Yes, men det kanske inte finns fler Àn sÄ m a o? Tack för lÀnk dock!Har du kollat pÄ G-Central?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, men det kanske inte finns fler Àn sÄ m a o? Tack för lÀnk dock!Har du kollat pÄ G-Central?
Klockan Àr kvar i Norge sÄ jag fick grÀva lite i arkivet och hittade en bild frÄn den 12 april. Hursomhelst sÄ Àr Kingen sÄ billig att det troligtvis finns risk att du Äker i fÀngelse om du inte slÄr till
![]()
Kingen Àr ju inte riktigt lika smidig som 5750. Roligt att du skriver att du gillar klockan mer Àn planeratHaha kanske det
TÀnkt att nÄgot ska ersÀtta 5750, som sitter pÄ idag, men börjar inse jag tycker om den mer Àn tÀnkt plus sitter bÀttre Àn 5610 dÀr jag hamnar mellan tvÄ hÄl. Hoppas det sistnÀmnda ska lösas med ett GW-5000 band
![]()
Tillverkad den 20 oktober 2018 sÄ den Àr rykande fÀrsk![]()
Snabb leverans frÄn Klockia.
En sÄn baddare![]()
![]()
Jag bröt sigillet innan jag hann tÀnka, men ingen skada skedd. Denna stannar![]()
Trevligt! En av de bÀsta g-shockarna, hemt klart! Var ser man tillverkningsdatum? Vore kul att kolla pÄ min.Tillverkad den 20 oktober 2018 sÄ den Àr rykande fÀrsk![]()
Kingen Àr ju inte riktigt lika smidig som 5750. Roligt att du skriver att du gillar klockan mer Àn planerat![]()
![]()
En sÄn baddare![]()
![]()
Jag bröt sigillet innan jag hann tÀnka, men ingen skada skedd. Denna stannar![]()
VÀlkommen hit och ner i g-shocktrÀsket!Ny pÄ forumet och min första G shock frÄn klockia
![]()
Dock ingen riktig Gorillaz utom det Àr en dw-5600hr1
![]()
Men kul att man fick en keps med(kepskille med taskigt hÄrfÀste hÀr!).
Har varit lite skraj för G shocks eftersom dom flesta Àr för stora för min 16-16,5 cm handled men denna tycker jag gjorde sig rÀtt bra
![]()
Ny pÄ forumet och min första G shock frÄn klockia
![]()
Dock ingen riktig Gorillaz utom det Àr en dw-5600hr1
![]()
Men kul att man fick en keps med(kepskille med taskigt hÄrfÀste hÀr!).
Har varit lite skraj för G shocks eftersom dom flesta Àr för stora för min 16-16,5 cm handled men denna tycker jag gjorde sig rÀtt bra
![]()
Vart kan man hitta den i EU?NÄgon som tÀnker försöka jaga till sig en Kobe-square? SlÀpps imorgon men verkar gÄ att förboka lite varstans. Dock redan över list. Har svÄrt att bestÀmma mig..
Bara sett nÄgon sÀljare pÄ eBay som skickar frÄn UK. Dock har han bestÀllt frÄn Japan. Ligger pÄ strax under 7k. KÀnns lite vÀl saftigt.Vart kan man hitta den i EU?
Tackar sÄ mycket!Grattis och vÀlkommen till klubben!
Den modellen har jag sneglat pÄ litegrann. Hur kÀnns den negativa displayen?
Och i Japan ligger den runt 3.Bara sett nÄgon sÀljare pÄ eBay som skickar frÄn UK. Dock har han bestÀllt frÄn Japan. Ligger pÄ strax under 7k. KÀnns lite vÀl saftigt.
Annars Japan.
Exakt. Ska tÀnka pÄ saken nÄgon timme till innan jag bestÀmmer mig tÀnkte jag.Och i Japan ligger den runt 3.
Tack! Kolla slutet pÄ denna videon sÄ kan du ev datera din klocka beroende pÄ typTrevligt! En av de bÀsta g-shockarna, hemt klart! Var ser man tillverkningsdatum? Vore kul att kolla pÄ min.![]()
Varit sÄ nÀra att slÄ till pÄ en idag... sÄ har jag tÀnkt -NÀe, de Àr nog för klunsiga. Men sÄ sÀtter du ut de dÀr bilderna...![]()
En sÄn baddare![]()
![]()
Varit sÄ nÀra att slÄ till pÄ en idag... sÄ har jag tÀnkt -NÀe, de Àr nog för klunsiga. Men sÄ sÀtter du ut de dÀr bilderna...
Det Àr ingen ÄtervÀndo, tror jag.Do it. Do it.
Jag föll sjÀlv dit innan idag. Har aldrig tidigare lockats av en Rangeman, men nÀr jag sÄg priset pÄ watchshop sÄ började suget infinna sig. En natt och ett gÀng YouTube-sökningar senare sÄ har jag nu en pÄ vÀg till mig som anlÀnder imorrn med DHL express
För att vara en stor G-Shock sÄ kÀnns den liten och smidig. Det har sagts förut. Tidigare körde jag bara squares och detta Àr min första runda helt digitala version. Fantastiska funktioner som man lÀtt vÀxlar mellan. Kör pÄ!Varit sÄ nÀra att slÄ till pÄ en idag... sÄ har jag tÀnkt -NÀe, de Àr nog för klunsiga. Men sÄ sÀtter du ut de dÀr bilderna...
Ser ju vĂ€ldigt cool och âstealthyâ ut men hur stor blir den, har du nĂ„n bild lite lĂ€ngre ifrĂ„n?Fick hem denna idag. Tilltalas verkligen av av den gedigna kĂ€nslan och trevliga funktioner. Men storleken gott folk, storleken! Kommer man nĂ„gonsin att anvĂ€nda den...
![]()
Fick hem denna idag. Tilltalas verkligen av av den gedigna kÀnslan och trevliga funktioner. Men storleken gott folk, storleken! Kommer man nÄgonsin att anvÀnda den...
![]()