• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grattis @roosterman !!! 😃

18830E45-DE83-49BE-96FA-33DB303F305C.jpeg

Dags att jobba igen, fick bli denna. Vill se den i utomhus ljus, kĂ€nslan i denna Ă€r nĂ„t jag aldrig kĂ€nt tidigare pĂ„ square. RejĂ€lt skön tyngd i den, finishen Ă€r bara sĂ„ vacker 👍😍 ibland ser den svart ut för att sen skifta till grĂ„tt antracit.
@Ploprof hur Ă€r skillnaden pĂ„ porter och MRG square du som har bĂ€gge? i sjĂ€lva finishen kulören? TĂ€nker pĂ„ den mörka MRGn dĂ„? Är de lika varandra i fĂ€rg sida vid sida.
DSC_9968.JPG
DSC_9967.JPG
DSC_9966.JPG
DSC_9965.JPG
DSC_9963.JPG
DSC_9962.JPG

Vad trÄkigt att du blev blÄst pÄ din klocka nÀr du sÄ frikostigt delade med dig av den fantastiska dealen! Hoppas att det kommer upp nya fina dealar pÄ GWG2K som du kan knipa framöver! Vilken fÀrg förutom stealth Àr din favorit?

BlĂ„st och blĂ„st, kunde varit bra mkt snabbare bestĂ€mma mig för var medveten om det kunde hĂ€nda 🙈 Nog stealth svart helst eller grön, inte sĂ„ förtjust i den gula (vill ha stĂ„l pĂ„ bezeln) annars hade jag nog slagit till pĂ„ Hasses deal i trĂ„den. Men inte bitter, kommer nog fler chanser köpa en 🙂

Grattis @roosterman jag hörde att du skulle skÀnka en större del av din samling som en present ifrÄn dig sjÀlv, Àr det korrekt? :angel:
Är det dĂ€r nĂ„t @Roosterwife har spridit eller?? 😳
Jag va ju tidig o gratta dej imorse men hÀr kommer ett grattiskort, frÄn en annan tid pÄ Äret stort grattis Roostis @roosterman

Ps första kalven som sparkish fick dÄ jag blev liggandes tillfÀlligt. Men de Àr en annan historia
Screenshot_20221215-142642.png
Ohhh, en egen ko😍
Grattis frÄn VOB-stugan @roosterman !

PXL_20221215_133432110.PORTRAIT.jpg
Tackar sĂ„ mycket 😃

Tillbaka
Topp