• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

F24B988B-9864-4CE6-A396-52F4B7277B5F.jpeg

SvĂ„gern och jag fick med varsin keps och mössa nĂ€r vi handlade lite😁
Tröjan Ă€r superliten sĂ„ den fĂ„r nog bli typ en tavlađŸ€”
Lite nöjd att svĂ„gern som typ aldrig anvĂ€nder klocka fastnade för en G-shock 😀
Jag fick inte ens en massey fergusonkeps nÀr jag köpte en helt ny traktor för en miljon

Senast Àndrad:
Det Àr sannerligen konstigt att Casio inte infört en G-shock klÀdkollektion vid sidan av klockorna. Det som finns nu Àr alltsÄ tillfÀlliga erbjudanden till ÄterförsÀljare om jag förstÄr det rÀtt.
De borde vara sÄ pass affÀrsmÀssiga att de vet att det skulle sÀlja till G-shocknördar!

Det Àr sannerligen konstigt att Casio inte infört en G-shock klÀdkollektion vid sidan av klockorna. Det som finns nu Àr alltsÄ tillfÀlliga erbjudanden till ÄterförsÀljare om jag förstÄr det rÀtt.
De borde vara sÄ pass affÀrsmÀssiga att de vet att det skulle sÀlja till G-shocknördar!
https://www.g-central.com/lifestyle-goods-by-g-shock-products-coming-soon/

Postade inte @Staafen en blid pÄ Svante Klockmaster och hans G-shockjacka?
Den var riktigt frĂ€n iaf😀
Bild frĂ„n Svantes instagraf🙂
Screenshot_20230128_162104.jpg

Bara i Japan alltsĂ„. TĂ€nk om dessa klĂ€der, samt de som Roosterman lyckades fĂ„ tag pĂ„ hade funnits i ordinarie sortimentet hos vanliga klockhandlare som sĂ€ljer G-shock! 😀

Du menar att din bad boy Àr till salu alltsÄ?...bra, tack sÄ mycket :woot:
Haha, nej den Ă€r tyvĂ€rr sĂ„ld sedan lĂ€nge. Fantastiskt fin och en underbar fĂ€rgkombination men jag insĂ„g att det dĂ€r med LE inte Ă€r för mig, man gĂ„r ju omkring hela tiden och oroar sig. 😅

Den gick till en samlare i Ungern och jag tĂ€nkte att den kanske skulle flippas vidare med pĂ„slag med tanke pĂ„ vĂ€rdeutvecklingen men han lĂ€gger faktiskt upp bilder dĂ€r han bĂ€r den lite dĂ„ och dĂ„ sĂ„ det var ju kul att den hamnade hos nĂ„gon som verkligen uppskattade den. 😊

GW-B5600BC😍 Hur mĂ„nga G Ă€r du uppe i nu dĂ„? 😀
Kittlar dödsskönt i kistan! 😄
Har bara fyra sĂ„ Ă€n finns det mycket kvar att bita i. Har börjat ringa in vad jag diggar Ă„tminstone, lugnt och metodiskt...eller nĂ„t 😬

ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra

Kittlar dödsskönt i kistan! 😄
Har bara fyra sĂ„ Ă€n finns det mycket kvar att bita i. Har börjat ringa in vad jag diggar Ă„tminstone, lugnt och metodiskt...eller nĂ„t 😬

ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra ska inte spÄra
Du vet att du kan skapa en önskelista pĂ„ Shockbase va? 😁

Du vet att du kan skapa en önskelista pĂ„ Shockbase va? 😁
Javisst, Àr pÄ gott och ont en sÄn dÀr supersvamp som suger upp det mesta ganska snabbt serru.
Den hĂ€r vĂ€rlden skiljer sig trots allt inte sĂ„Ă„Ă„ mycket frĂ„n den "vanliga" klockvĂ€rlden nĂ€r man vĂ€l klivit över tröskeln sĂ„ att sĂ€ga 😉

Riktigt trevlig faktiskt. Kollade pÄ alla fyra fÀrgerna, men den turkosa föll mig mest i smaken. Valde mellan den och den svart/röda du kollat pÄ.
Den Ă€r vĂ€ldigt smidig, storlek ungefĂ€r som en GA~2100😀
Ja layouten pĂ„ urtavlan har lite slĂ€ktskap med Oaken och sĂ„ gillar jag de runda tim-marksen och sen behöver jag lite fĂ€rg ocksĂ„.... 😀

Ja layouten pĂ„ urtavlan har lite slĂ€ktskap med Oaken och sĂ„ gillar jag de runda tim-marksen och sen behöver jag lite fĂ€rg ocksĂ„.... 😀
Jag trodde att den röda skulle ha mer rött Ă€n den hade.. Den Ă€r mer rökfĂ€rgad skeleton med röda detaljer 🙂
Men snygg var den iaf.
Bare Ă„ Köööööööööööööp 😁

Tillbaka
Topp