Ja skönt att de finns andra som Àr vÀrreDet sjukaste jag sett pÄ lÀnge!
I positiv bemÀrkelse förstÄs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja skönt att de finns andra som Àr vÀrreDet sjukaste jag sett pÄ lÀnge!
I positiv bemÀrkelse förstÄs.
Ja jag vet inte varför, bilen gungade konstigt ocksÄImmiga fönster
Otrolig samling! @Haugesund , nÄn gÄng fÄr du gÀrna berÀtta vad du har i samlingen, skillnaden mellan de olika varianterna och om det Àr nÄgot sÀrskilt skÀl som gjort att du valt just dessa.Ble mye gult i kassen nÄ...
Inte för nÀrvarande, men om du hittar en till skÀligt pris: Kööööööööööööp!!!NÄn som har en square titan till salu?
Hei, og takk for detOtrolig samling! @Haugesund , nÄn gÄng fÄr du gÀrna berÀtta vad du har i samlingen, skillnaden mellan de olika varianterna och om det Àr nÄgot sÀrskilt skÀl som gjort att du valt just dessa.
Wow, vilken samling! Den dÀr mÄste vi fÄ se mer avBle mye gult i kassen nÄ...
Kul test, men jag kan nog sĂ€ga att Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r framtidens Tranströmer, Martinsson, Ăijer och Aspenströms jobb sĂ€kra.Jag bad chatgpt skriva en dikt om G-Shocks
Robust och tuff, en tidlös design
G-Shock, en klocka för alla tider
Med sin hÄrda yttre och smarta funktioner
SÄ hÄller den tiden, i alla situationer
VattentÀt, stöttÄlig, shockproof
En trÀnare för din arm, en partner i livet
Följ med dig pÄ Àventyr, vardag och fest
G-Shock, en klocka du alltid kan lita pÄ
Tiden gÄr, men G-Shock stÄr kvar
Ett minne av tidigare segrar
En pÄminnelse om framtida mÄl
G-Shock, en klocka för alla sina roller.
@Sonnyboy - ChatGPT: 1 - 0Det finnes en tupp uti SmÄland,
med armar och ben som Braut Haaland.
som pÄ mindre Àn tre Är,
det finns ingen som förstÄr,
har mer G-Shocks Àn folket pÄ à land!
Jag kÀnner mig hedrad att ha fÄtt en egen dikt TackDet finnes en tupp uti SmÄland,
med armar och ben som Braut Haaland.
som pÄ mindre Àn tre Är,
det finns ingen som förstÄr,
har köpt mer G-Shocks Àn folket pÄ à land!
Bara att sÀtta igÄng och brodera i korstygn.Jag kÀnner mig hedrad att ha fÄtt en egen dikt Tack
Grattis @Dusse till morgonens första köp Var ju nÄgra stycken hÀr i trÄden som var med och högg
LĂ€mpligt OWG-material
Vad Àr det för auktion man missat?
Undrar detsamma
Tack sÄ mycket!En riktigt frÀn G-shock pÄ tratten
LÄter @Dusse sjÀlv outa den
HÀftigt!Tack sÄ mycket!
OWG blir nog alldeles för svÄrt men kanske OWG-mars?
HÀr Àr klockan i frÄga:
HÀftig! Den modellen har jag aldrig sett innan. Ska bli kul att se lite fler bilder pÄ den sen nÀr du fÄtt hem och igÄng denTack sÄ mycket!
OWG blir nog alldeles för svÄrt men kanske OWG-mars?
HÀr Àr klockan i frÄga:
Skulle precis frÄga samma sak.Vad hÀnde med 40-Ärsjubileumet egentligen? Borde vÀl ha kommit nÄgot kul slÀpp vid det hÀr laget, vi Àr ju 21 dagar in
Jag tycker det Àr göttDÄ vart man med G-shock för första gÄngen sedan millenieskiftet.
Gillar allt med den förutom âgummibandetâ, gisses vad dĂ„ligt det Ă€r. NĂ„gon som har tips pĂ„ bra eftermarknadsband?
LÄter dyrt.Enkelt att lösa, köp min.
Finns det nÄgon anledning till att den Àr nedsÀnkt och finns det fler modeller som har det? Det verkar rÀtt opraktiskt av flera orsaker och Àr raka motsatsen till dagens belysningsknappar men det kanske ansÄgs passa bra designmÀssigt?Mer G-8100, men nu i lite mer blÄtt utförande
Aha! En mekanisk klocka! Jag vet att det har figurerat ett par i trÄden men man tar nÀstan för givet att stammisarna hÀr uteslutande kör med G-shocks och det hade varit kul att veta hur mÄnga som Àven har en "vanlig" samling vid sidan av sina G-shocks.Byte till eftermiddagsklockan.
Fantastiska klockor och fantastiska bilder!Tog en svÀng ut till skogen lite tidigare och fotade ett par klockor, jag Àr riktigt nöjd med klockorna
Vi fÄr nog ta och revidera den hÀr lite...Ble mye gult i kassen nÄ...
Nej, det Àr vÀl mer av en...Dusseklocka...HÀftigt!
Ingen dussinklocka, det dÀr!
Jag har i a f aldrig sett en sÄdan förut.
LĂ„ter dyrt.
Finns det nÄgon anledning till att den Àr nedsÀnkt och finns det fler modeller som har det? Det verkar rÀtt opraktiskt av flera orsaker och Àr raka motsatsen till dagens belysningsknappar men det kanske ansÄgs passa bra designmÀssigt?
Aha! En mekanisk klocka! Jag vet att det har figurerat ett par i trÄden men man tar nÀstan för givet att stammisarna hÀr uteslutande kör med G-shocks och det hade varit kul att veta hur mÄnga som Àven har en "vanlig" samling vid sidan av sina G-shocks.
SjÀlv har jag ett par andra klockor men röda trÄden Àr ÀndÄ tool watches sÄ det Àr lite pÄ samma tema.
Fantastiska klockor och fantastiska bilder!
Vi fÄr nog ta och revidera den hÀr lite...
Nej, det Àr vÀl mer av en...Dusseklocka...