Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Avundsjuk, lite kanske, hÀrligt med gw. Jag har haft som sport att försöka fÄ ner mina tough solar till nÄgit annat Àn highGodmorgon! Lade mig ovanligt tidigt igÄr och nu Àr det dags att stiga upp. OcksÄ ovanligt tidigt för att vara en lördag. Nya 6900an fÄr börja Àven denna dag. Och se: laddningsindikatorn Àr kvar pÄ hög efter en natt i mörker.
![]()
LÀmpligt OWG-materialGrattis @Dusse till morgonens första köpVar ju nÄgra stycken hÀr i trÄden som var med och högg
![]()
Grattis @Dusse till morgonens första köpVar ju nÄgra stycken hÀr i trÄden som var med och högg
![]()
LĂ€mpligt OWG-material![]()
Undrar detsammaVad Àr det för auktion man missat?![]()
Vad Àr det för auktion man missat?![]()
En riktigt frÀn G-shock pÄ trattenUndrar detsamma![]()
SÄ galet fin, ser ju helt ny ut!Morrn! Surf's not up idag men man fÄr ju drömma lite nÀr det Àr skitkallt ute.![]()
Vad Àr det för auktion man missat?![]()
Jag lÀt bli att lÀgga bud, imponerad av min egen sjÀlvdisciplin.
SjÀlvdiciplinJag lÀt bli att lÀgga bud, imponerad av min egen sjÀlvdisciplin.![]()
Jo, rent hypotetiskt kan det vara sÄ att man tittar pÄ Tratten ibland. Dags att addera ett hyllplan, @roosterman ?SjÀlvdiciplin
NÄt man kan Àta??
Finns alldeles för mycket kul G-shockigt man "rÄkar" buda pÄ hela tiden
A man of taste and style.Gruppfoto pÄ dÄrskapet.
![]()
Man blir ju lite nyfiken pÄ fÀrgpaletten i garderobenGruppfoto pÄ dÄrskapet.
![]()
Asgarvar pÄ riktigt!Man blir ju lite nyfiken pÄ fÀrgpaletten i garderoben![]()
Ja den Àr i riktigt bra skickSÄ galet fin, ser ju helt ny ut!![]()
HÀrlig samling. Blir sugen pÄ mer fÀrg och variation i min nÀr man ser den hÀrGruppfoto pÄ dÄrskapet.
![]()
Den dÀr vill jag ha!Kamouflage
![]()