• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

In i vĂ€rmen efter 2h ⛷. Första fyra dagarna var det runt -1, igĂ„r -7, idag -20 sĂ„ liiite mer kallt om fingrarna/fötter/ansikte 😅
F08DBE5B-A12D-4436-A5DB-7DEECEA4D081.jpeg

Den dÀr toppen vill jag gÄ upp pÄ med skidor eller till fots. TyvÀrr har jag inte fÄtt till det Àn! Vi hade en testflight sÄ jag kan i alla fall passa pÄ att reka lite.
22F9BA9C-E749-4C3B-B735-3901878801F9.jpeg
3FC26A75-F4F3-47EC-A404-759DDFF14AE0.jpeg
4B9297B4-695A-46DB-9EBF-A6B387C58445.jpeg
PĂ„minner mig om en hĂ€ndelse för lĂ€nge sen: Vi sitter pĂ„ en fjĂ€lltopp i solen, fikar och njuter av utsikten, nĂ€r en helikopter kommer och insisterar pĂ„ att landa dĂ€r. Vi fĂ„r samla ihop ryggsĂ€ckar, skidor och övrig utrustning och ducka med vind och snö som piskar oss i ansiktet. Helikoptern landar, ut kliver en snubbe som stĂ€ller sig och pissar, kliver in igen och helikoptern flyger ivĂ€g. đŸ€Ł

Ps. SÄ skulle förstÄs aldrig en gentleman som @Sonnyboy göra. :)

PĂ„minner mig om en hĂ€ndelse för lĂ€nge sen: Vi sitter pĂ„ en fjĂ€lltopp i solen, fikar och njuter av utsikten, nĂ€r en helikopter kommer och insisterar pĂ„ att landa dĂ€r. Vi fĂ„r samla ihop ryggsĂ€ckar, skidor och övrig utrustning och ducka med vind och snö som piskar oss i ansiktet. Helikoptern landar, ut kliver en snubbe som stĂ€ller sig och pissar, kliver in igen och helikoptern flyger ivĂ€g. đŸ€Ł

Ps. SÄ skulle förstÄs aldrig en gentleman som @Sonnyboy göra. :)
đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł Nöden har ingen lag! MĂ„ste man sĂ„ hade nog lille sonnyboy ocksĂ„ slagit en drill pĂ„ fjĂ€lltoppen!

Nöden har ingen lag! MÄste man sÄ hade nog lille sonnyboy ocksÄ slagit en drill pÄ fjÀlltoppen!

Det var tre kronor pĂ„ helikoptern sĂ„ det mĂ„ vĂ€l vara ursĂ€ktat dĂ„ militĂ€ren har ett viktigt uppdrag: Att hindra den stĂ€ndigt hotande invasionen frĂ„n vĂ€st 🇳🇮 đŸ€Ł
(Skojar bara, Norge och norrmĂ€nnen Ă€r bĂ€st! 💯)

Tillbaka
Topp