• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu Ă€r det ljust(och frostigt) đŸ™‚đŸ„¶
IMG_20230121_082813.jpg
Är belysningsknappen nedsĂ€nkt pĂ„ denna modell eller saknas den? 😅
Grattis @Dusse till morgonens första köp😁 Var ju nĂ„gra stycken hĂ€r i trĂ„den som var med och högg😉
Det kĂ€nns som att man har missat nĂ„got hĂ€r...Jag vet inte vilken klocka det gĂ€ller men det lĂ„ter nĂ€stan som att vi borde ha en pakt dĂ€r man kan paxa olika auktioner och dĂ€r alla andra förbinder sig att inte vara med och trissa upp priserna. 😁

6fc25738-cd52-4a1a-9c13-eae562842170_text.gif

Gruppfoto pÄ dÄrskapet.
20230121_093451.JPG
Den röda Ă€r đŸ”„đŸ”„đŸ”„! Jag antar att det Ă€r nĂ„gon typ av mod?

Det kĂ€nns som att man har missat nĂ„got hĂ€r...Jag vet inte vilken klocka det gĂ€ller men det lĂ„ter nĂ€stan som att vi borde ha en pakt dĂ€r man kan paxa olika auktioner och dĂ€r alla andra förbinder sig att inte vara med och trissa upp priserna. 😁

Denna? Dw5635, redout 35th anniversary
20230121_103125.JPG

Lysknappen Ă€r försĂ€nkt pĂ„ G-8100 🙂
Och ser du att Romaol lagt bud pĂ„ Tratten sĂ„ Ă€r det jag😉

Det har nu gÄtt en mÄnad efter vintersolstÄndet och vi börjar Äter fÄ fullt dagsljus nÄgra timmar pÄ dagen. -16C ute och balkongen Àr i dvala. Om det vill sig vÀl sÄ kan jag inviga den för sÀsongen om ca 3 mÄnader.

20230121_105140.jpg
Hur fungerar radiosynken pÄ GW:n dÀr norröver?

Tillbaka
Topp