Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja, jag Àr mer av en gummi-kille.NÄn titanare och en stÄlis med![]()
Jahapp, det var @hepanter s visdomsord som fick mig pÄ fall "...bara söta smÄ grodor osv"
Grymt nöjd hursomhelst, fortsÀttning följer garanterat
![]()
De Àr aldrig nÄgon som ser detaljerna nÀr jag fotar med min kameraWtf! Vad hÀnde hÀr
Kollat pÄ den dÀr sÄ mÄnga ggr, inte minst dÄ sÀljaren bor 20min ifrÄn men nÀr jag packade upp min gulfmaster insÄg jag den ÀndÄ dög bra tillsammans med Gravitymaster. Men sjukt fin klocka, detaljerna Àr ju![]()
Sitter ju perfekt pÄ honom!Tack @Meraborsten för smidig affÀr lika trevligt som alltid. Nu Àr födelsedagspresenten fixad till yngsta sonen pÄ 8 Är![]()
VÀlkommen till klubbenJahapp, det var @hepanter s visdomsord som fick mig pÄ fall "...bara söta smÄ grodor osv"
![]()
Kul att se den fÀrgglade Àr kvar i gruppen! Den Àr lite charmig faktisktFikadags pÄ hemmakontoret.
![]()
Aha, pÄ det viset ja. Men dÄ vet du, tycker ocksÄ den sitter bekvÀmt som attansAa men min gamla gulliga grodaden Àr riktigt snygg den dÀr och sitter bekvÀmt för att va en groda
grattis
Sen i somrasJÀkla snygg. Haft den lÀnge?
Sen i somras![]()
Du kommer inte Ă„ngra dig!Grymt somrigt med vit. Ănskar jag köpt gw nĂ€r jag köpte min 6900..... Men dĂ„ kan jag ju uttöka med det nĂ„gon gĂ„ng
![]()
Nej det tror inte jag hellerDu kommer inte Ă„ngra dig!![]()
Aha, pÄ det viset ja. Men dÄ vet du, tycker ocksÄ den sitter bekvÀmt som attans
Diggar verkligen tydligheten ocksÄ, och förbaskat kul (och anvÀndbara!) detaljer Ä funktioner som jag inte ens visste den hade pÄ förhand.
Tack för att du Ä @roosterman hetsade pÄ. Man behöver en vÀlriktad spark i röven ibland
![]()
Lyckas man lÀgga labbarna pÄ en GWF-D1000 skippar jag fasen dykdatorn pÄ andra armen, for realz!
Jahapp, det var @hepanter s visdomsord som fick mig pÄ fall "...bara söta smÄ grodor osv"
![]()