KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!Kaffe till alla Muminmuggar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!Kaffe till alla Muminmuggar
Mpower
SjÀlv Àr de nog dags att bege sig ut
Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idagâŠ
Jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ den lila? I bakgrunden
Andra frukost pÄ Hobbit-vis och ny Zelos Swordfish.
Sjukt fin! StÀller mig pÄ köNi fÄr kika i Stora trÄden om mikromÀrken och andra "affordables"
Jag har i veckan motionerat en av de fĂ„ automatare jag har i samlingen. Varje gĂ„ng sĂ„ slĂ„s man av att det Ă€r som att ha en Tamagotchi.Vad Ă€r det för lila rackare dĂ€r bakom? SjĂ€lv har jag lite stĂ„l frĂ„n de otrogna pĂ„ handleden idagâŠ
Jag har i veckan motionerat en av de fÄ automatare jag har i samlingen. Varje gÄng sÄ slÄs man av att det Àr som att ha en Tamagotchi.
KÀnner sig lite som @spammerstakeahike , men istÀllet för batterinivÄ sÄ Àr det gÄngreserv. Dock mycket kortare framförhÄllning... och ingen indikator.
PMa om jag ska agera bulvan pĂ„ kaffetKĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!
Neon illuminator Àr lite kul (tycker jag iaf)Förresten. Jag funderar pÄ att göra en uppdaterad version av "Isberget", jag har sett ett par fel som jag stör mig pÄ sÄ dÄ kan man lika gÀrna lÀgga till/ta bort/justera annat i samma veva. Har ni nÄgra synpunkter? Jag tror det var @L&W som tyckte att "Honda 5000" skulle flyttas ned, jag kan hÄlla med om det.
Har vi fler idéer?
Förresten. Jag funderar pÄ att göra en uppdaterad version av "Isberget", jag har sett ett par fel som jag stör mig pÄ sÄ dÄ kan man lika gÀrna lÀgga till/ta bort/justera annat i samma veva. Har ni nÄgra synpunkter? Jag tror det var @L&W som tyckte att "Honda 5000" skulle flyttas ned, jag kan hÄlla med om det.
Har vi fler idéer?
JÀklar va lÀcker
vulcanic lightning har jag nog inte sett innan, jÀklar va fin den vaKan man tycka, kan putsa priset nÄgot om det Àr folk frÄn trÄden som köper
Förresten. Jag funderar pÄ att göra en uppdaterad version av "Isberget", jag har sett ett par fel som jag stör mig pÄ sÄ dÄ kan man lika gÀrna lÀgga till/ta bort/justera annat i samma veva. Har ni nÄgra synpunkter? Jag tror det var @L&W som tyckte att "Honda 5000" skulle flyttas ned, jag kan hÄlla med om det.
Har vi fler idéer?
Finurligt! Det funkar extra bra att det Àr i:et som ekar i kuben.Jag visste vÀl det!
Jag hade kunnat fylla i Gematria (Square = True God) och Anagram (Kikuo Ibe = Eko-i-i-kub) ocksÄ...
FörstÄr att Rangeman försvann kvicktKan man tycka, kan putsa priset nÄgot om det Àr folk frÄn trÄden som köper
Röstar Ole! Cool som tusan.Ole, dole, dofâŠ
Klockia levererade
Den dÀr Àr riktigt bra ju!SÄ har det blivit lördag och jag hÄller pÄ med att stÀda iordning hemma. Nya G-shocken assisterar.
Röstar Ole! Cool som tusan.