• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄ kör vi brunatkoll igen dÄ
DSC_9994.JPG

Caliroots/Footway var riktigt dĂ„liga pĂ„ att packa. Klockan givetvis hel men vill man ha medföljande kartong i fint skick sĂ„ var det helt fel leverantör đŸ˜±
HÄller med. De har riktigt snabba leveranser, men Àr riktigt dÄliga pÄ att packa. De klockor som jag köpt dÀrifrÄn har varit lagda i kartongen utan nÄgot som helst förpackningsmaterial

HÄller med. De har riktigt snabba leveranser, men Àr riktigt dÄliga pÄ att packa. De klockor som jag köpt dÀrifrÄn har varit lagda i kartongen utan nÄgot som helst förpackningsmaterial
Precis sÄ var det, kartongen sÄg konstig ut nÀr jag hÀmtade ut den. Trodde den fÄtt stryk, men klockans kartong var stÄende i ett ytteremballage som inte var tillrÀckligt högt. Klockans kartong var komprimerad till sjÀlva metallÄdan och inget emballage alls i ytteremballaget. Konstigt.

Bilagor

• 9CFB92B3-7F4A-4D83-AD1F-AE11E5CD385C.jpeg
    9CFB92B3-7F4A-4D83-AD1F-AE11E5CD385C.jpeg
    436.8 KB · Visningar: 3
Precis sÄ var det, kartongen sÄg konstig ut nÀr jag hÀmtade ut den. Trodde den fÄtt stryk, men klockans kartong var stÄende i ett ytteremballage som inte var tillrÀckligt högt. Klockans kartong var komprimerad till sjÀlva metallÄdan och inget emballage alls i ytteremballaget. Konstigt.

Knep du en stealth?
HĂ„ller med om packning, dock senast jag köpte var det ok. GĂ„ngen innan var min ytterbox helt trasig. Spelade iof mindre roll. Tar mest plats i garderoben, plĂ„tboxen dĂ€remot bra att skicka i đŸ‘ŒđŸ»

Knep du en stealth?
HĂ„ller med om packning, dock senast jag köpte var det ok. GĂ„ngen innan var min ytterbox helt trasig. Spelade iof mindre roll. Tar mest plats i garderoben, plĂ„tboxen dĂ€remot bra att skicka i đŸ‘ŒđŸ»
Ja precis! Helt sant, trĂ„kigt bara att de inte emballerar ordentligt. Är Ă€ndĂ„ ett par tusen som Ă€r ute pĂ„ vift. Men vore vĂ€l fan om en G-Shock inte klarar en frakt med Schenker 😂

Ser att @roosterman Àgnar dagen Ät tÄrtÀtande, sÄ det Àr vÀl pÄ plats med ett

8334D283-AA61-4658-934A-AB5A0210AEE2.jpeg

:)

"Poor man's Frogman" passar vĂ€l bra, dagen före Grodfredag?đŸ€”
g2000_13.jpg

Jag och min G-2000 passar Ă€ven pĂ„ att gratulera @roosterman pĂ„ födelsedagen!đŸ„ł

Aha! Grattis @roosterman Jag skulle ha sprungit dubbel distans idag om jag hade vetat 😍

NĂ€men ett stort grattis!
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket alla😍
Har vart fullt stim hĂ€r nu nĂ„gra timmar sĂ„ jag hade tre (😃) sidor att lĂ€sa igenom. Bara Ă€lskar gemenskapen och öset i trĂ„den😃

Nu har man fodrar ungdjur och Ă€ven kalv lösdriften nu hemma igen för att byta av fru Hepanter som ska vĂ€cka barnen till taxi. Fredagen fortsĂ€tter med fredags MRG beater. Alla mina klockor Ă€r beaters de Ă€r vĂ€l de G-Shock gjordes för đŸ€ȘEn film frĂ„n den mysiga arbetsmiljön nu pĂ„ morgonen

DSC_0013.JPG

Senast Àndrad:
HĂ€r Ă€r tvĂ„ kit, dock frĂ„n England, som Ă€r lite kul🙂

Tillbaka
Topp