Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja de kommer nog fler stÄlisar framöver ska du seHÀrligt, ja det hade varit kul att köpa din stÄlis jag testade. Men det var rÀtt beslut just dÄ
Ja de kommer nog fler stÄlisar framöver ska du se![]()
à terbetalning pristak var ju en bra post...Agerar ryggstöd
![]()
Kollar decembers elrÀkning parallellt.
384 öre ink moms. Galet.
Men det ser ju rÀtt bra ut ÀndÄ
![]()
Vi som hade med Telinet och deras oklara rörligt-pris-med-tak-avtal att göra förra Äret, har fÄtt brÄka lite, men sen fÄtt tillbaka pengar nÀr snittpriset blev högre Àn vad taket sattes till för förra Äret. I mitt fall var det ett tak pÄ 99 öre som snitt för hela Äret. Mellanskillnaden mellan snittpris för hela Äret per kWh och taket multiplicerat med hela Ärsförbrukningen dras av pÄ kommande rÀkningar. 12500 pix. SÄ december blev kostnadsfri. Och delar av januari.à terbetalning pristak var ju en bra post...
Men vad Àr det??![]()
LÄter som du kanske behöver fira med en G-shock solar?Vi som hade med Telinet och deras oklara rörligt-pris-med-tak-avtal att göra förra Äret, har fÄtt brÄka lite, men sen fÄtt tillbaka pengar nÀr snittpriset blev högre Àn vad taket sattes till för förra Äret. I mitt fall 99 öre i snitt för hela Äret. Mellanskillnaden mellan snittpris för hela Äret per kWh och taket multiplicerat med hela Ärsförbrukningen dras av pÄ kommande rÀkningar. 12500 pix. SÄ december blev kostnadsfri. Och delar av januari.
SÄ frÄgan Àr.... vilken G-shock blir det nu?![]()
Extremt fin samling de dÀr, men ser att det finns en plats för yttligare enEn liten samling G-Shocks Àr vÀl fortfarande en samling![]()
![]()
Make me an offer I canât refuseExtremt fin samling de dĂ€r, men ser att det finns en plats för yttligare en![]()
FrÀnt. Jag Àr pÄ jakt efter en Riseman om nÄgon hÀr vill bli av med en.Rise and shine med Riseman
LÄter som vÀrsta reklamslogan, men va fasen, det Àr ju fredag
![]()
LÄter som besöket hos oss blev dyrt för digFrÀnt. Jag Àr pÄ jakt efter en Riseman om nÄgon hÀr vill bli av med en.
Idag Äkte den hÀr pÄ, 5035d med gw5000-band. Faller ofta tillbaka pÄ den och nÀr den vÀl Àr pÄ kan det lÀtt gÄ en vecka till nÀsta byte.
![]()
God morgon en av de klockor som passar bÀst utseendemÀssigt pÄ gÄrden. Kommer bara bli bÀttre med Ären![]()
![]()