ju var som helst pĂ„ jorden - coolaste funktionen som de tyvĂ€rr tagit bort nu.Ăr det nĂ„gon pĂ„ forumet som vet hur GPS funktionen funkar pĂ„ MR-G? Den har ju Ă€ven Multiband 6 som jag antar synkar varje natt?
Tack för svar, dĂ„ Ă€r gps en extra backup sĂ„ att man kan synka klockan nĂ€r man vill, riktigt smart. Ja de Ă€r synd att de tog bort den isĂ„fall, Bluetooth kĂ€nns inte lika coolt som global positioning system- Om du Ă€r nĂ„gonstans dĂ€r inte radiosynk fungerar Ă€r det bara att vara utomhus och trycka in knappen för synk, du kan vĂ€lja bara tid eller âalltâ. Sekundvisaren visar vad du vĂ€ljer. Sedan Ă€r det bara att vĂ€nta lite. GPS-synk fungerar ju var som helst pĂ„ jorden - coolaste funktionen som de tyvĂ€rr tagit bort nu.