Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser man pÄ, min gamla Haze som flyttat hem till digStort tack min kÀra vÀn @Ploprof för affÀren
Jag fullkomligt Àlskar den!!
Ăven blĂ„ siffror i denna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vÀldigt positivt överraskad. Boxen va ju inte dÄlig hellerSer man pÄ, min gamla Haze som flyttat hem till digVÀldigt lyckad square.
Kanske pga den Ă€r rĂ€tt ny men Ă€ndĂ„, Gravitymastern har mĂ„nga bra grejer rent estetiskt som gör jag nog rankar den samma som Mudmastern. Tunnare, lĂ€tt lĂ€sa av, Ă€lskar knappskydden och lite blankare kolfiberbezel Ă€rLĂ€tt som en plĂ€tt Ă€r den med, ~80gramâŠ
![]()
Nu har jag ju haft min i flera timmar och kan med sÀkerhet pÄstÄ att det Àr den bÀsta eller nÀst bÀsta klockan jag haft pÄ mig idag! Knepiga men snygga knappar pÄ den dessutom.
Ănda jag inte kan med pĂ„ dendĂ€r Ă€r att de Ă€r standard plĂ„tlock pĂ„ den, hade vart bĂ€ttre med plast som pĂ„ ggb100'an. Ăr inte ett super fan av komforten pĂ„ de vanliga plĂ„tlocken.Kanske pga den Ă€r rĂ€tt ny men Ă€ndĂ„, Gravitymastern har mĂ„nga bra grejer rent estetiskt som gör jag nog rankar den samma som Mudmastern. Tunnare, lĂ€tt lĂ€sa av, Ă€lskar knappskydden och lite blankare kolfiberbezel Ă€rLĂ€tt som en plĂ€tt Ă€r den med, ~80gramâŠ
![]()
Ser ut som en gammal kniv uppe till högerOsedligt beteende mitt pÄ blanka dagen.
![]()
Eller inteGute heute, som man sÀger pÄ tyska. ;-)![]()
Hmmm, man kanske skulle försöka snickra ihop en stÄlversion av den dÀrTrevlig denna
![]()
Gökungen GWG2K hÄller inte med men sjÀlv tycker jag att G9000 Àr en solklar vinnare, en klocka som har varit i produktion sedan 2006. Bra tips pÄ militÀrklocka!
Ping @PloprofFÄtt lite cravings efter en svart stÄlis av nÄt slag. Dra gÀrna ivÀg ett pm om nÄn har en till övers. TÀnker mig nÄt i de lite lÀgre prisklassen sÄ inget titan eller sÄ. Och en Square Àr vad jag vill ha.
![]()
![]()
Försökte köpa hans aged ip men va för lÄngsam
Japp.Ser ut som en gammal kniv uppe till höger