GMW-B5000PS-1
GMW-B5000PG-9
Jaha nu mÄste jag googla igen!
![Disguised face :disguised_face: đ„ž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f978.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GMW-B5000PS-1
GMW-B5000PG-9
Wut, det hÀr spÄrar innan man ens börjatDet gÄr Àven att Àndra fÀrg pÄ displayerna genom olika filter.
![]()
Baby GJag har en g shock m6510 som Àr helgrym men tycker den Àr lite för stor. Har provat f91w och den Àr för liten.
Finns det nÄgot mellanting?![]()
BT-modellerna har en enormt mycket bÀttre negativ display Àn icke-BT. Jag vet dock inte riktigt varför men nÄgon hÀr inne sitter sÀkert pÄ svaret?GMW-B5000 har vÀldigt lÀttlÀst display i mÄnga vinklar tycker jag. Har nÄgra analoga med negativ display som Àr hopplösa att lÀsa av om det inte Àr riktigt bra ljus.
![]()
Tuschpenna och vinkelslip, ingen minns en fegis!Wut, det hÀr spÄrar innan man ens börjat
Oljefyllt och filter, nu snackar vi!
Var hittar man frÀna filter dÄ, och behöver typ hela displayen demonteras osv?
Jag Àr mycket, men knappast feg va?Tuschpenna och vinkelslip, ingen minns en fegis!
Jag har aldrig vÄgat mig pÄ det sjÀlv men som jag förstÄr det lÀgger man ett fÀrgat filter innanför displayen och klipper och klistrar som man vill ha det. Typ sÄna hÀr? Finns sÀkert liknande i hobbyaffÀrer men det kanske behövs en specifik sort som Àr tillrÀckligt tunn.
![]()
Grymt snygg
Jag tror att du behöver nÄgon som hetsar pÄ dig lite, kanske till och med sÀger att du aldrig skulle klara av det...Jag Àr mycket, men knappast feg va?
Hmm, fÄr nog ta tag i en dissekering sÄ smÄningom. Tror inte det ska vara nÄn raketforskning egentligen (i all ödmjukhet), kul och tack för inspo!
Gms5600 Àr mindre och utan baby-g mÀrkningJag har en g shock m6510 som Àr helgrym men tycker den Àr lite för stor. Har provat f91w och den Àr för liten.
Finns det nÄgot mellanting?![]()
You know me!
Enklast Àr att skaffa tunn fÀrgfilm och lÀgga mellan modul och glasJag Àr mycket, men knappast feg va?
Hmm, fÄr nog ta tag i en dissekering sÄ smÄningom. Tror inte det ska vara nÄn raketforskning egentligen (i all ödmjukhet), kul och tack för inspo!
Beror pÄ vad man vill göra. LÀttaste Àr att tejpa ett fÀrgfilter pÄ modulen. Man kan byta ut polariseringsfilter pÄ modulen ocksÄ men det brukar inte bli bra resultat.
Inte bra för likviditeten framöver hoppas dom Àr fulaGMW-B5000PS-1
GMW-B5000PG-9
Du kanske Àr ur fyrkantstrÀsket till dessInte bra för likviditeten framöver hoppas dom Àr fula
9 = GulGMW-B5000PS-1
GMW-B5000PG-9
JÀkla tuff squaresamling du har nu.En dag med denna dÄ, den kommer helt klart att fÄ ingÄ i min square rotation. Riktigt trevlig![]()
![]()
Gulfmastern Àr otroligt bra. KÀnns dock som att den Àr underskattad jÀmfört med tex Mudmaster, vilket jag tycker Àr oförtjÀnt.Vart pÄ uppdrag hela kvÀllen.. Men nu bÀr det av hemÄt iaf
![]()
Finns nog ingen ÄtervÀndo förlorar för mycket om jag skulle byta trÀsk. Ingen square rea i trÄdenDu kanske Àr ur fyrkantstrÀsket till dess![]()
TÀnkte slÀnga ut en grupp bild hÀr, har 4 som ska fÄ vandra vidare. De Àr i fint skick men kan finnas spÄr av anvÀndning, utom gulfen, de Àr ett tradera köp och den Àr rÀtt sliten. TÀnker att jag knoppar ihop en trÄd pÄ k&s imorgon. Men Àr de nÄgon som Àr sugen sÄ dra ett pm.
![]()
Vilken tur9 = Gul![]()
Tack sÄ mycket, har testat de mesta under 2022 som var och har landat i att den klassiska squarekroppen Àr de jag tycker Àr bÀst.JÀkla tuff squaresamling du har nu.![]()
Tack sÄ mycket, har testat de mesta under 2022 som var och har landat i att den klassiska squarekroppen Àr de jag tycker Àr bÀst.