• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God jul 🎅
E0E09E3A-0BE7-4F88-9D0E-B2094EC4B7C3.jpeg
Sorry att jag svek med klockan igÄr
God jul🎄🎅

Julmat rond tvÄ :watching:
God Jul bÀsta trÄden pÄ KS
3E9A5A58-7A81-4165-B08B-104976E3D071.jpeg

Försökte fĂ„ till en andra vickning hĂ€r men ingen verkar pĂ„, knappt jag heller men med 70% av maten kvar vore det bra
 😅 (vi firar hos oss sĂ„ vet ju vad vi Ă€ter i nĂ„gra dagar 🙈).

Trevlig square det dÀr, har ju lite svÄrt för square men 2023 kanske man skulle testa en i stÄl för att se hur de kÀnns!

Jaha, sÄ var man i vÀntans tider igen dÄ.
Men med alla dessa röda dagar tar det ett tag innan den trillar in.

Och sĂ„ fĂ„r jag fiffa pĂ„ ett nytt stĂ€ll ocksĂ„ eftersom jag just sĂ„lde det jag hade 😂

TĂ€nkte jag var klar men funderar starkt pĂ„ att köpa denna för ”lite” fĂ€rg i samlingen. NĂ„got med rött pĂ„ G-shock jag gillar fast det typ den fĂ€rg jag ogillar mest pĂ„ andra typer av klockor 😅
C2088FCD-8FFA-42CE-B7DE-7808F7DC37EB.jpeg

Önskar alla i trĂ„den en riktigt GOD JUL! HĂ€r pysslar frun ihop det sista till barnbarnens julfika 🙂
Ett stort tack till er alla som bidrar till KS trevligaste trĂ„d dĂ€r vi delar med oss mer Ă€n handledsbilder pĂ„ klockor och respekterar varandra ❀

09C15765-C98A-4CC0-A712-C06FD8F65557.jpeg
Men verkligen, jag Ă€r en sporadisk forummedlem sen ett Ă„r tillbaka, i hĂ€nseendet att jag inte lĂ€ngre postar sĂ„ mycket. Men denna trĂ„d kollar jag dagligen och bidrar till ibland. 😍

Tillbaka
Topp