• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Screw-back sunday.
g2000_14.jpg

(G-2000)
Oh yeah
A8E107C0-541E-48C0-8BBC-05E80A068FC7.jpeg

Trevande chansning:
Om det Ă€r nĂ„gon som rĂ„kar ha vitt band/bezel till fyrkant 5600 liggandes sĂ„ Ă€r jag mer Ă€n intresserad đŸ™đŸŒ

(Àven andra ljusa fÀrger kan eventuellt gÄ bra)

UpptÀckte precis GMA-S2100GA-1AJF som ska slÀppas nu i februari. Detta Àr den mindre varianten jÀmfört med GA-2100. Jag har vÀntat pÄ rÀtt fÀrg dÄ föregÄngarna inte riktigt passat mig, och nu kommer den i mina tvÄ favoriter; grönt och svart!

SĂ„lde nyligen min GA-2100 dĂ„ jag inte riktigt kom överens med storleken. Även om den bĂ€rs ”litet” i sammanhanget önskade jag hela tiden att den var lite mindre. Inte helt omöjligt att denna kommer fĂ„ en chans nĂ€r den kommer till Sverige :D

Bild frÄn Casio Japan.

ABC4FF61-CCA3-491F-8F59-76EF21F44115.jpeg

Har gĂ„tt minst 10 Ă„r sedan jag samlade pĂ„ G - shocks. Hur ser utbudet ut för limiterade versioner numera? Är det nĂ„gonstans i Sverige/Europa eller Ă€r t.e.x John Mayer versionerna endast USA - precis som det var för 10 Ă„r sedan?

Tillbaka
Topp