HÄrda tider. Inkluderar du din square MR-G sÄ ska jag fundera pÄ detMin elrÀkning va pÄ 42500kr sÄ du fÄr gÀrna köpa tillbaks av mig med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄrda tider. Inkluderar du din square MR-G sÄ ska jag fundera pÄ detMin elrÀkning va pÄ 42500kr sÄ du fÄr gÀrna köpa tillbaks av mig med
SÄ tÀnkte jag... julgranen!!!Riktigt tuff!
Vissa av oss minns nÀr konsensus i trÄden angÄende GWG2K var: "HATA JULGRANEN! DEALBREAKER!"
Hmm de mÄste ha varit nÄgon annan?!Den som var en hydromod?
INGA SPINDLAR JAG DĂRNej, har inte sett nĂ„gon men du kan fĂ„ en bild pĂ„ en annan jagande spindel som jag sĂ„g smyga sig pĂ„ och fĂ„nga en grĂ€shoppa. Den var otroligt snabb nĂ€r den attackerade.
AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen.
Riktigt snygg!Har hÀngt pÄ KS sedan 2015, testat en hel del klockor genom Ären och nuförtiden Àr det inte jÀtteofta som jag fÄr nÄgon speciell wow-kÀnsla lÀngre. Men vissa har det dÀr som fÄr hjÀrtat att slÄ ett extra slag. Denna faller inom den kategorin. Nu stÄr jag och vÀntar pÄ urmakarn som ska sÀtta ditt en lÀnkbit till sen ska den invigas Tack @hepanter!
Vafalls, kan man hydromodda Gsmockar alltsÄ? Det rÄkar ju va min specialitet...typDen som var en hydromod?
Alla djur Ă€r snĂ€lla om man sjĂ€lv Ă€r snĂ€ll, skĂ€rp dig!INGA SPINDLAR JAG DĂR
DÄ har du inte trÀffat Rosa aka sparkish i unga darAlla djur Àr snÀlla om man sjÀlv Àr snÀll, skÀrp dig!
Glömde...stora djur med horn Àr livsfarliga faktiskt, hornen sitter inte dÀr för skojs skull!DÄ har du inte trÀffat Rosa aka sparkish i unga dar
Hahah tÀnker pÄ de rÀtt ofta, fast ju fler som postar den, ju mer börjar de vÀxa pÄ migRiktigt tuff!
Vissa av oss minns nÀr konsensus i trÄden angÄende GWG2K var: "HATA JULGRANEN! DEALBREAKER!"
Jag kanske behöver en till. Vad Àr det för modell?Heads up! (Om nÄgon i trÄden letar en)
TÀnkte flippa min Mudman. Klanderfritt skick men nÄgot kapat band. Vad tar jag?
HÄller med helt, haft fÄgelspindel, inget att vara rÀdd om, lÀr Àven barnen att hÄlla i sÄdan krypAlla djur Àr snÀlla om man sjÀlv Àr snÀll, skÀrp dig!
HÄller Àven med hÀr, de som kan sparka/stÄngar hÄrdare Àn en sjÀlv ska man passa sig för....Glömde...stora djur med horn Àr livsfarliga faktiskt, hornen sitter inte dÀr för skojs skull!
Jag kanske behöver en till. Vad Àr det för modell?
Min första GW-B och första gÄngen pÄ lÀnge jag testar negativ. Hoppas bara pÄ att den vaknar upp av lite sol först...
Har en tjur som heter pluttplutt, han Àr rejÀlt viftig med hornen och gör utfall om man stÄr framför. En korsning mellan Hereford och slbGlömde...stora djur med horn Àr livsfarliga faktiskt, hornen sitter inte dÀr för skojs skull!
Tror du det Àr ren instinkt eller att han försöker sÀga dig nÄt?Har en tjur som heter pluttplutt, han Àr rejÀlt viftig med hornen och gör utfall om man stÄr framför. En korsning mellan Hereford och slb
Klocka för offtopic
Gör ordning mig för videomöte
Fasen oxÄ... Skulle ju skriva samma sakJag kanske behöver en till. Vad Àr det för modell?
Det gÄr Àven att Àndra fÀrg pÄ displayerna genom olika filter.Vafalls, kan man hydromodda Gsmockar alltsÄ? Det rÄkar ju va min specialitet...typ
Expectations vs reality.Vakna? Vad menar du? Den Àr ju redan igÄng för fullt. En negativ display ska vara sÄdÀr lÀttlÀst. Det Àr hela meningen, tacticool stealth an shiet.
Det dÀr Àr klart en vinkel-frÄgaExpectations vs reality.
Jo, det var lite skÀmtsamt men lÀsbarheten Àr i Àrlighetens namn rÀtt kass ur de flesta vinklar och jag upplever att det i regel mest liknar det senare exemplet. Negativ display ser oftast frÀckt ut pÄ bild men jag blir galen pÄ hur svÄrlÀsta de Àr och befinner man sig i lite mer dÀmpad belysning Àr det 100% backlight som gÀller om man vill kunna se vad klockan Àr.Det dÀr Àr klart en vinkel-frÄga
Hade han vinklar klockan liiite mer uppÄt dÄ hade displayen sett ut som pÄ min:
Jag vet men Àr asrÀdd för spindlar och hatar mig sjÀlv för detAlla djur Àr snÀlla om man sjÀlv Àr snÀll, skÀrp dig!
Det Àr precis en sÄn jag har sÄ jag hoppar. Köpte min ny för 1355 inkl frakt om det kan ge nÄgon ledtrÄd om lÀmpligt pris.CASIO G-SHOCK Mudman G-9300-1ER
AutobelysningFör att aktivera klockans bakgrundsbelysning behöver du bara vrida lÀtt pÄ handleden och autobelysningen lyser upp hela displayen.StöttÄligStöttÄlig konstruktion skyddar mot stötar och vibrationer.SmutsbestÀndigt höljeKlockans hölje Àr helt tÀtt. Smuts och damm kan inte trÀnga...www.frysenairsoft.se