• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Årets första pulkarace med 4 Ă„ring och dw6900 tidigare under kvĂ€llen. Ha ha mjölksyra i benen

IMG_20221208_222751.jpg

God morgon fredags klockan pÄ, just klar i kvigstallet medans fruhepanter mjölkar hemma.
Farsan har klippt kvigorna sĂ„ riktigt fina nu👍 .fruhepanter hĂ„ller pĂ„ o klipper kossorna hemma sĂ„ de ska va fĂ€rdigklippta till i jul.

Ett mellanmÄl sitter fint fetmjölk blandat med chailatte vassle protein sitter bra vid fysiskt arbete
DSC_9671.JPG
DSC_9672.JPG
DSC_9679.JPG

Är det nĂ„gon pĂ„ forumet som vet hur GPS funktionen funkar pĂ„ MR-G? Den har ju Ă€ven Multiband 6 som jag antar synkar varje natt?

Nackdelen med att tro man Àr oövervinnelig och ska göra allt sjÀlv:( Been there, done that, som du vet...
Nu för tiden fÄr vissa saker kosta, men dÄ bli klara, sÄ man kan njuta av det istÀllet för att kÀnna press hela tiden.:)
Samma hĂ€r renoverat hemma i stora mangĂ„rdsbyggnaden som tur Ă€r kan jag inte sĂ€lja o ta mig ur, dĂ„ krĂ€vs en 5 Ă„rig process att avyttra gĂ„rd o djur samt ta sig ur eubidragsĂ„taganden. Tur det att de Ă€r krĂ„ngligt. Gick i stort sett nĂ€stan i vĂ€ggen av allt men har lĂ€rt mig uppskatta Ă€ndĂ„ bara de gĂ„tt rejĂ€lt med tid. Har inget val😁

Är det nĂ„gon pĂ„ forumet som vet hur GPS funktionen funkar pĂ„ MR-G? Den har ju Ă€ven Multiband 6 som jag antar synkar varje natt?
- Om du Ă€r nĂ„gonstans dĂ€r inte radiosynk fungerar Ă€r det bara att vara utomhus och trycka in knappen för synk, du kan vĂ€lja bara tid eller ”allt”. Sekundvisaren visar vad du vĂ€ljer. Sedan Ă€r det bara att vĂ€nta lite. GPS-synk fungerar ju var som helst pĂ„ jorden - coolaste funktionen som de tyvĂ€rr tagit bort nu.

- Om du Ă€r nĂ„gonstans dĂ€r inte radiosynk fungerar Ă€r det bara att vara utomhus och trycka in knappen för synk, du kan vĂ€lja bara tid eller ”allt”. Sekundvisaren visar vad du vĂ€ljer. Sedan Ă€r det bara att vĂ€nta lite. GPS-synk fungerar ju var som helst pĂ„ jorden - coolaste funktionen som de tyvĂ€rr tagit bort nu.
Tack för svar, dĂ„ Ă€r gps en extra backup sĂ„ att man kan synka klockan nĂ€r man vill, riktigt smart. Ja de Ă€r synd att de tog bort den isĂ„fall, Bluetooth kĂ€nns inte lika coolt som global positioning system 😁

Tillbaka
Topp