Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad ligger den busen pÄ i pris?Blev erbjuden denna hÀromdagen men tackade nej. Men den Àr fin!
Vad ligger den busen pÄ i pris?
Vad trÄkigt att du blev blÄst pÄ din klocka nÀr du sÄ frikostigt delade med dig av den fantastiska dealen! Hoppas att det kommer upp nya fina dealar pÄ GWG2K som du kan knipa framöver! Vilken fÀrg förutom stealth Àr din favorit?
Kul ÀndÄ att man köper vissa klockor flera ggr. Jag köpte ju gwg 1000 för tredje gÄngen nu. Man upplever dem ÀndÄ olika för varje gÄngNyligen uthÀmtad oak, precis lika trist som tvÄ senaste gÄngerna men lÀtt att lÀsa av, alltid nÄgot
40th adventure's stone
Ja stort grattis @roosterman
Hmm, den dÀr var ju inte sÄ lite jag
Tackar och bockar allaGrattis pÄ födelsedagen du konung av GShocktrÄden
JAAAAAA
Ca 135 med @Roosterwife 's högĂver 100 G-shocks!
Tack Var det idag jag skulle fÄ din camo-G?
Ăr det dĂ€r nĂ„t @Roosterwife har spridit eller??Grattis @roosterman jag hörde att du skulle skĂ€nka en större del av din samling som en present ifrĂ„n dig sjĂ€lv, Ă€r det korrekt?
Ohhh, en egen koJag va ju tidig o gratta dej imorse men hÀr kommer ett grattiskort, frÄn en annan tid pÄ Äret stort grattis Roostis @roosterman
Ps första kalven som sparkish fick dÄ jag blev liggandes tillfÀlligt. Men de Àr en annan historia
Tackar sÄ mycket
Jag tror inte du skulle uppskatta henne en spark i röven varje morgon. NÀ vars hon har blitt lugnare. Men nu Àr kalven pÄ bilden vuxen ungmö o ska till o föda , sÄ de blir nog en repris sparkish version 2,0