Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Se dÀr ja. Snygg. Har spanat lite pÄ just den versionen, men inte slagit till (Àn).Senaste tillskottet - Casio G-Shock GA-100-1A2ER.
VĂ€ldigt simpelt att göra pĂ„ en GA-2100Ăr det nĂ„gon som meckat med Casioak?
Ăr det knepigt att byta index- och minutringen?
Indexringen Ă€r lĂ€tt att byta. Minutringen behöver du pressa ut glaset för att byta.Ăr det nĂ„gon som meckat med Casioak?
Ăr det knepigt att byta index- och minutringen?
Oh, förbannatIndexringen Àr lÀtt att byta. Minutringen behöver du pressa ut glaset för att byta.
Edit: Ska du modda BT oak sÄ mÄste du pressa ut glaset för att byta indexringen.
Var det inte just @L&W som bytte till safir pÄ en av sina oaks??Oh, förbannat
Men tack för mycket bra info!
Vill absolut byta minutringen ocksĂ„âŠ
Sett att det finns saffirglas till dessa, vÀrt att byta kanske om man ÀndÄ mÄste ut med grejerna?
NÄgon som kÀnner sig manad att hjÀlpa till, har ingen glaspress
Edit: gÀller GA-2100
DÄ Àr ju den stora frÄgan, Àr det vÀrt det?StÀmmer, jag har bytt glaset pÄ min stealth oak till safirglas. Glaset köpte jag frÄn CousinsUK.
Jag tycker att det Àr ett kul modd och Àr vÀrt det. Ska du ÀndÄ göra ett större modd sÄ ska du passa pÄ byta glaset ocksÄ tycker jag. Det Àr inte sÄ jÀttesvÄrt att göra, men du behöver en boettpress för jobbet. Du kan ocksÄ be en urmakare göra det Ät dig om in kÀnner för att göra det sjÀlv. Jag tog ett glas med AR coating pÄ insidan. Blev rÀtt snygg tycker jag.DÄ Àr ju den stora frÄgan, Àr det vÀrt det?
Ska göra en hyfsat pĂ„kostad modd Ă€ndĂ„ sĂ„ kĂ€nns som att man borde passa pĂ„âŠ
Ăr det AR pĂ„ insidan!
Tackar, dÄ blir det till att leta glasJag tycker att det Àr ett kul modd och Àr vÀrt det. Ska du ÀndÄ göra ett större modd sÄ ska du passa pÄ byta glaset ocksÄ tycker jag. Det Àr inte sÄ jÀttesvÄrt att göra, men du behöver en boettpress för jobbet. Du kan ocksÄ be en urmakare göra det Ät dig om in kÀnner för att göra det sjÀlv. Jag tog ett glas med AR coating pÄ insidan. Blev rÀtt snygg tycker jag.
Jag köpte min frÄn CousinsUK. Hade lite strul med min bestÀllning men det löste sig till slut.Tackar, dÄ blir det till att leta glas
AnvÀnde du original packning?Jag köpte min frÄn CousinsUK. Hade lite strul med min bestÀllning men det löste sig till slut.
Ja, jag anvÀnde samma packningen.AnvÀnde du original packning?
Topp!Ja, jag anvÀnde samma packningen.
Riktig dammsamlare trots att den knappt Àr anvÀnd. Men snygg Àr den
Gymmet avklarat
Ni som inte testat Meadow rows gör det, grym övning
Ja kanon övning. Tror erectus spinae kommer frÄn gÄrdsjobbet mest. Körde mycke mark för 11 Är sen men vet i fanken om de finns nÄt kvar av det. Mycket skyfflade och ryggböjande Àven nÀr man kör ut kraftfodret. Man fÄr ju böja sig nÀr man öser och kÀrran frugan har Ànnu bÀttre e spinae Ska bli kul detta. Har ju bara börjat nu min seriösa resa om ett Är ska de vara rejÀl skillnad jag har ju en bra grund att utvecklas ifrÄn dÄ jag harvat pÄ gymmet ca 25 Är men nÀr man blivit Àldre har man tappat greppet. Klocka för OT .Köttiga erectorer. Mkt marklyft?
Meadows row Àr trevlig.