• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TvĂ„ soliga dagar i Göteborg och GWG-2040 Ă€r Ă€ntligen uppe pĂ„ H! Det Ă€r vĂ€rt att fira đŸ„ł

IMG_3921.jpeg

Lyckas man lÀgga labbarna pÄ en GWF-D1000 skippar jag fasen dykdatorn pÄ andra armen, for realz!
Är smĂ„tt förvĂ„nad att det Ă€r sĂ„ fĂ„ modeller som har Depth Metern faktiskt đŸ€”
Bara att handla! 😁
FB_IMG_1674848813022.jpg

NÄn gÄng, sÀger jag bara...
NĂ„n gĂ„ng, ska jag oxĂ„ ha en GWF-D1000 😍
Skapligt pris för en sprillans, drygt 10k inkl. moms. 🙂

Har du oxĂ„ blivit med vecko-G??, 😀
Jo, det rÄkade bli sÄ fast det var inte det minsta planerat och jag letade inte heller efter en. Morgonen efter att jag postat förra "djupdykningen" undrade den allsmÀktiga algoritmen om jag inte kunde vara intresserad av en G-7710 till ett fördelaktigt köp nu-pris.
Jag tog det som ett tecken frĂ„n G-shockgudarna och vem Ă€r vĂ€l jag att trotsa dem? 😇

1DAE23D2-D724-46D8-9FB9-B199593605EC.jpeg

Exakt blev service, samt komplett byte av bromsar, de hade aldrig bytts innan sÄ man fick ta smÀllen.
Frugans monster till bullar. 😃
För on topic square i jĂ€mförelse. 😊

1DAC7A9D-0501-47D4-A18B-CF41925576FA.jpeg
Gu va gott de ser ut som king bullar
Tack ska bli jobb under dagen idag men skönt att fÄ vila ut. Febern har slÀppt av men Àr rejÀlt tryck i ansiktet frÄn bihÄlor

Jo, det rÄkade bli sÄ fast det var inte det minsta planerat och jag letade inte heller efter en. Morgonen efter att jag postat förra "djupdykningen" undrade den allsmÀktiga algoritmen om jag inte kunde vara intresserad av en G-7710 till ett fördelaktigt köp nu-pris.
Jag tog det som ett tecken frĂ„n G-shockgudarna och vem Ă€r vĂ€l jag att trotsa dem? 😇

Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idag
 đŸ˜±

Jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ den lila? I bakgrunden

Tillbaka
Topp