Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det brunstkalendern igen?
Fan fan fan....... Den dÀr villhöver man ju haDetta tipset Àr bÀttre
![]()
Ahhh. Trevligt. Jag har "bara" den svarta.Nope.... Men en GBD-200, den blÄ har jag funderat pÄ ett tag i hemlighet och med Brandfields pris hade jag inga ursÀkter kvar! Du har ju en sÄn va?
Jag lĂ€ste brunett-kalendern och började funder vad i helsike @hepanter höll pĂ„ medĂr det brunstkalendern igen?![]()
Bara att slÄ tillFan fan fan....... Den dÀr villhöver man ju ha![]()
Nej detta Ă€r provmjölkningsdata,Ăr det brunstkalendern igen?![]()
Den tiden nÀr man fick kalender av företag med nakna/halvnakna tjejer i Àr förbi, nu fÄr man Kalendrar pÄ virkestravar eller bilder pÄ lerig Äker istÀlletFan fan fan....... Den dÀr villhöver man ju ha
Ahhh. Trevligt. Jag har "bara" den svarta.
Jag lÀste brunett-kalendern och började funder vad i helsike @hepanter höll pÄ med![]()
- Han mÄste vara byggd som en talgoxe om han burit den pÄ vristenDetta tipset Àr bÀttre
![]()
Urs va Cupcake Àr finGod morgon! DÄ var det fredag och Johnny Cupcakes kommer fram.
![]()
Det dÀr Àr nog den MRG jag kÀnner att jag saknar, tycker den estetiskt Àr stilrenast...Sitter och kÀnner mig nöjd med den hÀr.
Var lite sugen pÄ den mindre modellen ocksÄ, den hÀr Àr rÀtt stor, men samtidigt sÄ bekvÀm och smart utförd i bandinfÀstningen att det inte stör. Den Àr bara rejÀl, liksom.
En mycket trevlig klocka, helt enkelt.
![]()
Vad fÄr man ge för en begagnad gravitymaster tro
Har rÄkat ut för det ett par gÄnger tyvÀrr...Man ser ibland pÄ Youtube folk som menar sig köpt en fake G-shock. Vet inte hur vanligt det Àr. De har originalet och kopian och jÀmför dem, men de flesta har vÀl knappast tvÄ exemplar av samma klocka att jÀmföra med sÄ hur gör ni för att minimera risken att gÄ pÄ en sÄdan nit?
Och den dÀr skulle du sÀlja för en mÄnad senNÀrmaste MRG ja kommer blir vackra MTG, nog de bÀsta bytet jag gjort. SÄ sjukt nöjd med denna MTG att det inte Àr sant.
![]()
En utav dem tvÄ skulle ja behÄlla i mitt försvarOch den dÀr skulle du sÀlja för en mÄnad sen![]()
Fin den dÀrGoddagens pÄ er alla!
Trevlig dag pÄ er!!
En blÀstrad stÄlis bjuds det pÄ frÄn mitt hÄll.
![]()
NaturvÄrdsverket har lanserat de absolut senaste teknologiska framstegen inom ringmÀrkning.- Han mÄste vara byggd som en talgoxe om han burit den pÄ vristen![]()
@SULDet finns ALLTID bilder pÄ nÀtet eller Shockbase att jÀmföra med. VAR KRITISK![]()
Fin klocka nöjd?Lite lÀtt snöfall i Stockholmstrakten. Klockan Àr nÀstan 16 och det Àr inte kolsvart ute. Snart snart slÀpper mörkret sitt ondskefulla grepp om oss.
![]()
Tack! Synd att det inte fanns nÄgon som Àr lika snygg som din.Den mindre varianten heter B1000![]()
GWN för 1100. Tokbilligt. Verkligen tokbilligt! Och den finns kvar!
Passa pÄ att testa en riktigt bra high end Shock för smÄpengar. TyvÀrr behöver jag inte en tredje
Avslutad - Casio G-shock GBD-H1000 (SĂ LD), GG-B100 Mudmaster (SĂ LD) och Seiko 0634-5009 (SĂ LD)
Frakt lÀggs pÄ priset: 66kr för skicka paket (pÄ köpares risk) 155kr för rek (pÄ min risk) Packar sÄklart lika bra oavsett fraktval. Byten: ev nÄgon Seiko, mikrodykare eller kanske GM-2100. Peng upp ok Casio GBD-H100: (Sà LD) Smartwatch frÄn G-shock med de flesta funktioner man kan önska. Grym...klocksnack.se