God söndag gĂ€nget![Grinning face :grinning: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
![Grinning face :grinning: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte en aning faktiskt. Tror mer pÄ nÄt med designen. RÀtt udda design för att vara en G-shock juFinns det nÄgon anledning till att den Àr nedsÀnkt och finns det fler modeller som har det? Det verkar rÀtt opraktiskt av flera orsaker och Àr raka motsatsen till dagens belysningsknappar men det kanske ansÄgs passa bra designmÀssigt?
Aha! En mekanisk klocka!Jag vet att det har figurerat ett par i trÄden men man tar nÀstan för givet att stammisarna hÀr uteslutande kör med G-shocks och det hade varit kul att veta hur mÄnga som Àven har en "vanlig" samling vid sidan av sina G-shocks.
![]()
G-shocks Àr bara en delmÀngd av galenskapen, har lika mÄnga mekaniska.Aha! En mekanisk klocka!Jag vet att det har figurerat ett par i trÄden men man tar nÀstan för givet att stammisarna hÀr uteslutande kör med G-shocks och det hade varit kul att veta hur mÄnga som Àven har en "vanlig" samling vid sidan av sina G-shocks.
![]()
Hos mig stÄr G-shock för ca 65% av samlingen. Började med min första mekaniska, en Longines HydroConquest, fortsatte med ett antal Seikos, Orient och annat och sÄ sakta in i G-shockhÄlet.Aha! En mekanisk klocka!Jag vet att det har figurerat ett par i trÄden men man tar nÀstan för givet att stammisarna hÀr uteslutande kör med G-shocks och det hade varit kul att veta hur mÄnga som Àven har en "vanlig" samling vid sidan av sina G-shocks.
![]()
Nja.... korsstygn Àr vÀl inge kul? Fram med plasmaskÀraren och en stor plÄt, det passar bÀttre i Roostermans garage.Bara att sÀtta igÄng och brodera i korstygn.![]()
Jag tÀnkte mera bonad över kökssoffan pÄ klassiskt vis, typ sÄ hÀr:Nja.... korsstygn Àr vÀl inge kul? Fram med plasmaskÀraren och en stor plÄt, det passar bÀttre i Roostermans garage.
Fick en bild framför mig nu...Nja.... korsstygn Àr vÀl inge kul? Fram med plasmaskÀraren och en stor plÄt, det passar bÀttre i Roostermans garage.
Du har sÀkert svarat innan,men vilken ref Àr det pÄ den?Intressant att hela boetten Àr gul. Jag vet inte riktigt varför men jag har alltid antagit att boetten Àr svart och att de fÀrgade detaljerna man ser runt ramen Àr applicerade pÄ dessa stÀllen. SÄ hÀr i efterhand kÀnns det ju ganska sjÀlvklart men jag bjuder pÄ det!
![]()
![]()
GW-9400YDu har sÀkert svarat innan,men vilken ref Àr det pÄ den?
Den nya redan i gröna klÀder?GW-9400Y![]()
NÀ, samma hÀr. Den finns ju att köpa i t.ex. UK vad jag har sett, sÄ det Àr vÀl nÄn som redan hunnit byta klÀder pÄ denDen nya redan i gröna klÀder?
Eller Àr min skÀrm konstig? Ser grön ut pÄ mobilen
Ja, det var en person i en Facebookgrupp som köpte tre stycken och gjordeDen nya redan i gröna klÀder?
Eller Àr min skÀrm konstig? Ser grön ut pÄ mobilen