• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

"Poor man's Frogman" passar vĂ€l bra, dagen före Grodfredag?đŸ€”
g2000_13.jpg

Jag och min G-2000 passar Ă€ven pĂ„ att gratulera @roosterman pĂ„ födelsedagen!đŸ„ł

Kul Ă€ndĂ„ att man köper vissa klockor flera ggr. Jag köpte ju gwg 1000 för tredje gĂ„ngen nu. Man upplever dem Ă€ndĂ„ olika för varje gĂ„ng 😁

Kostar ju i sammanhanget inte mkt begagnad, Ă€ndĂ„ en bra klocka för en femhunka! Min tanke i huvudet Ă€r dock lite gula index, röd dagvisare och gult band. TĂ€nk mrg fast tusen ggr sĂ€mre 😅
7B4DFE4E-2902-4CDA-AC63-E738DF853EBE.jpeg

Är det dĂ€r nĂ„t @Roosterwife har spridit eller?? 😳

Ohhh, en egen ko😍

Tackar sĂ„ mycket 😃
nja var mer ja som hade föööör mig att ja hörde nÄgot sÄnt :p
Kraschlandat i soffan och byter klocka för femte gÄngen idag, owg hade kanske ÀndÄ varit mindre komplicerat. Kvack kvack
Halsen svider ögon vÀrker
DSC_9978.JPG
Ska vi bilda klubb? Har kasserat en hel limpa med snutpapper redan och nĂ€san kittlas sĂ„ ja nyser konstant.... â˜č Digital-biowarfare Ă€r inte snĂ€llt, vem som nu började 😱

Skulle köpa den Ät far min men texten i menyerna va lite för smÄtt för gubben sÄ en heads up hÀr i trÄden om nÄgon vill ta över den
DSC_9938.JPG
DSC_9940.JPG

SĂ„g din annons, kan sĂ€ga att det Ă€r en riktigt bra modell detta. Iof ingen aning om dess trĂ€ningsfunktioner men estetisk jĂ€kligt bra och grym display för tvĂ„ lax 😎

SĂ„g din annons, kan sĂ€ga att det Ă€r en riktigt bra modell detta. Iof ingen aning om dess trĂ€ningsfunktioner men estetisk jĂ€kligt bra och grym display för tvĂ„ lax 😎
Ja grymt lÀsbar display pÄ den, va nog lite för avancerad för han dock och pluttrig text i menyerna. BÄde han och jag lider ju av samma ögonsjukdom, vanligt folk ser ju sÀkerligen

Ja grymt lÀsbar display pÄ den, va nog lite för avancerad för han dock och pluttrig text i menyerna. BÄde han och jag lider ju av samma ögonsjukdom, vanligt folk ser ju sÀkerligen

Jo men den delen var inte direkt stor, dock i övrigt lĂ€ttavlĂ€st. Men vill man anvĂ€nda dess funktioner mĂ„ste man vĂ€ll in i displayens mindre delar (gissar jag). Men en bra klocka oavsett đŸ‘ŒđŸ»

Tillbaka
Topp