Precis det som hĂ„ller mig frĂ„n att handla den.. Har fĂ„tt pris runt 12för den, men det Ă€r fortfarande liiiite för saftigt för migHar ocksĂ„ provat den, super fin men list 14k för en mudmasterâŠ![]()
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis det som hĂ„ller mig frĂ„n att handla den.. Har fĂ„tt pris runt 12för den, men det Ă€r fortfarande liiiite för saftigt för migHar ocksĂ„ provat den, super fin men list 14k för en mudmasterâŠ![]()
Jag har fÄtt Ànnu bÀttre pris men tycker som du att det fortfarande Àr förmycket, men fantastisk klocka.Precis det som hÄller mig frÄn att handla den.. Har fÄtt pris runt 12för den, men det Àr fortfarande liiiite för saftigt för mig![]()
Den hÀr Àr lite billigare dÄJag har fÄtt Ànnu bÀttre pris men tycker som du att det fortfarande Àr förmycket, men fantastisk klocka.
Haha nÀe fÄr nog inse att kÀnslan att vara nöjd kan va fin med
Troligen lÀtt att ledsna tillfÀlligt nÀr man varit intensiv i sökandet en tidDet gÄr över...![]()
Ja snÀlla, hÄll i dina godbitar ett tag nu. Du har ju en jÀttefin samling exklusiva fyrkanterHaha nÀe fÄr nog inse att kÀnslan att vara nöjd kan va fin med![]()
Inte kul den dagen man vill flippa denHar ocksĂ„ provat den, super fin men list 14k för en mudmasterâŠ![]()
Hehe kul nÀr man skriver i trÄden man Àr nöjd o alla tror man ska sÀlja klockornaJa snÀlla, hÄll i dina godbitar ett tag nu. Du har ju en jÀttefin samling exklusiva fyrkanter![]()
....jag vet, Ă€r lite sugen pĂ„ en blĂ„. Ăr Brandfield bra att handla av?Tips till er G-Shockare; Brandfield erbjuder en GBD-200 för 1272:-, om du anvĂ€nder en vĂ€lkomstkod (som du fĂ„r genom att prenumerera pĂ„ deras nyhetsbrev) sĂ„ kostar den alltsĂ„ 1145:- vilket motsvarar 109 dollar, vilket borde vara det billigaste du kan fĂ„ tag pĂ„, om Ă€n i hela vĂ€rlden!
![]()
Dregla gÀrna hÀr;
Har handlat av Brandfield flera ggr, inga problem alls....jag vet, Ă€r lite sugen pĂ„ en blĂ„. Ăr Brandfield bra att handla av?
Nu fick du bonden att byta klocka iaf, blir tvĂ€tt av TVA nu, sĂ„ kör vi MRG ett tagHar hamnat i samma lĂ€ge som nĂ„gra andra, anvĂ€nder i stort sett bara en (den hĂ€r) nĂ€r det Ă€r âGShock-dagarâ. Har osunda tankar om att rea ut resten⊠Pratade med Svante (Klockmaster Globen) idag och de nya MetalSquare som nĂ„gon hĂ€r sett beteckningar pĂ„ Ă€r ingenting som finns registrerat hos Casio.
![]()
Haha, Àr det inte bara en tidsfrÄga innan du har en dÄ?Gissa om den var framme Àven hos Klockia i lördags... "En sÄn hÀr skulle du ha"...
Den behöver upplevas irl för att komma till sin rÀtt![]()
För "dyr" för min delHaha, Àr det inte bara en tidsfrÄga innan du har en dÄ?HÄller helt med om att den behöver upplevas irl, det var sÄ jag blev inlurad i det hÀr
![]()
Tips till er G-Shockare; Brandfield erbjuder en GBD-200 för 1272:-, om du anvÀnder en vÀlkomstkod (som du fÄr genom att prenumerera pÄ deras nyhetsbrev) sÄ kostar den alltsÄ 1145:- vilket motsvarar 109 dollar, vilket borde vara det billigaste du kan fÄ tag pÄ, om Àn i hela vÀrlden!
![]()
Dregla gÀrna hÀr;
Rent teoretiskt sÄ kan jag....Extremt bra pris!
Ăr inte sugen pĂ„ en men @roosterman ju gillar bra klipp ^^
SÄ Àr det, man fÄr lÄta bli att flippa.Inte kul den dagen man vill flippa den
En sÄn finns redan i skockenExtremt bra pris!
Ăr inte sugen pĂ„ en men @roosterman ju gillar bra klipp ^^
En sÄn finns redan i skocken![]()
Sant iofs... Men just den rÀcker det med en avDubletter eller tripletter har vÀl aldrig stoppat dig?![]()
Blingar hÀr ocksÄTrist promenad vÀder men lite bling lyset upp![]()
De gör inte sÄ mycket att den Àr stor nÀr den ÀndÄ Àr sÄ pass lÀtt och bekvÀm att bÀra. GrÀset Àr nog inte grönare pÄ andra sidan dÀr, men en mrg square mÄste du ju ha snartSitter och kÀnner mig nöjd med den hÀr.
Var lite sugen pÄ den mindre modellen ocksÄ, den hÀr Àr rÀtt stor, men samtidigt sÄ bekvÀm och smart utförd i bandinfÀstningen att det inte stör. Den Àr bara rejÀl, liksom.
En mycket trevlig klocka, helt enkelt.
![]()
Ja det finns ju en del stollar i trĂ„den som sĂ€kert kan tĂ€nka sig att köpa en fin klocka av digHar hamnat i samma lĂ€ge som nĂ„gra andra, anvĂ€nder i stort sett bara en (den hĂ€r) nĂ€r det Ă€r âGShock-dagarâ. Har osunda tankar om att rea ut resten⊠Pratade med Svante (Klockmaster Globen) idag och de nya MetalSquare som nĂ„gon hĂ€r sett beteckningar pĂ„ Ă€r ingenting som finns registrerat hos Casio.
![]()