• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

För en stund sen mötte jag @Mr_Duc som dagen till Ă€ra körde MB-stĂ„l😀
IMG_20230126_141918.jpg

Jahapp, det var @hepanter s visdomsord som fick mig pĂ„ fall "...bara söta smĂ„ grodor osv" 😅

Grymt nöjd hursomhelst, fortsĂ€ttning följer garanterat đŸ«Ą
20230126_132858.jpg

Wtf! Vad hĂ€nde hĂ€r 👀
Kollat pĂ„ den dĂ€r sĂ„ mĂ„nga ggr, inte minst dĂ„ sĂ€ljaren bor 20min ifrĂ„n men nĂ€r jag packade upp min gulfmaster insĂ„g jag den Ă€ndĂ„ dög bra tillsammans med Gravitymaster. Men sjukt fin klocka, detaljerna Ă€r ju đŸ‘ŒđŸ»

Wtf! Vad hĂ€nde hĂ€r 👀
Kollat pĂ„ den dĂ€r sĂ„ mĂ„nga ggr, inte minst dĂ„ sĂ€ljaren bor 20min ifrĂ„n men nĂ€r jag packade upp min gulfmaster insĂ„g jag den Ă€ndĂ„ dög bra tillsammans med Gravitymaster. Men sjukt fin klocka, detaljerna Ă€r ju đŸ‘ŒđŸ»
De Ă€r aldrig nĂ„gon som ser detaljerna nĂ€r jag fotar med min kamera😂 bara nĂ€r man sĂ€ljer till ex @v0n eller @-RI- som kan detta med foto

Aa men min gamla gulliga groda🐾 den Ă€r riktigt snygg den dĂ€r och sitter bekvĂ€mt för att va en groda 👍 grattis
Aha, pĂ„ det viset ja. Men dĂ„ vet du, tycker ocksĂ„ den sitter bekvĂ€mt som attansđŸ‘ŒđŸŒ
Diggar verkligen tydligheten ocksÄ, och förbaskat kul (och anvÀndbara!) detaljer Ä funktioner som jag inte ens visste den hade pÄ förhand.

Tack för att du Ă„ @roosterman hetsade pĂ„. Man behöver en vĂ€lriktad spark i röven ibland đŸ„ł
DGAdNrY.jpg

Senast Àndrad:
Aha, pĂ„ det viset ja. Men dĂ„ vet du, tycker ocksĂ„ den sitter bekvĂ€mt som attansđŸ‘ŒđŸŒ
Diggar verkligen tydligheten ocksÄ, och förbaskat kul (och anvÀndbara!) detaljer Ä funktioner som jag inte ens visste den hade pÄ förhand.

Tack för att du Ă„ @roosterman hetsade pĂ„. Man behöver en vĂ€lriktad spark i röven ibland đŸ„ł
DGAdNrY.jpg

Perfekt fridykarklocka!

Tillbaka
Topp