Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag byggde en egen fullstÄls-6900 (GM-6900 + am lÀnk. Den blev rÀtt bastant och tung. Bilder finns bakÄt i trÄden. Nu har den istÀllet band frÄn en semistÄloak, jag föredrar det. Mycket skönare Àn orginalbandet pÄ cammostÄl-6900.Vore lite kul att testa en 6900 med stÄlbezel men vore Ànnu frÀckare med en full steel 6900. Tror ni att det kommer nÄgon sÄn i framtiden? Eller med resin bezel och stÄl boett och screwback - en gw5000 fast en 6900, kanske Ànnu bÀttre.
Snacka om antiklimax. Antingen bös eller nÄgon konstig defekt vid datumpunkten i glaset pÄ insidan. GÄr ej att putsa bort, blir tyvÀrr retur. Inte vÀntat mig det pÄ en G i denna prisklassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fy fasen vad trÄkigt, lider med dig.Snacka om antiklimax. Antingen bös eller nÄgon konstig defekt vid datumpunkten i glaset pÄ insidan. GÄr ej att putsa bort, blir tyvÀrr retur. Inte vÀntat mig det pÄ en G i denna prisklassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du köpt den ny?Snacka om antiklimax. Antingen bös eller nÄgon konstig defekt vid datumpunkten i glaset pÄ insidan. GÄr ej att putsa bort, blir tyvÀrr retur. Inte vÀntat mig det pÄ en G i denna prisklassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Du villhöver en MudmasterEn bild pÄ min samling,
3st svÄravlÀsta 6900 (saknas pÄ bilden gör Bamford)
2st titanare Frogman och MR-G
1st Guld 5000
1st 5600 bi-honung varianten
1st 25-Ă„rs Mudman
1st (Gravitymaster) GA-1000
1st limegröngulneon GBD-200
1st grön neg. Rangeman + gul 30Ärs klÀdsel.
FrÄgan Àr ju vad som Àr nÀsta kööööp, nÄgra mÄsten/kompletterande förslag.
![]()
SĂ„ bra! Behöver en sĂ„dan, helst igĂ„r redan.Ăntligen pĂ„ vĂ€g hem. Hoppas att ni fĂ„r en riktigt fin helg!
![]()
Cyplenkov har hand/handled/underarm att fĂ„ vilken G som helst att se liten ut. Ăr det en G-shock pĂ„ bilden, nĂ„gon som kĂ€nner igen modellen om sĂ„ Ă€r fallet?
![]()
Nu kÀnner jag mig liten, jaaa det gör jag.
![]()
GWG-1000, utan tvekanEn bild pÄ min samling,
1st Guld 5000
1st 25-Ă„rs Mudman
![]()
AW-500 kanske?En bild pÄ min samling,
1st Guld 5000
1st 25-Ă„rs Mudman
![]()
För en tid sedan postade jag en bild pĂ„ Cyplenkov med en G-shock King (GX-56) pĂ„ handleden. Det sĂ„g vĂ€l mer ut som en Baby-G pĂ„ honom.Cyplenkov har hand/handled/underarm att fĂ„ vilken G som helst att se liten ut. Ăr det en G-shock pĂ„ bilden, nĂ„gon som kĂ€nner igen modellen om sĂ„ Ă€r fallet?
![]()
Nu kÀnner jag mig liten, jaaa det gör jag.
![]()
Du villhöver en Mudmaster![]()
GWG-1000, utan tvekan
AW-500 kanske?
![]()
Mudmaster eller Casioak?En bild pÄ min samling,
1st Guld 5000
1st 25-Ă„rs Mudman
![]()
Japp, sprillans ny.Har du köpt den ny?
Vectrex-G