• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

F8AB4E91-FDB5-48E0-9F42-E7D5C9AC9B82.jpeg

Har hamnat i samma lĂ€ge som nĂ„gra andra, anvĂ€nder i stort sett bara en (den hĂ€r) nĂ€r det Ă€r ”GShock-dagar”. Har osunda tankar om att rea ut resten
 Pratade med Svante (Klockmaster Globen) idag och de nya MetalSquare som nĂ„gon hĂ€r sett beteckningar pĂ„ Ă€r ingenting som finns registrerat hos Casio.

851F5C1A-3931-46F7-8922-107C99A44693.jpeg

Tips till er G-Shockare; Brandfield erbjuder en GBD-200 för 1272:-, om du anvÀnder en vÀlkomstkod (som du fÄr genom att prenumerera pÄ deras nyhetsbrev) sÄ kostar den alltsÄ 1145:- vilket motsvarar 109 dollar, vilket borde vara det billigaste du kan fÄ tag pÄ, om Àn i hela vÀrlden!

1675159245886.png

Dregla gÀrna hÀr;
....jag vet, Ă€r lite sugen pĂ„ en blĂ„. Är Brandfield bra att handla av?

Har hamnat i samma lĂ€ge som nĂ„gra andra, anvĂ€nder i stort sett bara en (den hĂ€r) nĂ€r det Ă€r ”GShock-dagar”. Har osunda tankar om att rea ut resten
 Pratade med Svante (Klockmaster Globen) idag och de nya MetalSquare som nĂ„gon hĂ€r sett beteckningar pĂ„ Ă€r ingenting som finns registrerat hos Casio.

Nu fick du bonden att byta klocka iaf, blir tvÀtt av TVA nu, sÄ kör vi MRG ett tag
DSC_1503~2.JPG
DSC_1500~3.JPG

Tips till er G-Shockare; Brandfield erbjuder en GBD-200 för 1272:-, om du anvÀnder en vÀlkomstkod (som du fÄr genom att prenumerera pÄ deras nyhetsbrev) sÄ kostar den alltsÄ 1145:- vilket motsvarar 109 dollar, vilket borde vara det billigaste du kan fÄ tag pÄ, om Àn i hela vÀrlden!

1675159245886.png

Dregla gÀrna hÀr;

Extremt bra pris!
Är inte sugen pĂ„ en men @roosterman ju gillar bra klipp ^^

MÄste sÀga att denna klockan passar vÀldigt bra nÀr man Äker bort till typ stan och ska shoppa en dag till jeans och en snygg jacka. Till en halvt rÄttÀten m65 militÀrgrön arméjacka matchar de lite sÀmre Men vem vill vara normal
DSC_1504.JPG

Sitter och kÀnner mig nöjd med den hÀr.
Var lite sugen pÄ den mindre modellen ocksÄ, den hÀr Àr rÀtt stor, men samtidigt sÄ bekvÀm och smart utförd i bandinfÀstningen att det inte stör. Den Àr bara rejÀl, liksom.

En mycket trevlig klocka, helt enkelt.
20230131_161130.jpg

Sitter och kÀnner mig nöjd med den hÀr.
Var lite sugen pÄ den mindre modellen ocksÄ, den hÀr Àr rÀtt stor, men samtidigt sÄ bekvÀm och smart utförd i bandinfÀstningen att det inte stör. Den Àr bara rejÀl, liksom.

En mycket trevlig klocka, helt enkelt.
20230131_161130.jpg
De gör inte sĂ„ mycket att den Ă€r stor nĂ€r den Ă€ndĂ„ Ă€r sĂ„ pass lĂ€tt och bekvĂ€m att bĂ€ra. GrĂ€set Ă€r nog inte grönare pĂ„ andra sidan dĂ€r, men en mrg square mĂ„ste du ju ha snart 😍

Hej,

NÄgon som vet vad plattan pÄ tavlan pÄ dw6900 kallas pÄ eBay, dial , dial plate mm har jag sökt pÄ men kÀnns som om jag inte fÄr upp sÄ mycket. Letar efter en vit begagnad

Senast Àndrad:

Ja det finns ju en del stollar i trÄden som sÀkert kan tÀnka sig att köpa en fin klocka av dig :)

Tillbaka
Topp