Haha jaa den Àr riktigt trevlig faktisktFörstÄr att Nisse glor girigt efter den dÀr Stort villhöver pÄ den Visst Àr det GD-100HC?
Ja det stÀmmer bra de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha jaa den Àr riktigt trevlig faktisktFörstÄr att Nisse glor girigt efter den dÀr Stort villhöver pÄ den Visst Àr det GD-100HC?
SÄ lÀcker! SÄlde du inte den dÀr?
Nja jag sÄlde min portemod om det var det du tÀnkte pÄ!?SÄ lÀcker! SÄlde du inte den dÀr?
Paniken nÀr du sÄlt den Àkta för modprisNja jag sÄlde min portemod om det var det du tÀnkte pÄ!?
Detta Àr det real deal
Blev sent igÄr och Àr lite smÄseg idag. Juleglöggen Àr god men har sitt pris...
Sen frukost bestĂ„ende av ett tĂ€mligen enkelt julbord. Ănskar alla en god fortsĂ€ttning pĂ„ julhelgen!
Jag gillar de subtila senaps-g:na pÄ skinkmackorna. Medvetet eller kanske ngn form av freudian slip?
GW-6900 och fyrvÀgskorsningen tar en liten kvÀlls-siesta.
Ping @BeenEller denna hos Kultan
Det Àr vÀl en av dom du har @Hans B 1955?Eller denna hos Kultan
- StÀmmerDet Àr vÀl en av dom du har @Hans B 1955?
Aaha! Sweet.Nja jag sÄlde min portemod om det var det du tÀnkte pÄ!?
Detta Àr det real deal
Nej du pÄ tok för dyr , har ju redan köpt klocka idag
- StÀmmer
Saknar den tredje med blÄ detaljer, men den har negativ display
Klarar inte av de blÄ prickarna i lÀnken pÄ den dÀr.Casio G-Shock Pro Limited Edition MRG-B5000BA-1DR - Ditur
Casio G-Shock Pro Limited Edition MRG-B5000BA-1DR | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
Nagellacket passar ju detaljerna i den lila perfektKollar till kompisens klockor. Den lila skriker efter ljus sÄklart.
- Bra pris, dÄlig lÀsbarhetCasio G-Shock Pro Limited Edition MRG-B5000BA-1DR - Ditur
Casio G-Shock Pro Limited Edition MRG-B5000BA-1DR | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
â Ko-driverâUte och Ă„ker bil passagerare givetvis