• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frog!
Casios mest obekvÀma klocka.
Men vill man vara fin fÄr man lida pin.

PXL_20221216_084625051.jpg
HÄller med, fÄr den aldrig att sitta bekvÀmt...

Har man tur kanske man kan hÀmta ut ett paket i eftermiddag, tills dess sitter GG-B100 pÄ armen eftersom jag knappt hunnit anvÀnda den, men saknar froggen lite... beslutÄngest som man har slutar det vÀl med att man byter snart ÀndÄ :D

Fick bli ggb100 idag, om bezeln vore i resin och bandet annorlunda infĂ€stning hade den nog varit perfekt Ă€ndĂ„. Oavsett en beater som kan vara med pĂ„ allt iaf! 🙂

En sak som oftast pratas om bland andra mĂ€rken Ă€r fina vĂ€larbetade Ă€r tavlor. Men G-shock har ju ocksĂ„ det, blev imponerad av Mudmasterntavlans struktur/finish etc nĂ€r jag plockade ut den frĂ„n min reserv. Hög nivĂ„ pĂ„ nĂ„got som kostade mig en tusing. Det Ă€r liite mer Ă€n ”bara plast” đŸ€“
C2FBF96B-E2C6-498D-BC7C-052FD542183C.jpeg

Senast Àndrad:
Fick bli ggb100 idag, om bezeln vore i resin och bandet annorlunda infĂ€stning hade den nog varit perfekt Ă€ndĂ„ 🙈

En sak som oftast pratas om bland andra mĂ€rken Ă€r fina vĂ€larbetade Ă€r tavlor. Men G-shock har ju ocksĂ„ det, blev imponerad av Mudmasterntavlans struktur/finish etc nĂ€r jag plockade ut den frĂ„n min reserv. Hög nivĂ„ pĂ„ nĂ„got som kostade mig en tusing. Det Ă€r liite mer Ă€n ”bara plast” đŸ€“
C2FBF96B-E2C6-498D-BC7C-052FD542183C.jpeg
HĂ„ller med dig om bandet pĂ„ den dĂ€r. Lite synd att det Ă€r en sĂ„dan sak som drar ner klockan annars Ă€r den ju riktigt trevlig. Jag gillar verkligen fĂ€rgen pĂ„ de digitala siffrorna ocksĂ„ att typ bruna siffror riktigt trevligt Gwg 2000 Ă€r ju inte heller nĂ„got bekvĂ€m. Har faktiskt mĂ€rkt att gwg 1000 sitter bĂ€ttre. 2k kĂ€nns lite plastig och billig i kĂ€nslan pĂ„ bandet. Även om GWG2k Ă€r coolare i tavlan enligt min Ă„sikt. Men bandet sĂ„ sitter ju gwg1000 sĂ„ bekvĂ€mt och kĂ€nns mer premium. Gillar dock bĂ€gge dom klockorna för deras resp positiva saker.

Tillbaka
Topp