• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu har dom blivit en kvartett😁 Dock stört omöjliga att munuellsynka....
IMG_20221214_195858.jpg

Bara en GSW-H1000 kvar 😃
Riktigt fint samling för alla Smart-G-Shocks 👌 sjĂ€lv haft totalt 3 utav dem, dock inte samtidigt 😋

Synd infon kom sĂ„ sent, kunde tagit en grön annars men nu Ă€r alla slut. Ska jag tĂ€nka positivt lĂ€r vĂ€ll en del hamna hĂ€r sĂ„ chansen finns köpa dĂ„, plus att jag iaf tryckte pĂ„ köp. Alltid nĂ„got men surt som fan.. 🙁

Edit: har ju ggb100 med, samt att den gbdh1000 jag fick hem idag var jĂ€kligt mkt snyggare Ă€n vĂ€ntat! SĂ„ klarar mig nog egentligen men beroendet Ă€r stark 😅
Vad trÄkigt att du blev blÄst pÄ din klocka nÀr du sÄ frikostigt delade med dig av den fantastiska dealen! Hoppas att det kommer upp nya fina dealar pÄ GWG2K som du kan knipa framöver! Vilken fÀrg förutom stealth Àr din favorit?

Tillbaka
Topp