• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kaffe till alla Muminmuggar😁
IMG_20230128_105201.jpg

IMG_20230128_105207.jpg
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!

Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idag
 đŸ˜±
Jag har i veckan motionerat en av de fĂ„ automatare jag har i samlingen. Varje gĂ„ng sĂ„ slĂ„s man av att det Ă€r som att ha en Tamagotchi. 😝
KĂ€nner sig lite som @spammerstakeahike , men istĂ€llet för batterinivĂ„ sĂ„ Ă€r det gĂ„ngreserv. Dock mycket kortare framförhĂ„llning... och ingen indikator.:nailbiting: 😁

Jag har i veckan motionerat en av de fĂ„ automatare jag har i samlingen. Varje gĂ„ng sĂ„ slĂ„s man av att det Ă€r som att ha en Tamagotchi. 😝
KĂ€nner sig lite som @spammerstakeahike , men istĂ€llet för batterinivĂ„ sĂ„ Ă€r det gĂ„ngreserv. Dock mycket kortare framförhĂ„llning... och ingen indikator.:nailbiting: 😁

Usch ja, gÄngreserven Àr Ängestfylld!

Förresten. Jag funderar pÄ att göra en uppdaterad version av "Isberget", jag har sett ett par fel som jag stör mig pÄ sÄ dÄ kan man lika gÀrna lÀgga till/ta bort/justera annat i samma veva. Har ni nÄgra synpunkter? Jag tror det var @L&W som tyckte att "Honda 5000" skulle flyttas ned, jag kan hÄlla med om det.

Har vi fler idéer?

gshocktraden_iceberg_ver01.jpg

Förresten. Jag funderar pÄ att göra en uppdaterad version av "Isberget", jag har sett ett par fel som jag stör mig pÄ sÄ dÄ kan man lika gÀrna lÀgga till/ta bort/justera annat i samma veva. Har ni nÄgra synpunkter? Jag tror det var @L&W som tyckte att "Honda 5000" skulle flyttas ned, jag kan hÄlla med om det.

Har vi fler idéer?

Neon illuminator Ă€r lite kul (tycker jag iaf) 🙂
Finns inte pÄ sÄ mÄnga modeller.

Har vi fler idéer?

Jag visste vĂ€l det! đŸ€Ł

in.jpg

Jag hade kunnat fylla i Gematria (Square = True God) och Anagram (Kikuo Ibe = Eko-i-i-kub) ocksĂ„... 😁

Senast Àndrad:
Jisses vilka godingar du slĂ€pper😍 @Ploprof
Dom flesta borde fĂ„ nya hem fort om folk tar sitt sanna G-Shock förnuft till fĂ„nga nu 👍

Har vi fler idéer?

Att införskaffa "hela serier" typ alla 40Ärs jubileum, alla 5000 modeller osv.
Är ju rĂ€tt brett spann frĂ„n ett par st för komplett (tĂ€nk bi-honungs klockorna 2/4 st med babyG) till mĂ„nga om man vill ha alla 6900:eek:r

Tyckte jag kÀnde en konstig kÀnsla vid klockorna hÀrom dagen.
MR-G blÀngde pÄ mig. Blingade till ordentligt.
-Ska jag som hermelin behöva hÀnga hÀr bland alla dessa katter?

SĂ„ klart inte.

Nu Ă€r det ordning. Övervakad av en krigare dessutom. 😁

20230128_152610.jpg
20230128_152159.jpg
20230128_152144.jpg

Nu mĂ„ste jag bara bygga en hylla att ha dem pĂ„ sĂ„ de inte syns frĂ„n utsidan vilket Ă€r möjligt just nu om man Ă€r pĂ„ villovĂ€gar. Sambon tyckte att det börjar se alltför attraktivt ut nu. 😂

Tillbaka
Topp