Riktigt fint samling för alla Smart-G-Shocks sjÀlv haft totalt 3 utav dem, dock inte samtidigtNu har dom blivit en kvartett Dock stört omöjliga att munuellsynka....
Bara en GSW-H1000 kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fint samling för alla Smart-G-Shocks sjÀlv haft totalt 3 utav dem, dock inte samtidigtNu har dom blivit en kvartett Dock stört omöjliga att munuellsynka....
Bara en GSW-H1000 kvar
Den dÀr vÀcker ett jÀkla ha-begÀr alltsÄ....
Ăr det lĂ€ge med ett grattis?
Ăsch dĂ„! Jag som trodde jag skulle kunna locka av dig Wempen nuFegade ur redan i somras och tog fast pris över vintern.
Tack gick ju sĂ„dĂ€r med att sĂ€lja av de mesta för att bara ha 2 klockor. Gwg2000tlc, frogman A1000 och guld speed har iaf nya hĂ€rliga hem. Kul o testa lite annat skoj. Men va smĂ„ square Ă€rĂr det lĂ€ge med ett grattis?
Tror det va? Grattis!
JÀdrans va bra det blev! Det Àr helt otroligt! Vad glad jag Àr, det kommer se sÄ grymt ut i skÄpet! Superstort tack!Tadaa!!
JĂ€ttekul att du tycker om den!
Wow va snyggt det blev grymt jobbat @ironcastleTadaa!!
Men inget som vÀcker nÄt begÀr40th adventure's stone
Jag tycker att de Àr rÀtt fula.Men inget som vÀcker nÄt begÀr
Satan sÄ snyggt.Tadaa!!
Ugh, den hÀr "planet-serien" Àr inget vidare faktiskt Inte som 40th Ätminstone..Jag tycker att de Àr rÀtt fula.
GWG1000 och M90 fÀltröja och lite bonnamuskler pÄ det,,
40th adventure's stone
Om ett par mÄnader sÄ finns det ett femtal i trÄdenNÀ, ingen hit alls. Ser ju ut som lerklumpar som fastnat pÄ klockorna.
Tack! @Daion Àr med-designerSatan sÄ snyggt.
Vad trÄkigt att du blev blÄst pÄ din klocka nÀr du sÄ frikostigt delade med dig av den fantastiska dealen! Hoppas att det kommer upp nya fina dealar pÄ GWG2K som du kan knipa framöver! Vilken fÀrg förutom stealth Àr din favorit?Synd infon kom sÄ sent, kunde tagit en grön annars men nu Àr alla slut. Ska jag tÀnka positivt lÀr vÀll en del hamna hÀr sÄ chansen finns köpa dÄ, plus att jag iaf tryckte pÄ köp. Alltid nÄgot men surt som fan..
Edit: har ju ggb100 med, samt att den gbdh1000 jag fick hem idag var jÀkligt mkt snyggare Àn vÀntat! SÄ klarar mig nog egentligen men beroendet Àr stark
HÄller du mjukglassen i handen utanför bild eller var Àr den?Nej men va fasen.. En bit MoccatÄrta till frulle kan vÀl aldrig vara fel?