Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller kanske en vit platta till tavlan.TÀnkte försöka komplettera med ett vitt armband sen. Vore frÀnt att hitta den gröna plattan till tavlan ocksÄ. Kunde kanske köpt en riktig frÄn början. Men det hÀr kÀndes roligare
![]()
NÀ dÄ hade det gÄtt fortHaha tÀnkte va fals! Tisdag redan?!
SjÀlv kör jag titan-mÄndag
![]()
Jag brukar ju gnÀlla lite pÄ CasiOak och hur man mjölkar den.
Men den hÀr har ÀndÄ nÄt
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilder frÄn G-Shock UK.
Mmm bilderna Àr tagna frÄn nÀtet...NÄt Àr lurt med denna
![]()
LÀge för min första post med min första g-shock. Köptes för ett Är sen. Nu Àr dom sju. JÀvla gift det hÀr...![]()
Tackar!VĂ€lkommen!
Fridykare?
NÄt Àr lurt med denna
![]()
Mmm bilderna Àr tagna frÄn nÀtet...
Troligtvis kommer de inte hÀnda nÄgot alls, skulle varit bÀttre och börjat pÄ 5kDet ligger en GMW-B5000V pÄ Tratten med utgÄngspris 6500. Blir spÀnnande att se vart den landar.
Det ligger en GMW-B5000V pÄ Tratten med utgÄngspris 6500. Blir spÀnnande att se vart den landar.
Nope,jag gillar det röda bandet.Har du provat den med grönt band?![]()
Det Àr grymt snyggt!Nope,jag gillar det röda bandet.![]()
Det ligger en GMW-B5000V pÄ Tratten med utgÄngspris 6500. Blir spÀnnande att se vart den landar.
BÀgge Àr ju sÄ himla braLigger ju Àven blÄlila Tokyo pÄ köp-nu för 5500kr.