KvĂ€llens G Ă€r vald![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fint pris för en GXWOm nÄn Àr sugen pÄ en king
Avslutad - G-Shock king, Suunto, citizen kanji och aqualand
Hej dags att rensa ut lite som inte anvÀnds Klocka 1 Casio G-Shock GXW king med bÄde Multiband 6 och tough solar bra skick full set inte mycket anvÀnd 1069kr ink skicka lÀtt k Klocka 2 Suunto traverse alpha fooliage. Grym Àventyrsklocka en av de coolaste och snyggaste om du frÄgar mig...klocksnack.se
Kolla, hela kostcirkeln!Precis hÀmtat ut paket frÄn Matsmart!
![]()
![]()
Fint pris för en GXW![]()
TjusigtGWG igen
![]()
Finns det nÄgon resinkeeper till dessa?
Jag har lite svÄrt för metall tyvÀrr![]()
Som vilken dÄ tex?Tjusigt
Keeper i resin borde ju gÄ att ta frÄn annan lÀmplig G med rÀtt bandbredd![]()
GWG igen
![]()
Finns det nÄgon resinkeeper till dessa?
Jag har lite svÄrt för metall tyvÀrr![]()
JaĂr det röd eller svart keeper du söker?
Ja
BÄde och, har bÄde svart och rött band till den![]()
Tack! Svart lĂ€r funka finfintGG-b100 funkar iaf perfekt, det provade jagĂr nog samma keeper pĂ„ gr-b200 med. Ingen av dem i rött dock men svart Ă€r vĂ€ll nice mot rött med!
VĂ€ldigt! Ăr sugen pĂ„ lĂ€nken men mĂ„ste vĂ€nta lite pĂ„ det, sĂ„ jĂ€kla dyrt.Fin klocka nöjd?
Ja lĂ€nken Ă€r grym och lyfter klockan ytterligare.VĂ€ldigt! Ăr sugen pĂ„ lĂ€nken men mĂ„ste vĂ€nta lite pĂ„ det, sĂ„ jĂ€kla dyrt.
Tack! Svart lÀr funka finfint![]()
Ooooh, det vore ju toppensnÀllt!Har ju en ggb100 till salu sÄ köp den
SkÀmt Ä sido, jag har ju en extra trasig och nedplockad ggb100, ska se om jag hittar keepern sÄ kan du ta den. Klarar mig nog med bara en ÀndÄ/den fungerande ligger ÀndÄ pÄ K&S sÄ billigt att den fÄr gÄ som den Àr utan extradelar![]()
Ooooh, det vore ju toppensnÀllt!
Jag swishar givetvis frimÀrke dirrrrekt om du hittar den![]()
Ăsch dĂ„.. Vem vill lixom ha en svart stĂ„lis med röd rand lixomDen som sĂ€ger att man inte skulle vilja ha den hĂ€r klockan i samlingen den ljuger![]()
![]()
Ser rimligt ut.Ni som Àr mer rutinerade, hur hÄller man whiskyn nÀr man nyss öppnat paket med ny g-shock? Man vill ju liksom inte slÀppa den med blicken...![]()
De roliga Ă€r att den inte Ă€r svart klockan utan mer rökgrĂ„. Finishen pĂ„ porter Ă€r magi som du brukar sĂ€ga. Men jag skulle sĂ€ga att den Ă€r antracitgrĂ„ typĂsch dĂ„.. Vem vill lixom ha en svart stĂ„lis med röd rand lixom
SkÀmt Ä sido. Den Àr verkligt snygg i sin combo![]()
Den som sÀger att man inte skulle vilja ha den hÀr klockan i samlingen den ljuger![]()
![]()