RÄkade visst bli en kvÀllstrippellume
Totalt 9600G
Totalt 9600G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske hinner Ängra dej i helgenJa lÀtt som en plÀtt och cool ja det har ju hÀnt förr man inte gillar vissa klockor pÄ armen men pÄ bild.
Tvinga sig sjÀlv anvÀÀÀÀÀÀÀnd
Enligt Casio sÄ Àr Solar-powered samma som Tough solar.Kul att det erbjuds metall- eller resinbezel.
Jag skulle ju helst vilja ha en "basic"-variant med bara TS, MB6 och sÄn fancy MIP(?) display. Men det dÀr Àr en vÀldigt bra början.
Förresten, Àmnar Casio överge benÀmningen "Tough Solar" och byta till "Solar Powered"?
Ja, tÀnkte mer att dom ev. funderar pÄ att fasa ut just den termen "Tough Solar". PÄ produktbilderna dÀr sÄ stÄr det "Solar Powered" pÄ tavlan. Det Àr första gÄngen vi ser det pÄ en G-Shock antar jag (ist för "Tough Solar").Enligt Casio sÄ Àr Solar-powered samma som Tough solar.
Exakt hur mÄnga försök tog det hÀr?RÄkade visst bli en kvÀllstrippellume
Totalt 9600G
RÄkade visst bli en kvÀllstrippellume
Totalt 9600G
Troligen tvingade han @Roosterwife att trycka pÄ minst 2 klockorHur lyckades du fota alla med lumen pÄ?
Kul att det erbjuds metall- eller resinbezel.
Jag skulle ju helst vilja ha en "basic"-variant med bara TS, MB6 och sÄn fancy MIP(?) display. Men det dÀr Àr en vÀldigt bra början.
Förresten, Àmnar Casio överge benÀmningen "Tough Solar" och byta till "Solar Powered"?
SÄg pÄ Reddit att nÄgon nÀmnde att kontot som la upp bilden var fÀrsk, sÄ risken var relativt stor att den kunde vara fake, mÄnga kommentarer tyckte att den sÄg fake ut... Jag hoppas att det blir en sÄdan modell med solar, men fÄr vÀl vÀnta och se helt enkeltEnligt Casio sÄ Àr Solar-powered samma som Tough solar.
Ping @KaptenGrinkkEn liten headsup pÄ nÄgra klockor!
Tog 3-4bilder.. NÄn till borde gÄ att fÄ med samtidigt..Exakt hur mÄnga försök tog det hÀr?
Kanske kan ordna en tÀvling, hur mÄng lume-shot hinner du fÄ i en och samma bild.
AutolightHur lyckades du fota alla med lumen pÄ?
Hon hade redan tröttnat pÄ mig och gÄtt o lagt sigTroligen tvingade han @Roosterwife att trycka pÄ minst 2 klockor
GBD-H1000 har SP pÄ tavlan..Ja, tÀnkte mer att dom ev. funderar pÄ att fasa ut just den termen "Tough Solar". PÄ produktbilderna dÀr sÄ stÄr det "Solar Powered" pÄ tavlan. Det Àr första gÄngen vi ser det pÄ en G-Shock antar jag (ist för "Tough Solar").
FörstÄs bara olika termer som "betyder samma sak".
God morgon trÄden
Mjölkar pÄ för fullt, Mr-g idag ocksÄ men min andra. Den Àr grymt bekvÀm.
Har frpnomedigÄr bestÀmt att ta hjÀlp med kost och trÀning för att nÄ en nivÄ högre Àn innan, spÀnnande. SÄhÀr ser en mr-g fullsize ut pÄ en hobbytrÀnande bonde. 17 cm handled men lite maffigare underarmar jÀmför om jag inte skulle varken jobbat med detta eller trÀnat, det Àr helheten som avgör sÄ jag tÀnker fortsÀtta bÀra stora klockor
En leopard gwg hade ju matchat rattmuffenJobbhelg. Kör skurmaskin. G-shock Àr med.
King Àr som en G-Shock 5600 pÄ steroiderMorrongympa.
PÄ gymmet, @spammerstakeahike har redan sagt att detta Àr vÀrldens sÀmsta gymklocka sÄ de kÀnns inte lovande
Det Àr Àven lume i bezel pÄ den?Godmorgon!
SlÀpp ut fisen du hÄller inne.God morgon trÄden
Mjölkar pÄ för fullt, Mr-g idag ocksÄ men min andra. Den Àr grymt bekvÀm.
Har frpnomedigÄr bestÀmt att ta hjÀlp med kost och trÀning för att nÄ en nivÄ högre Àn innan, spÀnnande. SÄhÀr ser en mr-g fullsize ut pÄ en hobbytrÀnande bonde. 17 cm handled men lite maffigare underarmar jÀmför om jag inte skulle varken jobbat med detta eller trÀnat, det Àr helheten som avgör sÄ jag tÀnker fortsÀtta bÀra stora klockor