Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hintade inte @Meraborsten om fyrkantigt som eventuellt skulle fÄ vandra vidare nyligen?? Eller Àr det oxÄ sentFörsökte köpa hans aged ip men va för lÄngsam
NÀr man pratar stÄlisar o titanfyrkanter sÄ Àr 10 sekunder sentHintade inte @Meraborsten om fyrkantigt som eventuellt skulle fÄ vandra vidare nyligen?? Eller Àr det oxÄ sent
Fyrkant dÀr utropspriset borde vara köpnu-pris..FÄtt lite cravings efter en svart stÄlis av nÄt slag. Dra gÀrna ivÀg ett pm om nÄn har en till övers. TÀnker mig nÄt i de lite lÀgre prisklassen sÄ inget titan eller sÄ. Och en Square Àr vad jag vill ha.
Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.@Rotwang : hittar du den brasilianska vandrarspindeln? OM du gör det, hÄll dig pÄ avstÄnd. Den Àr en av vÀrldens absolut farligaste spindlar. Men en bild vore kul!
Fasen va dyra priser 6k köp nu de fÄr man mycke för om man hade köpt nÄt pÄ ks istÀlletFyrkant dÀr utropspriset borde vara köpnu-pris..
CASIO G-Shock G-steel GMW-B5000 med KVITTO
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-07-01 14:57:30. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
KombarrisJapp.
Det Àr en brytbladskniv.
Götebörg!
SÄg den, men för dyr som sagt.Fyrkant dÀr utropspriset borde vara köpnu-pris..
CASIO G-Shock G-steel GMW-B5000 med KVITTO
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-07-01 14:57:30. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
BingoGMW-B5000PS-1
GMW-B5000PG-9
TvÄ nya stÄlisar tydligen. Finns inga bilder Ànnu
Grattis! Vilken tycker du Àr snyggast?BAM!
Min första trippel Àr ett faktum. Tog en jÀkla tid att fÄ hem den, men till slut sÄ! Inte helt som ny, men nÀstan.
HÀnde mig hela tiden Den Àr riktigt bra och nu fick jag lite Ängest att den sÄldesGWG2K alltsÄ
Det Àr sÄ mycket balla detaljer i urtavlan sÄ oftast kommer jag pÄ mig sjÀlv med att kolla pÄ klockan utan att kolla vad klockan Àr
Kan man inte??Saknar den hÀr rackarn ibland men man kan ju inte spara alla Eller?!
Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.
AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen.
Jag rÄkar ha en liggandes hojta till om du vill köpa en, bÀttre Àn Tradera pris utlovasSaknar den hÀr rackarn ibland men man kan ju inte spara alla Eller?!
Saknar den hÀr rackarn ibland men man kan ju inte spara alla Eller?!
Tack!Grattis! Vilken tycker du Àr snyggast?
DÄ Àr vi överens . Jag har den gröna och kan knappt anvÀnda nÄgon annan klocka . Sitter otroligt bekvÀmt fast den Àr stor. En full trÀff! Dock skulle jag gÀrna vilja köpa den gula alltid bra att ha tvÄ .Tack!
Kan nog vara sÄ att den gula faktiskt Àr snyggast.
Gröna Àr mest friluftsmÀssig ock kanske den jag ÀndÄ hÄller högst.
Svarta har jag inte riktigt lÀrt kÀnna Àn, men den ser rÀtt cool ut nÀr den just Àr svart och inget annat. Visarna Àr dock ocksÄ mörka sÄ lÀsbarheten i mörker Àr sÄdÀr.
VÄgar jag chansa?Haha du kan fÄ köpa tillbaka den för min elrÀkning
Min elrÀkning va pÄ 42500kr sÄ du fÄr gÀrna köpa tillbaks av mig medVÄgar jag chansa?
Riktigt tuff!GWG2K alltsÄ
Det Àr sÄ mycket balla detaljer i urtavlan sÄ oftast kommer jag pÄ mig sjÀlv med att kolla pÄ klockan utan att kolla vad klockan Àr