Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycketSlÀpp ut fisen du hÄller inne.
Sitter grymt pÄ dig klockan alltsÄ
Du fÄr testa nÄn annanHa en go Lördag pÄ er.
BĂ€m det blir retur.
Gillar den ju mer jag ser den.
ja sant.Tack sÄ mycket
Ja lika bra att passa pÄ att slÀppa fisen i lagÄrn dÄ kÀnns de ingen lukt ÀndÄ
Jag tycker den Àr riktigt grym IRLGillar den ju mer jag ser den.
Vid slÀpp va det usch men den vÀxer.
Den Àr grym. Hör av dig om nÄn vecka nÀr du kÀnner att mÄste ha en.Gillar den ju mer jag ser den.
Vid slÀpp va det usch men den vÀxer.
Grym den dÀr blir konstigt nog sugen pÄ Oboy varje gÄng jag ser den,och jag dricker inte Oboy
inte med "vanligt" vinterljus men har bestĂ€llt en uv lampa som ska göra att allt kommer framĂr det sĂ„n galen lume
Jag har en grym UV lampa.inte med "vanligt" vinterljus men har bestÀllt en uv lampa som ska göra att allt kommer fram
Ska jag packa ner den?Jag har en grym UV lampa.
Du kan vÀl skicka hit den sÄ kan jag testa
Jag Àr stand in för roostis
@Nicke75 Köööööp!!!!!
Ăr det sĂ„n galen lume
Upplevelsen va ju ganska analog, men de gick ju om man stirrade pÄ sek visaren mellan seten. Som sagt finns bÀttre gymklockor, rangeman har jag anvÀnt rÀtt mycket förutà terkom med en recension!
DaaaaamnĂr det sĂ„n galen lume
Fy fan, den dĂ€r Ă€r ju radioaktiv! HĂ„ll dig borta frĂ„n flygplatser, du kan ju bli klassad som terrorist!Ăr det sĂ„n galen lume
Inte skulle vÀl jag??