Jonte.L
Silver
Undrar hur vanligt det Àr att nÄgon vÀljer mellan 2-3 modeller och du inte kan göra som hÀr och visa upp dom bredvid varandraBÀgge Àr ju sÄ himla bra
![]()
![]()
![Grinning face :grinning: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Undrar hur vanligt det Àr att nÄgon vÀljer mellan 2-3 modeller och du inte kan göra som hÀr och visa upp dom bredvid varandraBÀgge Àr ju sÄ himla bra
![]()
![]()
Ahhh, coolt!BÀgge Àr ju sÄ himla bra
![]()
![]()
Nja, över 6 papp för en moddad oak Ă€r rĂ€tt saftigtâŠIFL slĂ€ppte idag G-Shock CasiOak Coral Tiffany Sky- limiterad till 150 pieces. Blev vĂ€ldigt sugen pĂ„ att slĂ„ till..
Casioaken Ă€r en vĂ€ldigt modvĂ€nlig GHiss eller diss? Ăr det okej att modda sin casio sĂ„ hĂ€r? Med tanke pĂ„ att allt förutom urverket Ă€r en direkt kopia av AP. Personligen tycker jag den blev lĂ€cker och kommer anvĂ€nda den i nuvarande skick!
![]()
Ahhh... va fan alltsÄ, den Àr ju frÀn i den fÀrgen med.... sjÀlv Àr jag trÄk-svart, som vanligt!God morgonGA-B001an för kÀnna pÄ jobbet idag
![]()
Samma hÀr men det Àr ganska kul att följa galenskapen i trÄdenKÀnslan att vara nöjd Àr inget jag rekommenderar nÄn annan att efterstrÀva. Sökandet efter g-shocks va rÀtt kul nu söker man inte lÀngre men de Àr ocksÄ jÀkligt trist. Nu kör jag denna för tredje dagen tror jag![]()
Samma hÀr och anvÀnder inte ens G-ShockSamma hÀr men det Àr ganska kul att följa galenskapen i trÄden![]()
Har lite samma problem, Àr mest denna som fÄr armtid numera.KÀnslan att vara nöjd Àr inget jag rekommenderar nÄn annan att efterstrÀva. Sökandet efter g-shocks va rÀtt kul nu söker man inte lÀngre men de Àr ocksÄ jÀkligt trist. Nu kör jag denna för tredje dagen tror jag![]()
Det lÀr nog ta ett bra tag innan dess..Samma hÀr och anvÀnder inte ens G-Shock
SpÀnnande och följa hur lÄng tid det tar för @roosterman att nÄ 300 klockor![]()
Hiss eller diss? Ăr det okej att modda sin casio sĂ„ hĂ€r? Med tanke pĂ„ att allt förutom urverket Ă€r en direkt kopia av AP. Personligen tycker jag den blev lĂ€cker och kommer anvĂ€nda den i nuvarande skick!
![]()
Det gÄr över...KÀnslan att vara nöjd Àr inget jag rekommenderar nÄn annan att efterstrÀva. Sökandet efter g-shocks va rÀtt kul nu söker man inte lÀngre men de Àr ocksÄ jÀkligt trist. Nu kör jag denna för tredje dagen tror jag![]()
Gissa om den var framme Àven hos Klockia i lördags... "En sÄn hÀr skulle du ha"...
Har ocksĂ„ provat den, super fin men list 14k för en mudmasterâŠGissa om den var framme Ă€ven hos Klockia i lördags... "En sĂ„n hĂ€r skulle du ha"...
Den behöver upplevas irl för att komma till sin rÀtt![]()