• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC_0448~2.JPG

Indexringen Àr lÀtt att byta. Minutringen behöver du pressa ut glaset för att byta.

Edit: Ska du modda BT oak sÄ mÄste du pressa ut glaset för att byta indexringen.
Oh, förbannat
Men tack för mycket bra info!

Vill absolut byta minutringen ocksÄ 
Sett att det finns saffirglas till dessa, vĂ€rt att byta kanske om man Ă€ndĂ„ mĂ„ste ut med grejerna? đŸ€”

NĂ„gon som kĂ€nner sig manad att hjĂ€lpa till, har ingen glaspress 😱

Edit: gÀller GA-2100

Oh, förbannat
Men tack för mycket bra info!

Vill absolut byta minutringen ocksÄ 
Sett att det finns saffirglas till dessa, vĂ€rt att byta kanske om man Ă€ndĂ„ mĂ„ste ut med grejerna? đŸ€”

NĂ„gon som kĂ€nner sig manad att hjĂ€lpa till, har ingen glaspress 😱

Edit: gÀller GA-2100
Var det inte just @L&W som bytte till safir pÄ en av sina oaks?? :)

StÀmmer, jag har bytt glaset pÄ min stealth oak till safirglas. Glaset köpte jag frÄn CousinsUK.
PXL_20220607_060132200-01.jpeg
DĂ„ Ă€r ju den stora frĂ„gan, Ă€r det vĂ€rt det? 😃

Ska göra en hyfsat pĂ„kostad modd Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nns som att man borde passa pÄ 
Är det AR pĂ„ insidan! â˜ș

DĂ„ Ă€r ju den stora frĂ„gan, Ă€r det vĂ€rt det? 😃

Ska göra en hyfsat pĂ„kostad modd Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nns som att man borde passa pÄ 
Är det AR pĂ„ insidan! â˜ș
Jag tycker att det Ă€r ett kul modd och Ă€r vĂ€rt det. Ska du Ă€ndĂ„ göra ett större modd sĂ„ ska du passa pĂ„ byta glaset ocksĂ„ tycker jag. Det Ă€r inte sĂ„ jĂ€ttesvĂ„rt att göra, men du behöver en boettpress för jobbet. Du kan ocksĂ„ be en urmakare göra det Ă„t dig om in kĂ€nner för att göra det sjĂ€lv. Jag tog ett glas med AR coating pĂ„ insidan. Blev rĂ€tt snygg tycker jag. 🙂

Jag tycker att det Ă€r ett kul modd och Ă€r vĂ€rt det. Ska du Ă€ndĂ„ göra ett större modd sĂ„ ska du passa pĂ„ byta glaset ocksĂ„ tycker jag. Det Ă€r inte sĂ„ jĂ€ttesvĂ„rt att göra, men du behöver en boettpress för jobbet. Du kan ocksĂ„ be en urmakare göra det Ă„t dig om in kĂ€nner för att göra det sjĂ€lv. Jag tog ett glas med AR coating pĂ„ insidan. Blev rĂ€tt snygg tycker jag. 🙂
Tackar, dĂ„ blir det till att leta glas 😃

Köttiga erectorer. Mkt marklyft?
Meadows row Àr trevlig.
Ja kanon övning. Tror erectus spinae kommer frĂ„n gĂ„rdsjobbet mest. Körde mycke mark för 11 Ă„r sen men vet i fanken om de finns nĂ„t kvar av det. Mycket skyfflade och ryggböjande Ă€ven nĂ€r man kör ut kraftfodret. Man fĂ„r ju böja sig nĂ€r man öser och kĂ€rran 😁 frugan har Ă€nnu bĂ€ttre e spinae😁 Ska bli kul detta. Har ju bara börjat nu min seriösa resa om ett Ă„r ska de vara rejĂ€l skillnad 👍 jag har ju en bra grund att utvecklas ifrĂ„n dĂ„ jag harvat pĂ„ gymmet ca 25 Ă„r men nĂ€r man blivit Ă€ldre har man tappat greppet. Klocka för OT .
Tack för pepp förresten sĂ„nt taggar mig😍
DSC_0460~2.JPG

Tillbaka
Topp