• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Yohoooo, Ă€ntligen torsdag😀
IMG_20230126_060126.jpg
 

fartmÀstarn

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Är det nĂ„gon som kĂ€nner till om det finns nĂ„gon Square i titan som kostar <= 10k?

Jag har nu en snygg och stilren i stÄl och en B5000TVA-1 i titan, och skulle Àven vilja ha en mix mellan dem. Stilren i titan :)

Alla tips uppskattas!
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Är det nĂ„gon som kĂ€nner till om det finns nĂ„gon Square i titan som kostar <= 10k?

Jag har nu en snygg och stilren i stÄl och en B5000TVA-1 i titan, och skulle Àven vilja ha en mix mellan dem. Stilren i titan :)

Alla tips uppskattas!
DÄ Àr det begagnat som gÀller. GMW-B5000TB-1 Àr en av de bÀsta enligt min enkla mening.

CC76A4AA-5340-4695-8C56-8428D52CDAE7.jpeg
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Begagnat gÄr finfint! Kikade pÄ den dÀr, men de fÄ jag hittade lÄg pÄ ca 15k. Ska se om jag hittar en för godkÀnd slant, nu nÀr jag vet att jag Àr pÄ rÀtt vÀg. Tack!
Enda sÀttet Àr att fÄ tag pÄ en billigare Àr pÄ ks dÄ kan man hitta en med lite tur mellan 9 o 11k annars blir de svÄrt
Screenshot_20230126-115425.png
 
Topp