• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Elefantöl.
Fast frĂ„n Thailand??? đŸ€„
20230128_180245.jpg

Dyrare Ă€n en big mac 🍔
Ja, det Ă€r lite knepigt med limiterade G-shocks. Å ena sidan Ă€r det en reklamklocka som i sitt grundutförande kostar typ en femhundring. Å andra sidan Ă€r den vĂ€ldigt ovanlig (jag har bara stött pĂ„ den en gĂ„ng tidigare) och om man som köpare vill lĂ€gga beslag pĂ„ en fĂ„r man helt enkelt betala priset som begĂ€rs men det hade lika gĂ€rna kunnat vara €20 som €2000. đŸ€·â€â™‚ïž

Klockan i sig Ă€r egentligen rĂ€tt grĂ€slig men burken och Big Mac-boxen Ă€r 😍.

Ja, det Ă€r lite knepigt med limiterade G-shocks. Å ena sidan Ă€r det en reklamklocka som i sitt grundutförande kostar typ en femhundring. Å andra sidan Ă€r den vĂ€ldigt ovanlig (jag har bara stött pĂ„ den en gĂ„ng tidigare) och om man som köpare vill lĂ€gga beslag pĂ„ en fĂ„r man helt enkelt betala priset som begĂ€rs men det hade lika gĂ€rna kunnat vara €20 som €2000. đŸ€·â€â™‚ïž

Det Ă€r vĂ€l ingen vardagsklocka precis... men mĂ„nga i den hĂ€r hobbyn i allmĂ€nhet och i G-svĂ€ngen i synnerhet gillar limited editon, coola fĂ€rgstĂ€llningar, hela serier och udda och roliga modeller. Men jag vet att jag inte kommer att bĂ€ra en Big Mac 6900 och jag Ă€r tillrĂ€ckligt minimalist (om man kan va det och ha 10+ klockor...?), jag behöver annvnĂ€da mina klockor för att kĂ€nna att det Ă€r kul. Är nog ingen samlarskĂ€l pĂ„ det viset... Men jag Ă€lskar alla som Ă€r det och bjuder pĂ„ sig sjĂ€lv!

Har vi inte en hÀr pÄ KS? Har inte @yonsson en Mc-G?
(Eller minns jag kanske fel och han har en Budweiser-G?) đŸ€”

Vet inte varför, just guld/broms Ă€r itne mot sak egentligen dem denna Ă€r nog en av de snyggaste 👌
FörstÄr vad du menar, pÄ ett mÀrkligt vis lirar det riktigt fint pÄ denna modell.
Kaffe sĂ„ hĂ€r dags 😯 Yolo!
Men det va kul att kÀnna pÄ MRGn idag, aldrig sett en pÄ riktigt förut.
Det blev koffeinfritt, fusk-kaffe pĂ„ kvĂ€llarna 😁
Tack sjĂ€lv! Kul att du blev nöjd, den Ă€r riktigt snygg! 😊

Tillbaka
Topp