TvĂ„ soliga dagar i Göteborg och GWG-2040 Ă€r Ă€ntligen uppe pĂ„ H! Det Ă€r vĂ€rt att fira ![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara att handla!Lyckas man lÀgga labbarna pÄ en GWF-D1000 skippar jag fasen dykdatorn pÄ andra armen, for realz!
Ăr smĂ„tt förvĂ„nad att det Ă€r sĂ„ fĂ„ modeller som har Depth Metern faktiskt![]()
Skapligt pris för en sprillans, drygt 10k inkl. moms.NÄn gÄng, sÀger jag bara...
NÄn gÄng, ska jag oxÄ ha en GWF-D1000![]()
Finns Àven en begagnad svart GWF-D1000 till salu i en EU-baserad G-shockgrupp för ca 7k inkl. frakt. Har legat ute ett tag sÄ det kanske till och med finns lite prutmÄn.
@roosterman
Gammelaudin?Snart fÄr man vÀl samla pÄ 6900 or nu nÀr bilen gick pÄ 20K att serva sen kommande elrÀkningar.![]()
DÄ har det inte hÀnt...eller sÄ rÄkade visst mobilen haverera just idagBild annars har det inte hÀnt!![]()
Operation âlĂ€gga barnâ pĂ„börjad
![]()
DÄ har det inte hÀnt...eller sÄ rÄkade visst mobilen haverera just idag![]()
Krya!
Jo, det rÄkade bli sÄ fast det var inte det minsta planerat och jag letade inte heller efter en. Morgonen efter att jag postat förra "djupdykningen" undrade den allsmÀktiga algoritmen om jag inte kunde vara intresserad av en G-7710 till ett fördelaktigt köp nu-pris.Har du oxÄ blivit med vecko-G??,![]()
Tycker den kÀnns bekvÀm Àven om man har bandet sitter lite tajtareJo den kan kÀnnas ganska topptung ifall den sitter lite löst.
![]()
Exakt blev service, samt komplett byte av bromsar, de hade aldrig bytts innan sÄ man fick ta smÀllen.Gammelaudin?
Gu va gott de ser ut som king bullarFrugans monster till bullar.
För on topic square i jÀmförelse.
![]()
Tack ska bli jobb under dagen idag men skönt att fÄ vila ut. Febern har slÀppt av men Àr rejÀlt tryck i ansiktet frÄn bihÄlor
Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idagâŠJo, det rĂ„kade bli sĂ„ fast det var inte det minsta planerat och jag letade inte heller efter en. Morgonen efter att jag postat förra "djupdykningen" undrade den allsmĂ€ktiga algoritmen om jag inte kunde vara intresserad av en G-7710 till ett fördelaktigt köp nu-pris.
Jag tog det som ett tecken frÄn G-shockgudarna och vem Àr vÀl jag att trotsa dem?
![]()
Jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ den lila? I bakgrundenJo, det rÄkade bli sÄ fast det var inte det minsta planerat och jag letade inte heller efter en. Morgonen efter att jag postat förra "djupdykningen" undrade den allsmÀktiga algoritmen om jag inte kunde vara intresserad av en G-7710 till ett fördelaktigt köp nu-pris.
Jag tog det som ett tecken frÄn G-shockgudarna och vem Àr vÀl jag att trotsa dem?
![]()
Va??? Ingen G-shock???Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idagâŠ![]()
MpowerVĂ€ntar pĂ„ dottern igen. Ănnu en konstĂ„kningstrĂ€ning snart slut.
Sen blir det lite kvalitetstid i min mancave; Garaget, eller snarare verktygsboden kanske.
![]()