Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanon. Jag fortsÀtter njuta rygglÀge i soffan en stundtill dÄDags att hoppa i joggindressen och springa bort lite kalorier. Man mÄste ju kompensera för alla mjukglassar som @roosterman schnafsar pÄ
- Trevligt kroppsbyggande, bra för handledsmÄttet ocksÄ sÄ slipper man klippa av banden@MrIzoard Idag fÄr det bli bara tÄrtor börjar med mocca, smörgÄsvarianten sen och sen lite nutellatÄrta pÄ det
Klippa band Àr ju inge bra. Förstörelse rent av- Trevligt kroppsbyggande, bra för handledsmÄttet ocksÄ sÄ slipper man klippa av banden
Nej tack40th adventure's stone
- Avklippta band Àr en styggelse, min OCD toklarmar nÀr jag ser sÄnt (bla)Klippa band Àr ju inge bra. Förstörelse rent av
En dag om Äret fÄr vara tÄrtdag kÀnns det som
Du blev omnÀmnd i gÄrdagens Clubhouse förresten.. @Been hade vart förbi KM Globen och spanat in MR-G fyrkanterna
Grattis pÄ din dag vÀnnen och vÀlkommen upp i den yngre medelÄlder@MrIzoard Idag fÄr det bli bara tÄrtor börjar med mocca, smörgÄsvarianten sen och sen lite nutellatÄrta pÄ det
Tack sjÀlv grymt snygg Àr den, matchade ju tröjan kanon, retro vibes
DÄ Àr vi tvÄ- Avklippta band Àr en styggelse, min OCD toklarmar nÀr jag ser sÄnt (bla)
Aj dÄ, hoppas det inte var alltför ofördelaktigt
Tackar KÀnner mig verkligen gammal idag.. (Eller inte)Grattis pÄ din dag vÀnnen och vÀlkommen upp i den yngre medelÄlder
- Blev nyfiken pÄ vad som sas förstÄsDÄ Àr vi tvÄ
Byta band och/bezel eller greja sÄ har jag inga problem med, dÄ kan man ju alltid ÄterstÀlla. Men klippa ett band
Och det var absolut inget ofördelaktigt om dig igÄr.
Mest att du har bra kontakt med Svante pÄ Globen och en förkÀrlek till jÀkligt fina klockor Och att du har och har haft en skock MR-Gs- Blev nyfiken vad som sas förstÄs
TackarGrattis @roosterman! 30+ nu eller?
Skulle inte du bli OWG med MRG?
Aha! BemÀrkelsedag idag!Tackar KÀnner mig verkligen gammal idag.. (Eller inte)
Grattis @roosterman !Tackar
Hehe, Jajjemen och plus 66%
Kan inte köra premium varje dag, de sticker i ögonen hos folkSkulle inte du bli OWG med MRG?
Trevlig groda
Hela grejen med G-Shock Àr att man ska ha fler.Kan inte köra premium varje dag, de sticker i ögonen hos folk
JAAAAAAHela grejen med G-Shock Àr att man ska ha fler.