• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sool
DSC_1043.JPG

FÄtt lite cravings efter en svart stÄlis av nÄt slag. Dra gÀrna ivÀg ett pm om nÄn har en till övers. TÀnker mig nÄt i de lite lÀgre prisklassen sÄ inget titan eller sÄ. Och en Square Àr vad jag vill ha.

gmw-b5000mb-1er.jpg
gmw-b5000gd-1er (1).jpg
Fyrkant dĂ€r utropspriset borde vara köpnu-pris.. 😬

@Rotwang : hittar du den brasilianska vandrarspindeln? OM du gör det, hÄll dig pÄ avstÄnd. Den Àr en av vÀrldens absolut farligaste spindlar. Men en bild vore kul!
Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.

BC0E55AD-9389-40CA-BBE5-71D10DA192D6.jpeg

AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen.

6746293B-D733-43F2-9222-DE45ED67EECD.jpeg

TÀnkte slÀnga ut en grupp bild hÀr, har 4 som ska fÄ vandra vidare. De Àr i fint skick men kan finnas spÄr av anvÀndning, utom gulfen, de Àr ett tradera köp och den Àr rÀtt sliten. TÀnker att jag knoppar ihop en trÄd pÄ k&s imorgon. Men Àr de nÄgon som Àr sugen sÄ dra ett pm.
PXL_20230112_105929523.jpg

Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.

BC0E55AD-9389-40CA-BBE5-71D10DA192D6.jpeg

AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen.

6746293B-D733-43F2-9222-DE45ED67EECD.jpeg

Grymt vilka bilder du levererar! 👍

Grattis! Vilken tycker du Àr snyggast?
Tack!
Kan nog vara sÄ att den gula faktiskt Àr snyggast.
Gröna Àr mest friluftsmÀssig och kanske den jag ÀndÄ hÄller högst.
Svarta har jag inte riktigt lÀrt kÀnna Àn, men den ser rÀtt cool ut nÀr den just Àr svart och inget annat. Visarna Àr dock ocksÄ mörka sÄ lÀsbarheten i mörker Àr sÄdÀr.

Senast Àndrad:
Tack!
Kan nog vara sÄ att den gula faktiskt Àr snyggast.
Gröna Àr mest friluftsmÀssig ock kanske den jag ÀndÄ hÄller högst.
Svarta har jag inte riktigt lÀrt kÀnna Àn, men den ser rÀtt cool ut nÀr den just Àr svart och inget annat. Visarna Àr dock ocksÄ mörka sÄ lÀsbarheten i mörker Àr sÄdÀr.
DĂ„ Ă€r vi överens 😊. Jag har den gröna och kan knappt anvĂ€nda nĂ„gon annan klocka ⏰. Sitter otroligt bekvĂ€mt fast den Ă€r stor. En full trĂ€ff! Dock skulle jag gĂ€rna vilja köpa den gula alltid bra att ha tvĂ„ 😂.

Tillbaka
Topp