Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God Jul alla shockers!
TĂ€nkvĂ€rda ord, sĂ„ viktigt pĂ„ ett forum. God jul @Hans B 1955Ănskar alla i trĂ„den en riktigt GOD JUL! HĂ€r pysslar frun ihop det sista till barnbarnens julfika
Ett stort tack till er alla som bidrar till KS trevligaste trÄd dÀr vi delar med oss mer Àn handledsbilder pÄ klockor och respekterar varandra
FantastisktRöd Àr ju julens fÀrg sÄ idag kör jag rött. Och G-shock fÄr starta den röda trÄden. Cykeln matchar ocksÄ.
En cykeltur i -14C friskar upp.
Ănskar alla en riktigt God Jul!
Solen gÄr precis över horisonten men inte mer Àn sÄ.
Ălskar guldiga visare.Denna Ă„ker med pĂ„ julmiddag
Finns nog inga dÄliga tillfÀllen för en RangemanGod jul till er alla
Rangeman till skjorta. Inga problem
JÀklar va frÀn samling
Har du nr 24 pÄ handleden dagen till Àra? 23 pÄ bilden
Inte min men visst Àr denJÀklar va frÀn samling
AhaInte min men visst Àr den
Du kanske kan satsa pÄ filmjölk en dag om Äret?Nu har jag missat Kalle Anka i minst 25 Är
Först en uppvÀxt dÀr man som barn fick lÀra sig att arbeta till att sen sjÀlv fortsÀtta med arbetet. Dock sÄ fÄr mina barn se Kalle Anka jaja man tröttnar ÀndÄ pÄ Kalle för eller senare nu ska jag fodra, diska mjölktank och mjölka inget stannar för att de Àr jul, ja jag Àr bitter men bara idag