• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja dÄ kommer en bild till pÄ nya favoriten.
2023_0111_21392300.jpg

Nu verkar det som Mudman mitt-i-veckan-trendar sÄ hÀr kommer min, dock fel tid och datum.
SÄ dÄligt med batteri i just nu att nÀr man tÀnder belysningen eller försöker stÀlla klockan sÄ dör den i 30sekunder innan den kommer igÄng igen.
Funderar pÄ att byta batteri, men insÄg att jag lÄter det ta helt slut, för dom fÄ ggr jag anvÀnder den och vill veta vad klockan Àr fÄr ju mobilen komma till nytta.

Dock ingen 9000 utan en 9025A om det rÀknas in i hypen/trenden

20230111_210335.jpg

Kanske pga den Ă€r rĂ€tt ny men Ă€ndĂ„, Gravitymastern har mĂ„nga bra grejer rent estetiskt som gör jag nog rankar den samma som Mudmastern. Tunnare, lĂ€tt lĂ€sa av, Ă€lskar knappskydden och lite blankare kolfiberbezel Ă€r đŸ‘ŒđŸ» LĂ€tt som en plĂ€tt Ă€r den med, ~80gram

B1317373-FE55-447C-9895-6CF54C68AAB5.jpeg

Gillar den! Men den Àr stor. Lika stor som Mudmaster?

Kanske pga den Ă€r rĂ€tt ny men Ă€ndĂ„, Gravitymastern har mĂ„nga bra grejer rent estetiskt som gör jag nog rankar den samma som Mudmastern. Tunnare, lĂ€tt lĂ€sa av, Ă€lskar knappskydden och lite blankare kolfiberbezel Ă€r đŸ‘ŒđŸ» LĂ€tt som en plĂ€tt Ă€r den med, ~80gram

B1317373-FE55-447C-9895-6CF54C68AAB5.jpeg
Ända jag inte kan med pĂ„ dendĂ€r Ă€r att de Ă€r standard plĂ„tlock pĂ„ den, hade vart bĂ€ttre med plast som pĂ„ ggb100'an. Är inte ett super fan av komforten pĂ„ de vanliga plĂ„tlocken.

Annars Àr de en riktig vinnare

En liten headsup pÄ min GWG-2040. Hur cool jag Àn tycker att den Àr börjar jag inse att den knappt kommer till anvÀndning. Behöver Àven göra lite plats för annat.

SĂ„ denna fĂ„r eventuellt vandra vidare och givetvis gĂ€rna inom trĂ„den. Hojta om du skulle vara intresserad, annars Ă„ker den troligen upp pĂ„ K&S nĂ€sta vecka 😊

2AB81FFF-E788-460F-B8A0-02348BBDA36D.jpeg

FÄtt lite cravings efter en svart stÄlis av nÄt slag. Dra gÀrna ivÀg ett pm om nÄn har en till övers. TÀnker mig nÄt i de lite lÀgre prisklassen sÄ inget titan eller sÄ. Och en Square Àr vad jag vill ha.

gmw-b5000mb-1er.jpg
gmw-b5000gd-1er (1).jpg

Headz ap - byte 😁😁
NĂ„gon som vill byta sin GBD-H1000 med min Garmin Instinct 2 Solar Tactical?
Klockan Àr ny och i nyskick, fullset.
.... efter nÄgra gÄnger pÄ handleden:
funktionerna 10/10
design 10/10
handhavande 10/10
.... men jag kÀnner ingenting... ingen kemi med smartklockor alls, det Àr en G-Shock jag ska ha!
IMG_20221224_144854313~2.jpg

Tillbaka
Topp