Sorry att jag svek med klockan igÄrGod jul
God jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry att jag svek med klockan igÄrGod jul
Haha rÄka bÀra Mudmaster sjÀlv igÄr sÄ du Àr förlÄtenSorry att jag svek med klockan igÄr
God jul
Julmat rond tvÄ
God Jul bÀsta trÄden pÄ KS
TvÄ tips till
Den dÀr var ett bra köp! VÀldans fin!Köpt och sÄlt mkt klockor i Är (som vanligt) men tvÄ stÄr ut lite extra. En oris tt1, som iof flippades men första oris iaf, samt denna gwg1k. BÄda med det dÀr lilla extra fast i en mÄttlig prisklass
Jaha, sÄ var man i vÀntans tider igen dÄ.
Men med alla dessa röda dagar tar det ett tag innan den trillar in.
Och sÄ fÄr jag fiffa pÄ ett nytt stÀll ocksÄ eftersom jag just sÄlde det jag hade
Men verkligen, jag Ă€r en sporadisk forummedlem sen ett Ă„r tillbaka, i hĂ€nseendet att jag inte lĂ€ngre postar sĂ„ mycket. Men denna trĂ„d kollar jag dagligen och bidrar till ibland.Ănskar alla i trĂ„den en riktigt GOD JUL! HĂ€r pysslar frun ihop det sista till barnbarnens julfika
Ett stort tack till er alla som bidrar till KS trevligaste trÄd dÀr vi delar med oss mer Àn handledsbilder pÄ klockor och respekterar varandra
Bidde det en GST eller?Jaha, sÄ var man i vÀntans tider igen dÄ.
Men med alla dessa röda dagar tar det ett tag innan den trillar in.
Och sÄ fÄr jag fiffa pÄ ett nytt stÀll ocksÄ eftersom jag just sÄlde det jag hade
Nix, den flög förbi utan att fÄngas pÄ radarn.Bidde det en GST eller?
FörstÄr att Nisse glor girigt efter den dÀr Stort villhöver pÄ den Visst Àr det GD-100HC?