Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar KĂ€nner mig verkligen gammal idag.. (Eller inte)
HÄller med. De har riktigt snabba leveranser, men Àr riktigt dÄliga pÄ att packa. De klockor som jag köpt dÀrifrÄn har varit lagda i kartongen utan nÄgot som helst förpackningsmaterialCaliroots/Footway var riktigt dÄliga pÄ att packa. Klockan givetvis hel men vill man ha medföljande kartong i fint skick sÄ var det helt fel leverantör
Precis sÄ var det, kartongen sÄg konstig ut nÀr jag hÀmtade ut den. Trodde den fÄtt stryk, men klockans kartong var stÄende i ett ytteremballage som inte var tillrÀckligt högt. Klockans kartong var komprimerad till sjÀlva metallÄdan och inget emballage alls i ytteremballaget. Konstigt.HÄller med. De har riktigt snabba leveranser, men Àr riktigt dÄliga pÄ att packa. De klockor som jag köpt dÀrifrÄn har varit lagda i kartongen utan nÄgot som helst förpackningsmaterial
Burgare, hembakat gofika, mjukglass & kaffe. Jobbat pÄ handledsmÄttet med @Hans B 1955 idag. Fick Àven en julklapp i form av en CoolFire Tusen tack!Skall trÀffa en klockintresserad vÀn över en burgare om nÄn timme. Frun har bakat efterrÀtt Ät oss - chokladfyllda
Precis sÄ var det, kartongen sÄg konstig ut nÀr jag hÀmtade ut den. Trodde den fÄtt stryk, men klockans kartong var stÄende i ett ytteremballage som inte var tillrÀckligt högt. Klockans kartong var komprimerad till sjÀlva metallÄdan och inget emballage alls i ytteremballaget. Konstigt.
Ja precis! Helt sant, trĂ„kigt bara att de inte emballerar ordentligt. Ăr Ă€ndĂ„ ett par tusen som Ă€r ute pĂ„ vift. Men vore vĂ€l fan om en G-Shock inte klarar en frakt med SchenkerKnep du en stealth?
HÄller med om packning, dock senast jag köpte var det ok. GÄngen innan var min ytterbox helt trasig. Spelade iof mindre roll. Tar mest plats i garderoben, plÄtboxen dÀremot bra att skicka i
"Poor man's Frogman" passar vÀl bra, dagen före Grodfredag?
Jag och min G-2000 passar Àven pÄ att gratulera @roosterman pÄ födelsedagen!
Aha! Grattis @roosterman Jag skulle ha sprungit dubbel distans idag om jag hade vetat
Tack sÄ jÀttemycket allaNÀmen ett stort grattis!
- Trevligt som vanligt med mat, fika och klockdiskussionerBurgare, hembakat gofika, mjukglass & kaffe. Jobbat pÄ handledsmÄttet med @Hans B 1955 idag. Fick Àven en julklapp i form av en CoolFire Tusen tack!
Grattis va du en av dom som knep en pÄ caliroots?Sitter riktigt trevligt
Tack! Jaa, precisGrattis va du en av dom som knep en pÄ caliroots?
Tack sÄ jÀttemycket alla
Har vart fullt stim hÀr nu nÄgra timmar sÄ jag hade tre () sidor att lÀsa igenom. Bara Àlskar gemenskapen och öset i trÄden
HÀrligt kanon pris pÄ en riktigt grym klockaTack! Jaa, precis
Sitter riktigt trevligt
Ser ut som en tonfisk det dÀrEn outsider smyger in frÄn vÀnster och dominerar lume tÀvlingen
OtÀck blick!
Snyggt vÀrre jadu han försöker nog komma över klockan
HÀr Àr tvÄ kit, dock frÄn England, som Àr lite kulLade ut en trÄd i önskas köpa-delen