Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ok! Det stÄr dÄ: GET 1-12 4:04. SÄ det Àr senast den tog emot signal dÄ?
Det stĂ€mmer! För att snabbt se om den mottagit signal under natten sĂ„ stĂ„r det âRCVDâ ovanför sekunderna.
PÄminner mig om en hÀndelse för lÀnge sen: Vi sitter pÄ en fjÀlltopp i solen, fikar och njuter av utsikten, nÀr en helikopter kommer och insisterar pÄ att landa dÀr. Vi fÄr samla ihop ryggsÀckar, skidor och övrig utrustning och ducka med vind och snö som piskar oss i ansiktet. Helikoptern landar, ut kliver en snubbe som stÀller sig och pissar, kliver in igen och helikoptern flyger ivÀg.Den dÀr toppen vill jag gÄ upp pÄ med skidor eller till fots. TyvÀrr har jag inte fÄtt till det Àn! Vi hade en testflight sÄ jag kan i alla fall passa pÄ att reka lite.
![]()
![]()
![]()
PÄminner mig om en hÀndelse för lÀnge sen: Vi sitter pÄ en fjÀlltopp i solen, fikar och njuter av utsikten, nÀr en helikopter kommer och insisterar pÄ att landa dÀr. Vi fÄr samla ihop ryggsÀckar, skidor och övrig utrustning och ducka med vind och snö som piskar oss i ansiktet. Helikoptern landar, ut kliver en snubbe som stÀller sig och pissar, kliver in igen och helikoptern flyger ivÀg.
Ps. SÄ skulle förstÄs aldrig en gentleman som @Sonnyboy göra.![]()
Nöden har ingen lag! MÄste man sÄ hade nog lille sonnyboy ocksÄ slagit en drill pÄ fjÀlltoppen!
Tips: Zalando kör lite rea pÄ rean med rabattkoden COZYJAN.
![]()
![]()
Semmeldagen, Ärets lÀngsta dag. StrÀcker sig frÄn höstlovet till pÄsklovet ungefÀr.Visste ni att det Àr semmeldagen idag?
Inte?
![]()
Ăr det inte?
DÄ fÄr jag vÀl se det som en försmak dÄ.![]()
Fel klocka, du fÄr gÀrna lÄna min nÀsta gÄng sÄ att du passar in.Mrg och sexiga underklÀder, livet leker![]()
NÀ, nu fÄr du sluta! Jag har redan tre klockor pÄ ingÄng...Numero tre dÄ
![]()
![]()
Det sjukaste jag sett! PÄ ett bra sÀttBle mye gult i kassen nÄ...![]()
![]()
Omg.. /threadBle mye gult i kassen nÄ...![]()
![]()
Ble mye gult i kassen nÄ...![]()
![]()