• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FroggieFredag idag.

20221223_181514.jpg

Höll pĂ„ att sĂ€ga "Glöm inte en viss sak" 😁 Men sĂ„g att det var fixat😉
SĂ„ jĂ€kla bra att bilen föll inom garantin oxĂ„! Konstaterade samma sak hĂ€r i morse nĂ€r en reparatör var o kolla varför inte vĂ„r vĂ€rmepump funkat pĂ„ nĂ„gra veckor nu... Innerdelens kyl/vĂ€rme-paket visade sig ha gett upp pga fabrikationsfel. Glad att garantierna gĂ€llde dĂ€r oxĂ„đŸ˜Ź
SĂ„ bra att garantin höll men hoppas verkligen att ni har kunnat elda och hĂ„lla vĂ€rmen dessa veckor đŸ€”

Kanske inte först, men den mÄste iallafall vara en av de första i Sverige? Jag var extremt skeptisk till kulören nÀr jag bestÀllde den. Jag Àr fortfarande lite halvt skeptisk, men den överraskade pÄ ett positivt sÀtt iallafall!
Är det vĂ€rt de extra tusenlapparna för en DW6900? Probably not som Carlsberg hade sagt, men kul att ha!
D7DBAED0-0A2C-4CA3-ADFC-113FBA2AD96E.jpeg

Var inne pĂ„ StjĂ€rnurmakarna Kalmar idag och klĂ€mde lite försiktigt pĂ„ en GWG-2040...Den var inte alls trĂ„kig😬
NĂ€r vi stod o snacka G-shocks i allmĂ€nhet sĂ„ sĂ€ger han att han klurat pĂ„ att göra nĂ„t litet G-shock /Casio-jippo framöver och undrade om jag eventuellt hade lust att vara med dĂ€r dĂ„ isĂ„fall med ett gĂ€ng av mina klockor🙂

Var inne pĂ„ StjĂ€rnurmakarna Kalmar idag och klĂ€mde lite försiktigt pĂ„ en GWG-2040...Den var inte alls trĂ„kig😬
NĂ€r vi stod o snacka G-shocks i allmĂ€nhet sĂ„ sĂ€ger han att han klurat pĂ„ att göra nĂ„t litet G-shock /Casio-jippo framöver och undrade om jag eventuellt hade lust att vara med dĂ€r dĂ„ isĂ„fall med ett gĂ€ng av mina klockor🙂

Screenshot_20220906-200128_Samsung Internet.jpg

Du fÄr slÀnga ut en heads up ett tag innan det blir aktuellt, kanske att det gÄr att ge sig ut pÄ en turne dÄ.

Tillbaka
Topp