• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God Jul alla shockers!
PXL_20221224_104538004-01.jpeg

Önskar alla i trĂ„den en riktigt GOD JUL! HĂ€r pysslar frun ihop det sista till barnbarnens julfika 🙂
Ett stort tack till er alla som bidrar till KS trevligaste trĂ„d dĂ€r vi delar med oss mer Ă€n handledsbilder pĂ„ klockor och respekterar varandra ❀

09C15765-C98A-4CC0-A712-C06FD8F65557.jpeg
TĂ€nkvĂ€rda ord, sĂ„ viktigt pĂ„ ett forum. God jul 🎄 @Hans B 1955
DSC_0404~2.JPG
DSC_0402~2.JPG

Nu har jag missat Kalle Anka i minst 25 Ă„rđŸ˜±
Först en uppvĂ€xt dĂ€r man som barn fick lĂ€ra sig att arbeta till att sen sjĂ€lv fortsĂ€tta med arbetet. Dock sĂ„ fĂ„r mina barn se Kalle Anka😁 jaja man tröttnar Ă€ndĂ„ pĂ„ Kalle för eller senare 🎄🎅 nu ska jag fodra, diska mjölktank och mjölka inget stannar för att de Ă€r jul, ja jag Ă€r bitter men bara idag😁
DSC_0000_BURST20221224152728687_COVER.JPG

Nu har jag missat Kalle Anka i minst 25 Ă„rđŸ˜±
Först en uppvĂ€xt dĂ€r man som barn fick lĂ€ra sig att arbeta till att sen sjĂ€lv fortsĂ€tta med arbetet. Dock sĂ„ fĂ„r mina barn se Kalle Anka😁 jaja man tröttnar Ă€ndĂ„ pĂ„ Kalle för eller senare 🎄🎅 nu ska jag fodra, diska mjölktank och mjölka inget stannar för att de Ă€r jul, ja jag Ă€r bitter men bara idag😁
DSC_0000_BURST20221224152728687_COVER.JPG
Du kanske kan satsa pĂ„ filmjölk en dag om Ă„ret? 😇

Tillbaka
Topp