OoohAnnonstips. MR-G till pangpris!
Avslutad - Casio Mrg b1000
En riktigt schysst casio. F2f kan ske i Gbg. Swish Àr det vi kör pÄ. Om inte byte. BytesvÀrde 14k Nytt pris. Tidigare 12klocksnack.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OoohAnnonstips. MR-G till pangpris!
Avslutad - Casio Mrg b1000
En riktigt schysst casio. F2f kan ske i Gbg. Swish Àr det vi kör pÄ. Om inte byte. BytesvÀrde 14k Nytt pris. Tidigare 12klocksnack.se
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Du skulle ju behöva uppleva en MRG annarsKĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ăsch dĂ„... Inte skulle vĂ€l jagDu skulle ju behöva uppleva en MRG annars
Huh, intressant Franken-G dÄ. Jag antar att bezel möjligen kommer frÄn denna:NÄn blandning av en 6900 och en 7900 6900 urverk i ett 7900 chassi.. NÄt kÀnns galet..
Har skrivit till honom och frÄgat om en bild pÄ baksidan..
Edit. StÄr DW-6900 pÄ locket.. Modulnumret 1289 finns i DW-6900, men oxÄ i DW-8400 som stÀmmer med bezel och band
Det Àr kanske en S-shock som vÀljer att identifiera sig som en Casio...
NÄn blandning av en 6900 och en 7900 6900 urverk i ett 7900 chassi.. NÄt kÀnns galet..
Har skrivit till honom och frÄgat om en bild pÄ baksidan..
Edit. StÄr DW-6900 pÄ locket.. Modulnumret 1289 finns i DW-6900, men oxÄ i DW-8400 som stÀmmer med bezel och band
Den Ă€r grymt bra.Köpte ju den hĂ€r Aged ip nyss, och Ă€r för jĂ€kla nöjd. Hade inte gjort sĂ„ mkt research innan, utan sett den hĂ€r och gillade vad jag sĂ„g. NĂ„n som vet hur ovanlig den Ă€r egentligen, sĂ„g att folk vill ha ordentligt betalt pĂ„ Ebay och chrono24? Ăr inte ute efter att krĂ€nga den och tjĂ€na pengar, men blir Ă€ndĂ„ nyfiken pĂ„ hur mĂ„nga som finns dĂ€r ute?
SĂ„nt dĂ€r blir man glad av att se!Ăntligen var kap- och gersĂ„gen fastbultad pĂ„ sin Ă€ndstation. Snickarverkstaden blir lĂ„ngsamt bĂ€ttre och bĂ€ttre!
Den Àr grymt bra.
Jag har en av dom iaf
Klockmaster har i lager för 12k..
Tack! Den hÀr sÄgen Àr för lite mer precisionsarbete sÄ den ska stÄ fast. Den stÄr pÄ en torsion box som Àr stöttad pÄ 4 bultar som jag kan justera pÄ millimetern om jag nÄgon gÄng byter sÄg eller kanske slipar ner bÀnkskivan liteSÄnt dÀr blir man glad av att se!
Bra precision i monteringen dÀr sÄ höjden blir rÀtt!
Har inte ens tÀnkt tanken att man kan fastmontera den. Min far hit och dit och Àr ibland pÄ golvet, ibland pÄ stativet, ibland pÄ trallen, slÀpvagnen och Gud vet vad
Den dÀr blÄ Àr cool med mÄnbezelnFÄr du möjlighet, sÄ kolla Àven den bronsfÀrgade jag postade innan idag.Jag brukar ju gnÀlla lite pÄ CasiOak och hur man mjölkar den.
Men den hÀr har ÀndÄ nÄt
Bilder frÄn G-Shock UK.
Ur tid Àr vÀrlden Tisdag????GuldTisdag
GuldTisdag
Haha tÀnkte va fals! Tisdag redan?!Ur tid Àr vÀrlden Tisdag????