• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter gymmet har jag fÄtt i mig protein och tagit en dusch.
Strax ivÀg med en kompis pÄ kometjakt!

20230128_215246.jpg

8120A5E4-B23C-4DF9-AFBB-15BB65E4A2E6.jpeg

Köpte en i Hong Kong 2018 men Svante ville ha den sÄ den vandrade vidare till honom snabbt.
Han Svante Ă€r lite glad för G-shocks har jag förstĂ„tt... :) Undrar om han drar pĂ„ sig den nĂ€r han ska ta sig en lunchburgare en vanlig tisdag? 😉 Det hade inte jag kunnat lĂ„ta bli iaf, men det Ă€r kanske dĂ€rför jag inte ska ha limiterade "specials", jag skulle bara fucka upp och repa sönder och slarva bort kartongen och sĂ„....😖
Bedtime😁
IMG_20230128_222339.jpg

Och nĂ„gra Visby-by-night-bilder😀
IMG_20230128_203946.jpg
Visby levererar! ...inte bara G-shocks dÄ ser jag!

Jisses vilka godingar du slĂ€pper😍 @Ploprof
Dom flesta borde fĂ„ nya hem fort om folk tar sitt sanna G-Shock förnuft till fĂ„nga nu 👍

Kan man tycka, kan putsa priset nÄgot om det Àr folk frÄn trÄden som köper :cool:

En av 2 som jag köpt nya frÄn HK.
4k Àr rena fyndet!

Den gwgn vĂ€xer inte pĂ„ trĂ€d heller till de priset sĂ„ Ă€r de bara att du slĂ„r till👍

Jag har undvikit denna trĂ„d i typ en vecka sen kom helgen och man blir uttrĂ„kad och till slut sĂ„ ”mĂ„ste” man in och kika lite smĂ„tt iaf, VAD HÄNDER DÅ?
1,5 timme 30 minuter tog det, jĂ€vla köphets hĂ€r inne och dĂ„ var knappt @roosterman inblandad ens 😂
(Jo det var han för vi pratade om just denna över telefon för ett tag sedan)

Aja, grym jĂ€kla klocka till grymt bra pris 😍

Jag har undvikit denna trĂ„d i typ en vecka sen kom helgen och man blir uttrĂ„kad och till slut sĂ„ ”mĂ„ste” man in och kika lite smĂ„tt iaf, VAD HÄNDER DÅ?
1,5 timme 30 minuter tog det, jĂ€vla köphets hĂ€r inne och dĂ„ var knappt @roosterman inblandad ens 😂
(Jo det var han för vi pratade om just denna över telefon för ett tag sedan)

Aja, grym jĂ€kla klocka till grymt bra pris 😍
Ja... det finns mÄnga missbruk; spelmissbruk, drogmissbruk, shoppingmissbruk osv. Men hÀr inne stöttar vi varandra sÄ vi inte hamnar i tidigare nÀmnda missbruk! Ingen som Àr torsk pÄ att köpa klockor har varken pengar eller tid att över för nÄgonting annat! HÀr hjÀlper vi varandra till kloka och vÀl genomtÀnkta köp av klockor som vi sjÀlvklart "behöver"!
BÄTTRE ATT HA EN G-SHOCK MAN INTE BEHÖVER, ÄN ATT BEHÖVA EN G-SHOCK MAN INTE HAR!

Ja... det finns mÄnga missbruk; spelmissbruk, drogmissbruk, shoppingmissbruk osv. Men hÀr inne stöttar vi varandra sÄ vi inte hamnar i tidigare nÀmnda missbruk! Ingen som Àr torsk pÄ att köpa klockor har varken pengar eller tid att över för nÄgonting annat! HÀr hjÀlper vi varandra till kloka och vÀl genomtÀnkta köp av klockor som vi sjÀlvklart "behöver"!
BÄTTRE ATT HA EN G-SHOCK MAN INTE BEHÖVER, ÄN ATT BEHÖVA EN G-SHOCK MAN INTE HAR!
SĂ„ sant sĂ„! 😁

Sen Ă€r man ju riktigt svĂ„rövertalad ocksĂ„ 😂

Eller inte â˜ș

Tillbaka
Topp