Ja absolut! Ska ut en svÀng Ä pimpla imorrn tÀnkte jag för att stilla begÀretNu blev man sugen pÄ fiske.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut! Ska ut en svÀng Ä pimpla imorrn tÀnkte jag för att stilla begÀretNu blev man sugen pÄ fiske.....
Vi bor inte pÄ samma breddgrad lÄter det som, annars hade jag gÀrna hakat pÄ.Ja absolut! Ska ut en svÀng Ä pimpla imorrn tÀnkte jag för att stilla begÀret
NÀ, misstÀnker det, har vÀl vart is hÀr pÄ sjöarna ett par veckor nu! Du fÄr ta dig en tur uppÄt i landatVi bor inte pÄ samma breddgrad lÄter det som, annars hade jag gÀrna hakat pÄ.
Ja just jÀklar... En brödrost!!Titan-Grod-Fredag idag.
Frogman Àr en speciell klocka. Love or hate.Packade precis upp denna men tyvÀr fÄr det bli retur.
Det Àr första Frogman jag testar och gillade inte alls.
Fasen har vart sugen sÄ mÄnga Är nÀr jag sett bilder.
Men fÄr hitta pÄ nÄgot annat
Kan nog vara sÄ och som med mÄnga andra hamnade jag mellan hÄlen.Frogman Àr en speciell klocka. Love or hate.
Det brukar bli en tur norrut pÄ sommaren, man kanske skall övervÀga Àven vintern...NÀ, misstÀnker det, har vÀl vart is hÀr pÄ sjöarna ett par veckor nu! Du fÄr ta dig en tur uppÄt i landat
Ja absolut! Ăven fast sommarfisket Ă€r klart roligare!Det brukar bli en tur norrut pĂ„ sommaren, man kanske skall övervĂ€ga Ă€ven vintern...
Grymt snygg ju antar den kÀnns lÀtt ocksÄ. Kom igen nu gilla den dÄPackade precis upp denna men tyvÀr fÄr det bli retur.
Det Àr första Frogman jag testar och gillade inte alls.
Fasen har vart sugen sÄ mÄnga Är nÀr jag sett bilder.
Men fÄr hitta pÄ nÄgot annat
Den skulle jag behöva ha, istÀllet för guldmedaljen farsan fick av kungen 1994 för trogen mjölk leverantörIdag har det varit denna pÄ handleden.
Trevlig helg pÄ er allihopa!
Ja det Ă€r riktigt trevligt.Ja absolut! Ăven fast sommarfisket Ă€r klart roligare!
Ja lÀtt som en plÀtt och cool ja det har ju hÀnt förr man inte gillar vissa klockor pÄ armen men pÄ bild.Grymt snygg ju antar den kÀnns lÀtt ocksÄ. Kom igen nu gilla den dÄ
Ja, men vi kan ju kanske byta, guld som guld tÀnker jag. Kan inte du slÀnga med din Toyota Landcruiser oxÄ mellan dÄ?! Va, va sÀger du?Den skulle jag behöva ha, istÀllet för guldmedaljen farsan fick av kungen 1994 för trogen mjölk leverantör
Tack sjÀlv @roosterman Hoppas beskrivningen av klockorna stÀmde med irl 3:e gÄngen sÄlt till dig nu. Dags att jag köper nÄtt av dig?Just det ja igen. Det trillade ju in tvÄ Gs hÀr ikvÀll Tackar @KaptenGrinkk för snabb och smidig affÀr
Tack sjÀlv @roosterman Hoppas beskrivningen av klockorna stÀmde med irl 3:e gÄngen sÄlt till dig nu. Dags att jag köper nÄtt av dig?
Absolut inget att klaga pÄ dÀrTack sjÀlv @roosterman Hoppas beskrivningen av klockorna stÀmde med irl 3:e gÄngen sÄlt till dig nu. Dags att jag köper nÄtt av dig?
Tror det kallas "Hoarder" I vissa kretsar Ingen stÄlis du behöver flytta pÄ?Absolut inget att klaga pÄ dÀr
Jag Àr ju ingen sÀljare lixom, mer köpare
TyvÀrr inte. Men dÀremot fÄr jag hem min MB-stÄlis knappt tvÄ veckorTror det kallas "Hoarder" I vissa kretsar Ingen stÄlis du behöver flytta pÄ?
Oj! Jag mÄste ha en av varje! Och en Jason. Och en DW-5040, för det borde det vÀl komma nÄgon snygg snart? Ja, egentligen vill jag vÀl ha det mesta som postas hÀr i trÄden...
Letar inte just sÄ, men har en stark "villhöver" nÄn stÄlis i square modellTyvÀrr inte. Men dÀremot fÄr jag hem min MB-stÄlis knappt tvÄ veckor
Vilken stÄlis letar du efter ifall att?
Börja med stÄl-stÄlisen, sen Àr det bara att fortsÀttaLetar inte just sÄ, men har en stark "villhöver" nÄn stÄlis i square modell
Kul att det erbjuds metall- eller resinbezel.Oj! Jag mÄste ha en av varje! Och en Jason. Och en DW-5040, för det borde det vÀl komma nÄgon snygg snart? Ja, egentligen vill jag vÀl ha det mesta som postas hÀr i trÄden...