Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Synd bara att 6900 Àr sÄ "trÄkiga"Snart fÄr man vÀl samla pÄ 6900 or nu nÀr bilen gick pÄ 20K att serva sen kommande elrÀkningar.![]()
Har sagt det förut men vore jÀkligt nice med en 6900 i fullstÄl och hög finish. En MRG-6900 vore intressant att seSynd bara att 6900 Àr sÄ "trÄkiga"![]()
![]()
Ja en mrg 6900 vill jag ocksÄ seHar sagt det förut men vore jÀkligt nice med en 6900 i fullstÄl och hög finish. En MRG-6900 vore intressant att se![]()
HÀr inne Àr vi alla G-angsters, vÀlkommenHar hela livet varit skeptisk till stora klockor som g-shock och liknande, det Àr vÀl fördomarna som talar men det har fÄtt mig att tÀnka pÄ gangsters men efter att ha lÀst en del om g-shock tycker jag att det Àr ett intressant koncept sÄ nu har man skaffat en g-shock⊠Har inte sÄ rejÀla handleder sÄ hÀnvisad till de mindre modellerna föll valet pÄ en av dem. Den sitter som vore den skrÀddarsydd för handleden: https://www.zalando.se/g-shock-unisex-digitalklocka-transparent-white-gs954m007-a11.html
De Àr nu vi Àven behöver @Daion s bild med guldring och guld mrg maffia stukHÀr inne Àr vi alla G-angsters, vÀlkommen
![]()
Tackar, jag hÄller pÄ att bearbeta den dÀr fördomen sÄ det kanske finns hopp för mig med,,,HÀr inne Àr vi alla G-angsters, vÀlkommen
![]()
Visst e den underbarSÄ clean den var! Vad Àr det för ref?
Eller en Rainbow....Ja en mrg 6900 vill jag ocksÄ se6900 i titan vore ju coolt
LĂ„t mig gissa.... Den ska vandra vidareEller en Rainbow....![]()
Kan bli sÄ.LÄt mig gissa.... Den ska vandra vidare
Syns vid midnattOperation âlĂ€gga barnâ pĂ„börjad
![]()
Ha ha ha jag vet vad jag vill KommenteraSnart fÄr man vÀl samla pÄ 6900 or nu nÀr bilen gick pÄ 20K att serva sen kommande elrÀkningar.![]()
Nope, men troligen sÄ smÄningom![]()
TvÄ i trÄden. NÄgon mer?
Jo den kan kÀnnas ganska topptung ifall den sitter lite löst.Ha ha ha jag vet vad jag vill Kommentera.
Men jag gillar den dĂ€r. Visste inte att du hade den. Ăr dom nice i metall? KĂ€nns som den kunde bli topptung?
Jo den kan kÀnnas ganska topptung ifall den sitter lite löst.
![]()
Har du oxÄ blivit med vecko-G??,Uppdaterad djupdykning. Jaha, vad gör man nu dÄ @Sorubim och @roosterman ? LÀgger ned det hÀr med G-shocks???
![]()
Det Àr vÀl inte sÄ stor risk...
![]()