Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Skulle nog vara hÀrlig lyteskomik och tÀnk om man dessutom samtidigt kunde se blicken som Àngsligt försöker lokalisera hjÀrtstartaren i lokalenDet hade vart grymt om vi fÄr se en schysst studsbild med dig och MR-Gn![]()
Jag hade denna s.k. portermodd pÄ gummit. MÄste sÀga att den blev litet topp-tung. BÀttre balans med helstÄl (alternativt helt i titan). Har funderat pÄ en titanare som semi-stÄlis men orkade aldrig sÀtta dit gummit pÄ den jag hade. Det hade sÀkert varit lyckat!En semistÄl med positiv display skulle nÀstan riskera att resulterq i owg hÀr. Nej inte riktigt, men skulle nog fÄ rejÀlt med tid
Riktigt snygga. titan vore grymt att testa men kommer nog aldrig vara min prisklass. Kan tÀnka mig att de blir nÄgot topptungaJag hade denna s.k. portermodd pÄ gummit. MÄste sÀga att den blev litet topp-tung. BÀttre balans med helstÄl (alternativt helt i titan). Har funderat pÄ en titanare som semi-stÄlis men orkade aldrig sÀtta dit gummit pÄ den jag hade. Det hade sÀkert varit lyckat!![]()
Oh NOOOOO !?!?!?Hade för brÄttom i morse!...
![]()
Oh NOOOOO !?!?!?
Ingen G-Shock pÄ handleden? Det ör ju straffbart !!!![]()
Hur ser lösningen ut?Detta gillar bonden en sekund tar det att ta bort bandet och lika fort att sÀtta dit igen. Perfekt vid rengöring![]()
SÄhÀrHur ser lösningen ut?
Det dÀr hade jag ingen aning om, riktigt snygg lösning!SÄhÀr
Ja man mÄste trycka in bÀgge sidor samtidigt för att de ska lossna. Borde inte gÄ att göra oönskat sÄ att sÀgaDet dÀr hade jag ingen aning om, riktigt snygg lösning!
GW-B5600 Àr bra skitVÀldigt smidig modul som kan visa klockslaget i datumfönstret medan man tar tid pÄ nÄgot. 10/10
![]()
Sugen pÄ att testa en MRG Square snart...ser riktigt grym utLeos Lekland idag. 65 Ärs Äldersskillnad var absolut till min nackdel![]()
![]()
Riktigt smutt!SÄhÀr
Ăr de min gamla guldis som fortfarande sitter troget kvar pĂ„ handleden?Dax för ett kvĂ€llspass.![]()
JajamensanĂr de min gamla guldis som fortfarande sitter troget kvar pĂ„ handleden?![]()