Klart jag har 3 för priset av en hÀr verkar det som tvÄ bilder till i annonsen....Köpte den precis, sorry. Har du fler tips till "Staafen" @roosterman ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart jag har 3 för priset av en hÀr verkar det som tvÄ bilder till i annonsen....Köpte den precis, sorry. Har du fler tips till "Staafen" @roosterman ?
Riktigt sugen pÄ nÄgon av MT-G:ernaAffÀren har öppnat, kom Ä köp!
Avslutad - G-Shock: MTG B2000, B3000 & Mudmaster
Nu har jag lite för mycket i lagret hÀr hemma och behöver sÀlja av lite, gör dÀrför en mega annons direkt :D --------------------------------------------------------------------------------- 1) Första klockan Àr en MTG-B2000BD-1A4ER (mindre spÄr av anvÀndning) - Pris 4500kr. Beslutar att...klocksnack.se
Riktigt snygg. Kostar sÀkert en del ÀndÄKör en heads-up pÄ denna 40th Anniversary Flare red. Sjysst pris utlovas
Snyggt! Jag tycker Landcruiser-modellen Àr riktigt snygg ocksÄBAM!
Min första trippel Àr ett faktum. Tog en jÀkla tid att fÄ hem den, men till slut sÄ! Inte helt som ny, men nÀstan.
Steptracker lÄter pÄ tok för Ängestframkallande, sÄ han kan vÀl fÄ en Àrlig chans dÄrÄKlart jag har 3 för priset av en hÀr verkar det som tvÄ bilder till i annonsen....
Jag har en ny profilbild till dig blixten!Köpte den precis, sorry. Har du fler tips till "Staafen" @roosterman ?
He-Man alltsÄ, jo man tackarJag har en ny profilbild till dig blixten!
Hahaha! Det Àr ju Blixt Gordon.He-Man alltsÄ, jo man tackar
Finns tuschpenna för sÄntSteptracker lÄter pÄ tok för Ängestframkallande, sÄ han kan vÀl fÄ en Àrlig chans dÄrÄ
jaaaaaaaaag veeeeeeetHahaha! Det Àr ju Blixt Gordon.
Blev lite orolig dÀr!jaaaaaaaaag veeeeeeet
9000 sÄg riktigt skön ut!5600 vs 9000
Jajjemen!
5600 vs 9000
Min har, vÀnstra nedre har gett sig pÄ att vara dryg och inte reagera alls. Har pillat lite sjÀlv men det blir urmakare till slut tror jag.Vissa ex har ju dock knappar frÄn helvetet men det fÄr man ta, den Àr vÀldigt trevlig i övrigt
Den dÀr va ju ascool!FrÀÀÀÀn JÀklar vilken OWGM-G det hade kunnat vara
It's alive
Och har en kompis
Ska stÀlla in den vÀnstra
BAM!
Min första trippel Àr ett faktum. Tog en jÀkla tid att fÄ hem den, men till slut sÄ! Inte helt som ny, men nÀstan.
Tjusig!! Visst Àr det dessutom en stÄlis?NyförvÀrvet, min första G-Shock. Grymt trevlig mÄste jag sÀga
Snyggt! Gillar verkligen Mudman, perfekt storlek och krispig display. Dual illuminator gör den inte heller sÀmreNytt för idag. Tack till @roosterman för inspirationen!
Ja, det ser inte bÀttre utWhat, du har alltsÄ 3 st GWG 2k? Snyggt jobbat!
Tack, Japp det Àr en stÄlisTjusig!! Visst Àr det dessutom en stÄlis?