Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DLC:n ser ut att hÄlla bra! FÄtt nÄgra mÀrken/repor Àn eller hÄller den det skicket?
Behövs inga fler squares...du har en av dom bÀsta!Hemma pÄ lunch![]()
De du sÀger Àr helt santBehövs inga fler squares...du har en av dom bÀsta!![]()
Pyttelitet vid spÀnnet. Annars har det hÄllit sig riktigt bra trots att den agerat daglig beater sedan inköp.DLC:n ser ut att hÄlla bra! FÄtt nÄgra mÀrken/repor Àn eller hÄller den det skicket?
Imponerande!Pyttelitet vid spÀnnet. Annars har det hÄllit sig riktigt bra trots att den agerat daglig beater sedan inköp.
![]()
Ăr ett krya pĂ„ dej pĂ„ sin plats?SofflĂ€ge med grodan![]()
![]()
NĂ€, hemkommen frĂ„n jobb.Ăr ett krya pĂ„ dej pĂ„ sin plats?
Ja förstÄeligt blir ju att vÀnda pÄ dygnetNÀ, hemkommen frÄn jobb.
Trött, efter att gÄtt upp 03.45..![]()
Med nÀrmare eftertanke sÄ fÄr den nog stanna kvarDenna fÄr nog vandra vidare![]()
![]()
![]()
Bra tÀnkt!!!Med nÀrmare eftertanke sÄ fÄr den nog stanna kvar![]()
Ja den Àr riktigt bra och en riktigt kul gmw b5000Bra tÀnkt!!!![]()
#metooMorn
För mig kommer alltid alla g-shocks va beaters![]()
![]()
![]()
![]()
Kan gissa att han Àr efterlÀngtad...Lite G-byte i vÀntan vÀrmepumpsreparatören
![]()
Kul modell och funktioner. Jag lyckades avhÄlla mig frÄn att buda Àven pÄ denna.Nej men hoppsan
![]()
Ăr det G-Shocks variant av Speedmaster DSOTM Black Black? Oavsett, I like!Lite G-byte i vĂ€ntan vĂ€rmepumpsreparatören
![]()
Kan man bestÀlla en bezel med custom text?Köpte en 3d-printer Ät grabben i julklapp. Pappa tycker ocksÄ den Àr kulGör en ödla idag
![]()
Ăr nog överkurs för stunden, men borde inte alls va orimligt att fĂ„ till nĂ€r man lĂ€rt sig grejerna bĂ€ttre. Oklart om finishen skulle bli bra nog men kanske i framtiden nĂ„n ggnKan man bestĂ€lla en bezel med custom text?![]()