• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BĂ€gge Ă€r ju sĂ„ himla bra😀
IMG_20230130_211613.jpg

IMG_20230130_211620.jpg
Undrar hur vanligt det Ă€r att nĂ„gon vĂ€ljer mellan 2-3 modeller och du inte kan göra som hĂ€r och visa upp dom bredvid varandra 😀. Imponerande samling minst sagt.

Hiss eller diss? Är det okej att modda sin casio sĂ„ hĂ€r? Med tanke pĂ„ att allt förutom urverket Ă€r en direkt kopia av AP. Personligen tycker jag den blev lĂ€cker och kommer anvĂ€nda den i nuvarande skick!

IMG-9296.jpg
Casioaken Àr en vÀldigt modvÀnlig G :)
Det enda jag inte gillar med dom flesta stĂ„lkitten Ă€r sjĂ€lva spĂ€nnet. Annars gör dom sig riktigt bra 👍

KÀnslan att vara nöjd Àr inget jag rekommenderar nÄn annan att efterstrÀva. Sökandet efter g-shocks va rÀtt kul nu söker man inte lÀngre men de Àr ocksÄ jÀkligt trist. Nu kör jag denna för tredje dagen tror jag
DSC_1495.JPG

Tips till er G-Shockare; Brandfield erbjuder en GBD-200 för 1272:-, om du anvÀnder en vÀlkomstkod (som du fÄr genom att prenumerera pÄ deras nyhetsbrev) sÄ kostar den alltsÄ 1145:- vilket motsvarar 109 dollar, vilket borde vara det billigaste du kan fÄ tag pÄ, om Àn i hela vÀrlden!

1675159245886.png

Dregla gÀrna hÀr;

Tillbaka
Topp